AndroidHealthClinic

Voor de kaalkoppen onder ons

Bezoekers in dit topic

Gewoon 1 keer per maand naar de kapper.
Ik ga niet zelf lopen k*tten met een tondeuse...

Rob zei:
Gewoon 1 keer per maand naar de kapper.
Ik ga niet zelf lopen k*tten met een tondeuse...
Het is echt k*tten met een tondeuse.:rolleyes: :rolleyes:
Ik scheer het al jaren met mach 3 turbo. Lekka glad, dus heerlijk. Gewoon zelf doen. Dat spaart een hoop centjes uit en je weet zeker, dat het goed gebeurt.
Een echte man heeft 2 kale koppen!!:D

Mighty zei:
Het is echt k*tten met een tondeuse.:rolleyes: :rolleyes:
Ik scheer het al jaren met mach 3 turbo. Lekka glad, dus heerlijk. Gewoon zelf doen. Dat spaart een hoop centjes uit en je weet zeker, dat het goed gebeurt.
Een echte man heeft 2 kale koppen!!:D

IK doe het ook al jaren zelf eerst ook altijd nog met het mes erover laatste 2 jaar eigenlijk niet meer, alleen met de tondeuse waarmee het heeel erg kort kan zonder kappie.Ik zou het nooit door iemand anders laten doen omdat ik weet dat ik het zelf beter kan.Is ook zo gebeurt!

Vroeger was vrijdag scheerdag. Eerst met de tondeuse en tijdens de trainingspakkenperiode met `t scheermes.
Heb m`n kapsel nog wel eens "af" moeten maken met een aansteker omdat ik een stukkie vergeten was. Werkt ook prima;)

ik heb me haar nu korter als 1 cm... maar durf het nog niet helemaal af te scheren:(
ik weet dat ik later toch kaal wordt maar misschien ben ik bang om nu al te zien hoe lelijk het misschien wel niet wordt

hier ook gewoon met de tondeuse, laagste standje, net zolang doorgaan tot ie overal egaal is.

gewoon tondeuse, zonder maatstandje...eod !

Ik heb het gemillimeterd... 3mm wel te verstaan. Alles 1 lengte, lekker makkelijk. Alleen kan ik m'n nekhaar niet zelf doen, maar gelukkig heb ik altijd wel een nichtje/broertje/neef/buurman/wildvreemd meisje van de straat die dat wil doen voor me.

Kaal staat me niet... dat heb ik 1 keer geprobeerd, maar ik krijg zo'n verschrikkelijke boevenkop, dat ik het bij die ene keer heb gelaten :D

Veel mensen met een zogoed als kale kop. Wel grappig. (zeker door de roids allemaal :P)

Terug
Naar boven