Fitness Seller

Voor de leden van SMTL: balsem?

Bezoekers in dit topic

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3.492
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
Ik heb net die balsem opgesmeert die we kregen @ sm van limburg...

goooooooooodverdomme, dit kan niet gezond zijn!

iemand deze shit nog gebruikt?
 
Ja ik, men ballen zijn zijdezacht
 
Je bent gewoon een eitje! Ik smeer hem op mijn boterham en op wc papier. Leuk domie, je hebt een balsem gwvonden die werkt
 
haha rot op man die s hit is echt niet leuk
 
doMie +1, ik heb die vorige week gebruikt en die is echtttttt niet normaal!!! Ik heb me onder de training nog moeten douchen. Had een half potje opgedaan.. Is echt heftige idd.. Maar zoals lex al zei, hij werkt wel..
 
mn benen zien eruit of ik 3 dagen onder zonnebank heb geslapen...
 
Linkje naar dit goedje? :D
 
Haha dat had ik ook.. Maar ach over 4 uur is het weg haha ik smeer het iig nooit meer op..
 
balpirik heet het geloof ik
 
Dat is gewoon goeie shit man, deze doet tenminste wat het hoort te doen!
 
je huid eraf fikken?
 
What the **** jongens. Balsem hoort te branden, dan weet je dat ie werkt. We gaan toch nou niet lopen zeuren, we moeten geloof ik strongmen voorstellen en niet "zeurmen". Pijn moet onze vriend zijn, we moeten hem omarmen, koesteren en zo nu en dan een bezoekje brengen en niet hier in het openbaar aanvallen of ter discussie stellen. Pijn voelen is de sleutel tot sterker worden.

Duidelijk dome;)
 
okay ballenpisser
 
Hahaha, het is dat ik weet wat je bedoelt anders kllinkt het behoorlijk vreemd.
 
ik vind het inderdaad behoorlijk vreemd
 
Balsam hoort pijn in de spieren te verminderen en niet zo'n pijn te doen dat je er van gaat shaken imo. Niets gay aan vind ik..
 
Hmm balpirik heb ik ook gehad tijd terug! Niks mis mee, en de hitte valt reuze mee!
 
Niet om lullig te doen, maar had 3 potjes extra over na de Sterkste Limburger en dus ook gebruikt. Deze voel ik enigszins. Die groene voel ik gewoon niet. En het kan aan mij liggen, maar als ik ze voel zullen ze ook wel beter werken. Maar goed, volgende keer krijgen de strongmen de rode en de strongboys de groene
 
smeer het alleen niet op je lies bij een liesblessure en ga dan lopen, dan staan je pik en ballen in de fik...
 
Back
Naar boven