AndroidHealthClinic

voor de gamers

Bezoekers in dit topic

Ilya

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
29
Heb net Far Cry uitgespeeld en ik kan oprecht zeggen dat dit de beste first person shooter is, die ik tot nu toe gezien heb. Hoge AI (die zelden blijft steken), zeer orriginele mooie omgevingen, uitdagende opbouwende gameplay en een leuk verhaal met enkele plotwendingen.

Doom 3 kan hier waarschijnlijk niet aan tippen en Half Life 2........Laat ik het zo zeggen: toen ik de eerste schreenshots zag van Half Life 2 dacht ik: Damn !!!##$!~!!!!!!!!!!!!

Nu denk ik: Ziet er ook leuk uit.

Ik heb er 5 dagen over gedaan.
Niet mijn algemeen record, maar voor een shoot 'm up wel.

Wel jammer dat je erg hoge systeemvereisten nodig hebt, anders draait hij werkelijk niet.
Ik heb hem slechts op medium staan.

systeem:

amd 2600
512 intern
Geforce FX 5600

Verder zijn er wel een aantal irritante bugs, waarvan er eentje echt irritant is. Ze hebben minder aandacht besteed aan bepaalde gedeeltes van het spel, waardoor hij daar behoorlijk traag loopt en soms blijft steken. Uiteraard zal daar wel weer een patch voor komen.

Kheb um in 1 dag uitgespeeld op realistic nog wel :P

Ik vond um wel ok, maar wel hele mooie gfx.

systeem:
2.4 P4
1024 ddr
FX5900 @ 520 core/1025 memory

lol @ Vinny.. zeker een die hard gamer? Gezien je pc :)

Ik denk dat t spel niet zal proberen met m'n AMD Thunderbird 1400 en 512 SD Ram geheugen :p

Is idd een vette game! Maar vind dat hij niet kan tippen aan Sof2 Multiplayer. dat is zo vet !

ik heb de demo...

en jezus man, das toch veel te moeilijk?

Ik ben geen gamer meer. Iig zeker niet meer die-hard. Ik was vroeger echt FPS fan, deed nix anders :) Maar ik zou sowieso m'n systeem moeten gaan uitbreiden, en dat zie ik niet zitten. Begin een beetje uit die pc-rage te raken ;) Heb nog een 1500+ met GF3 hier staan, werkt goed.

Heb de far cry demo gespeeld en vond hem niet zo bijster...zal wel deels te maken hebben met mijn systeem en dat ik de totale marketing rond far cry heb gemist. Terwijl ik wel let op alle media aandacht die HL2 krijgt :)

Sof2 tijdje online gespeelt en tja voor mij tot nu toe de beste online shooter. Mijn broertje speelt hem na 3jaar nog steeds online

speelde de demo op high

p4 3.0
512 mb ddr
ati radeon 9600 256 mb

ben sinds gister "verslaafd" aan battlefield: vietnam, ook super spel :)

Chewie zei:
Heb de far cry demo gespeeld en vond hem niet zo bijster...zal wel deels te maken hebben met mijn systeem en dat ik de totale marketing rond far cry heb gemist. Terwijl ik wel let op alle media aandacht die HL2 krijgt :)

Sof2 tijdje online gespeelt en tja voor mij tot nu toe de beste online shooter. Mijn broertje speelt hem na 3jaar nog steeds online

ik ook hoor sof2 rules!! die game is zo mastah cool, Er zijn dikke 12000 servers online bij mp!

Vind sof2 nu minder leuk als vorig jaar, waarom? Door al die freaking scripts die uitkomen...+ teveel zeikers online.

Ik ben idd ook bezig met het spel Farcry en vind het echt een top spel.
Maar damn dat je die spellen zo snel uitspelen :eek:

Ik kan hem trouwens ook goed spelen en heb niet eens z'on brute pc
AMD Athlon 1800+
1024 MB RAM
GF 4

Klopt bij sof2 kun je zeer veel shit veranderen mij Scripts etc. ik vind het wel cool, The haxor hanging round!

Ik vind het ook een zeer gaaf spel. Moest helaas wel 512 meg extra geheugen erbij prikken, anders draaide het niet @ 1024*768 @ high en 4x FSAA

Maar nu draait het als een zonnetje.

AMD XP 2500+@3200+
1 gig 400Mhz
Ati 9800se @ 9800pro

far cry roelz, HL2 roelz ook (geripte beta versie gespeeld) zal wel nog beter zijn als ie uitkomt
doom 3 gaat ook cool zijn

unreal tournament 2004 roelz ook en games als counterstrike blijven ervoor gaan ! :P
en heb onlangs men collectie van battlefield aangevuld met bf: vietnam (-> topspel)

ciao

ps: sof2 is sooo yesterday ;)

o o o
ik heb mijn geld op gebatst met kleding,
ik wil die games graag hebben.
ik moet het downloaden!!

ik heb die demo gespeelt van far cry en hij idd lekker!!

ik wil hem
wil wil wil nU!!

Terug
Naar boven