Heb net Far Cry uitgespeeld en ik kan oprecht zeggen dat dit de beste first person shooter is, die ik tot nu toe gezien heb. Hoge AI (die zelden blijft steken), zeer orriginele mooie omgevingen, uitdagende opbouwende gameplay en een leuk verhaal met enkele plotwendingen.
Doom 3 kan hier waarschijnlijk niet aan tippen en Half Life 2........Laat ik het zo zeggen: toen ik de eerste schreenshots zag van Half Life 2 dacht ik: Damn !!!##$!~!!!!!!!!!!!!
Nu denk ik: Ziet er ook leuk uit.
Ik heb er 5 dagen over gedaan.
Niet mijn algemeen record, maar voor een shoot 'm up wel.
Wel jammer dat je erg hoge systeemvereisten nodig hebt, anders draait hij werkelijk niet.
Ik heb hem slechts op medium staan.
systeem:
amd 2600
512 intern
Geforce FX 5600
Verder zijn er wel een aantal irritante bugs, waarvan er eentje echt irritant is. Ze hebben minder aandacht besteed aan bepaalde gedeeltes van het spel, waardoor hij daar behoorlijk traag loopt en soms blijft steken. Uiteraard zal daar wel weer een patch voor komen.
Doom 3 kan hier waarschijnlijk niet aan tippen en Half Life 2........Laat ik het zo zeggen: toen ik de eerste schreenshots zag van Half Life 2 dacht ik: Damn !!!##$!~!!!!!!!!!!!!
Nu denk ik: Ziet er ook leuk uit.
Ik heb er 5 dagen over gedaan.
Niet mijn algemeen record, maar voor een shoot 'm up wel.
Wel jammer dat je erg hoge systeemvereisten nodig hebt, anders draait hij werkelijk niet.
Ik heb hem slechts op medium staan.
systeem:
amd 2600
512 intern
Geforce FX 5600
Verder zijn er wel een aantal irritante bugs, waarvan er eentje echt irritant is. Ze hebben minder aandacht besteed aan bepaalde gedeeltes van het spel, waardoor hij daar behoorlijk traag loopt en soms blijft steken. Uiteraard zal daar wel weer een patch voor komen.