XXL Nutrition

Voor de kenners : Wat is dit ?

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
Hier 2 foto's van iets wat ik nog hier heb liggen.

Wat is dit ?

Het werkt ontzettend goed. 2 a 3 tabletten per dag destijds omdat er in sommige niets zit en in sommige te veel.

Onwijs toename in groei en kracht en herstel.

Bijwerkingen : hartkloppingen, lekker fel word je ook wel van.

Sorry voor grote plaatjes en soms kruisjes.. ****ING CHELLO! :P

Staat iets op van : METAH(A)PCTEHO(N)OH
A is anders.. en N is ook anders..

daar staat boven Slang met weegschaal ofzo.. AKpuxuh

En erachter 0.005R

Andere kant staat een nummer 33100 ao XII05

Laatst bewerkt:
Dboll denk ik dus. :)

??? ??? wel genomen in het verleden maar je weet niet eens wat het is ??? raar verhaal.

Het is trouwens Russ. Dianabol Akpuxuh ... een van de betere.

Groet Smalluser :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Smalluser zei:
??? ??? wel genomen in het verleden maar je weet niet eens wat het is ??? raar verhaal.

Het is trouwens Russ. Dianabol Akpuxuh ... een van de betere.

Groet Smalluser :thumb:

Hmmz ben niet zo gek als het lijkt.. werd op onze gym door aantal mensen genomen.. hadden goeie resultaten, alleen wat hartkloppingen als bijwerking (toch wel heftig natuurlijk)

En heb toen paar strips gekregen van trainingsmaatje toen ivm hulp met van alles.

Eerst gekeken wat het bij andere deed voor ik iets zelf deed ;)

t*ring, dude. je stats van je 21e zijn erg vet, maar let volgende keer aub beter op. Je weet niet half waar je mee bezig bent en toch neem je het maar? maarem das een fijn cadeau :D haha....had je nergens last van d8 dat dit behoorlijke sides had

D. zei:
t*ring, dude. je stats van je 21e zijn erg vet, maar let volgende keer aub beter op. Je weet niet half waar je mee bezig bent en toch neem je het maar? maarem das een fijn cadeau :D haha....had je nergens last van d8 dat dit behoorlijke sides had

Maandje gebruikt geloof ik, niet al te hoge dosissen.

Ennuh ben wijs geworden.. nouja..wijzer.. ;)

het heeft je blijkbaar geholpen, en je stats zijn impressive. had je nou al foto´s gepost van toen (staat me wel iets van bij)

D. zei:
het heeft je blijkbaar geholpen, en je stats zijn impressive. had je nou al foto´s gepost van toen (staat me wel iets van bij)

Nope,

Heb alleen een foto van toen ik jaar of 19 was en dat was dag na 3 dagen blowen op pinkpop.. fout fout maarja..

Na de winter wil ik wel weer eens foto's maken.. nu voel ik me alles behalve in shape.. hoewel ik juist nu foto's zou moeten maken en na de winter als vergelijk.

jammer dat je van toen geen foto hebt. ik geloof je wel, en daarom wil ik juist een foto zien! hoe ben je indertijd zo droog geworden? je kunt nu wel foto´s maken, ook voor jezelf natuurlijk. Maar je bent wel behoorlijk minder impressive. Alhoewel ik zeker dat je zo weer op je oude vvm zit, alleen niet zo droog vrees ik....

D. zei:
jammer dat je van toen geen foto hebt. ik geloof je wel, en daarom wil ik juist een foto zien! hoe ben je indertijd zo droog geworden? je kunt nu wel foto´s maken, ook voor jezelf natuurlijk. Maar je bent wel behoorlijk minder impressive. Alhoewel ik zeker dat je zo weer op je oude vvm zit, alleen niet zo droog vrees ik....

Ben destijds gaan huppelen van sportschool naar sportschool.

Eerste sportschool gaf ik les, was puur fitness

2e sportschool was het 1 schema kwa voeding voor iedereen en wat kuren na tijdje.. Deca/primo/testoviron

Bij sportschool waar ik nu zit hebben ze me destijds veel geleerd over trainen, voeding, etc.

