MuscleMeat

Voor de kleinere jongens onder ons

Bezoekers in dit topic

Pushdapamp

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2009
Berichten
26
Waardering
0
Ik kamp zelf met het probleem dat ik moeilijk groei door genetische redenen etc etc.

Nou heeft dit filmpje (en het vervolg) me een hoop moed bij gespijkerd:
http://www.youtube.com/watch?v=HaspC4jnc-U&feature=fvw

Ga vooral niet naar die website van 'em, je hebt er namelijk niets aan.


genetische achtergrond hoeft geen reden te zijn om klein te blijven!

Hopelijk hebben jullie er net zoveel aan als ik :)
 
Dat heeft hij dus bereikt in 2 jaar en 4 maanden, ja hij is wel fors aan het eind. Maar hoe oud is hij?
 
Als ik me niet vergis is was hij 17 toen hij begon..
 
Had beter gekund in 2 jaar en 4 maanden.
 
Dat zonder meer, maar volgens mij is hij puur natuur.. geen supplementen etc etc (ook al zeggen ze natuurlijk bij de youtube comments wat anders haha)
 
Heeft ie dit bereikt zonder te bulken?
 
Zeker mooie vorm van borst, grappig in begin zag je dat al... wel netjes aangekomen in spiermassa zonder veel in vetmassa aan te komen.
 
Dat zonder meer, maar volgens mij is hij puur natuur.. geen supplementen etc etc (ook al zeggen ze natuurlijk bij de youtube comments wat anders haha)

Altijd grappig die opmerkingen. Puur natuur en zodra je supplementen gebruikt ben je dat niet meer. Sups zijn geen steroiden hoor :S
 
Nee nee dat bedoel ik niet kerel, ik bedoel dus geen gebruik van kunstmatig spul.

maar goed, eindigt dit ook weer in zon nutteloze discussie.
 
hier nog een vid. van hem zie je z'n work out
1 maart 2009

http://www.youtube.com/watch?v=fIhuBOwGpjY

hij traint nu ook al langer als 5 jaar he moet je ook weer aan denken
wel mooie vooruitgang, maar ja 5jaar:rolleyes:

op z'n youtube account staat die ie 22 jaar is btw voor als mensen geintresseerd waren in z'n leeftijd
 
Ik kamp zelf met het probleem dat ik moeilijk groei door genetische redenen etc etc.

Nou heeft dit filmpje (en het vervolg) me een hoop moed bij gespijkerd:
http://www.youtube.com/watch?v=HaspC4jnc-U&feature=fvw

Ga vooral niet naar die website van 'em, je hebt er namelijk niets aan.


genetische achtergrond hoeft geen reden te zijn om klein te blijven!

Hopelijk hebben jullie er net zoveel aan als ik :)

Waarom gebruik je dan alsnog je genen als smoes dat je niet goed groeit? Dat excuus gebruikt iedereen die niet genoeg eet en niet hard genoeg traint.
 
Zijn hoofd zit in ieder geval op de goedeplek. En hij ziet er nu wel goed uit
 
Respect voor die kerel...brute fysiek :wl:
 
Deze gast heeft goede genen, niet slechte. En dus k*t getraind want dit had ie in minder dan een jaar kunnen bereiken.

Je kan beter gaan eten ipv vids bekijken van één of andere gozer die je niet eens kent.
 
zn muzieksmaak is er ook beter op geworden :D
 
Deze gast heeft goede genen, niet slechte. En dus k*t getraind want dit had ie in minder dan een jaar kunnen bereiken.

Je kan beter gaan eten ipv vids bekijken van één of andere gozer die je niet eens kent.

Hij is 47 pond (= ruim 21kg) aan droge spiermassa aangekomen. Knappe jongen die dat lukt in 1 jaar zonder AAS
 
Hij is 47 pond (= ruim 21kg) aan droge spiermassa aangekomen. Knappe jongen die dat lukt in 1 jaar zonder AAS

oja.. dat kan echt niet..? als je gewoon goed eet en goed traint kom je dr echt wel hoor, en zeker in je eerste jaar, ik ben van 73 naar nu 97kg gegaan in zelfs minder dan een jaar.. zonder AAS en zonder vet erbij..
 
Waarom gebruik je dan alsnog je genen als smoes dat je niet goed groeit? Dat excuus gebruikt iedereen die niet genoeg eet en niet hard genoeg traint.

Oeh inderdaad daar heb je me.. maar ik denk dat ik kwa eten en training wel goed zit zo, zou niet weten wat ik nog extra kan doen.
 
Back
Naar boven