XXL Nutrition

Voor de kleinere jongens onder ons

Bezoekers in dit topic

Oeh inderdaad daar heb je me.. maar ik denk dat ik kwa eten en training wel goed zit zo, zou niet weten wat ik nog extra kan doen.

Ja dat denk jij :D maar je kan je voedings behoefte bijv wel berekenen en dan daarboven gaan zitten in kcals.. Maar toch blijft het een gok hoeveel je behoefte is want dat ligt aan zoveel factoren dat het maar vaag is. Als je gewoon echt veel eet moet je wel groeien imo. Ik groei ook focking sloom maar ik geef toe ik moet meer eten :p
 
Ja ok dat probleem heb ik ook wel, het is alleen vaak zo dat hier de pot NIETS schaft.. en koken kan ik niet. Dus ik vreet me dood aan het donker tarwe met kipfilet blehhhh

Misschien dat ik een logje ofzo moet starte om wat feedback te krijge
 
oja.. dat kan echt niet..? als je gewoon goed eet en goed traint kom je dr echt wel hoor, en zeker in je eerste jaar, ik ben van 73 naar nu 97kg gegaan in zelfs minder dan een jaar.. zonder AAS en zonder vet erbij..

Als jij werkelijk waar in minder dan een jaar 24 kg aan pure droge spiermassa hebt aangezet zonder vet, dan mag je god op je blote knieën danken voor je genen en zou ik een professionele bodybuilder carriere overwegen. Geen vet aangezet? Think again..
 
Laatst bewerkt:
Als jij werkelijk waar in minder dan een jaar 24 kg aan pure droge spiermassa hebt aangezet zonder vet, dan mag je god op je blote knieën danken voor je genen en zou ik een professionele bodybuilder carriere overwegen. Geen vet aangezet? Think again..

nou ik hoop dat ik in me 2e jaar in iedergeval de helft blijf groeien als wat ik nu groei :D, maar we zien wel
btw misschien nog wel wat vet verloren
(sorry voor offtopic)
 
Back
Naar boven