Daar lopen alleen maar goeie rond. Mijn oud trainings maatje is ook 2e geworden op Naturels of op NK.. weet ik zo ff niet.. GEVONDEN : NK.. Barend.. oud trainings maatje.. http://www.bodyfiction.nl/barend1/NK0809.JPG

Hier nog url met meer foto's.. jaja wel trots op zijn prestatie's en dat ik met hem hem samengetraint :) http://www.bodyfiction.nl/barend1/index.htm

Lopen veel ervaren mensen rond, eigenaresse is top kwa adviezen, en veel huge kerels die wedstrijden doen of hebben gedaan.

Toen was het cardio en dieeten.. het eten viel me erg zwaar.. doe ik niet snel meer.. voelde ik me toen belabberd..

Laatst bewerkt:
Akpuxuh met luchtstrip in midden van de blister zijn echte deze dus ook.
Trouwens allemaal op 5mg gedoseerd niet meer en niet minder meneer van der W.

Zoals Smalluser zegt Russ. dboll en zeker een van de betere

Er staat op: Metandostrenol ..

Iig is Cyrillische letters lezen nog steeds geen probleem. Spreken is ander verhaal...

Espi

ToxiQ : naam achterhalen kan iedereen wel natuurlijk ;)

Maar fijn dat het goeie was. Weet ik in iedergeval wat er zo goed werkte. :) Jammer dat dit een van de laatste strips is.

Cyrillische letters geen probleem.. jij hebt zeker gestudeerd :D

2 jaar cursus: 1 u/week, tijdsbesteding : 2 jaar, gem. 5 uur per week. Oogst: maximaal 1000 woorden stamelend kunnen spreken. Nu: bijna alles vergeten.

Nu: Esperantist. Aantal korte cursussen, totaal ongeveer jaar gem 5 u/week. Na 2 jaar zelf les gegeven. Ga af en toe naar Rusland of andere voormalige Oostblok-landen, bijna alleen met andere Esperantisten ;). Komende zomer weer, ws ook naar China.

Espi

Esperantisto zei:
2 jaar cursus: 1 u/week, tijdsbesteding : 2 jaar, gem. 5 uur per week. Oogst: maximaal 1000 woorden stamelend kunnen spreken. Nu: bijna alles vergeten.

Nu: Esperantist. Aantal korte cursussen, totaal ongeveer jaar gem 5 u/week. Na 2 jaar zelf les gegeven. Ga af en toe naar Rusland of andere voormalige Oostblok-landen, bijna alleen met andere Esperantisten ;). Komende zomer weer, ws ook naar China.

Espi

rusland, china, ideaale plekjes voor je handel te beginnen..grin ;)

Nee maar vet joh.. klinkt erg goed.. helaas heb ik dure hobby's anders zat ik ook wel es in een van die landen :)

Sehn zei:
Hier 2 foto's van iets wat ik nog hier heb liggen.

Wat is dit ?

Het werkt ontzettend goed. 2 a 3 tabletten per dag destijds omdat er in sommige niets zit en in sommige te veel.

Onwijs toename in groei en kracht en herstel.

Bijwerkingen : hartkloppingen, lekker fel word je ook wel van.

Sorry voor grote plaatjes en soms kruisjes.. ****ING CHELLO! :P

Staat iets op van : METAH(A)PCTEHO(N)OH
A is anders.. en N is ook anders..

daar staat boven Slang met weegschaal ofzo.. AKpuxuh

En erachter 0.005R

Andere kant staat een nummer 33100 ao XII05

2 a 3 per dag???????????????? das 10 of 15mg per dag, een beetje weinig volgens mij!

Sehn zei:
rusland, china, ideaale plekjes voor je handel te beginnen..grin ;)

Nee maar vet joh.. klinkt erg goed.. helaas heb ik dure hobby's anders zat ik ook wel es in een van die landen :)
Ha valt wel mee, het leven is daar spot, zeker als je kampeert en fietst.
Probleem is alleen het eten en de kwaliteit ervan!

Espi

dat jij die shit slikt man...zou ik dus echt nooit doen zeker als je niet eens weet wat het is. Ey maar zijn dit nou anabolen ofwat??

Pascal je mag hier nog niet eens posten...

Terug
Naar boven