MuscleMeat

Voor de liefhebbers van Ogrish.com... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

My kinda girl....


overigens: Ogrish = liveleak geworden
 
Aha, ok, interessant, onthoofdingen met nederlandse ondertiteling dus? ;)


Karma on the way
 
Ik vrees dat Ogrish spoedig gebant is in NL.
We mogen hier wel vernemen wat er gebeurt, maar als het te schokkend is zien we het niet.
Als je schokkend nieuws wil brengen doe het dan ook goed.
Het zou hetzelfde zijn als coïtus zonder klaarkomen of in Gorillor's geval klaarkomen zonder coïtus.
 
Ik vond het altijd wel vermakelijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vrees dat Ogrish spoedig gebant is in NL.
We mogen hier wel vernemen wat er gebeurt, maar als het te schokkend is zien we het niet.
Als je schokkend nieuws wil brengen doe het dan ook goed.
Het zou hetzelfde zijn als coïtus zonder klaarkomen of in Gorillor's geval klaarkomen zonder coïtus.

:roflol:

Arme jongen die Gorillor :aai:
Hij is overal het lijdend voorwerp :D
 
:roflol:

Arme jongen die Gorillor :aai:
Hij is overal het lijdend voorwerp :D

Meiscream heeft nog het meeste geleden.
Die wou van alles maar kreeg niks!
Gorillor is tenminste nog klaargekomen de egoïst.
 
Meiscream heeft nog het meeste geleden.
Die wou van alles maar kreeg niks!
Gorillor is tenminste nog klaargekomen de egoïst.

Moment! Er wordt overal gezegd dat je eerst aan jezelf moet denken :yes:
Dus zo slecht was hij niet bezig. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat Meiscream zich heeft onderworpen aan Gorillor ipv hem te gebieden te doen wat zij wenste :thumbup:

Het Stockholm syndroom!
 
Moment! Er wordt overal gezegd dat je eerst aan jezelf moet denken :yes:
Dus zo slecht was hij niet bezig. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat Meiscream zich heeft onderworpen aan Gorillor ipv hem te gebieden te doen wat zij wenste :thumbup:

Jij komt sneller klaar dan een man?
Over het algemeen komt een man sneller ( Gorillor komt veel sneller, maar dat terzijde ) klaar dan een vrouw vandaar dat er voorspel is.
Gelukkig denkt niet iedereen aan zichzelf dan zou het maar saai worden.
 
Jij komt sneller klaar dan een man?
Over het algemeen komt een man sneller ( Gorillor komt veel sneller, maar dat terzijde ) klaar dan een vrouw vandaar dat er voorspel is.
Gelukkig denkt niet iedereen aan zichzelf dan zou het maar saai worden.

Ik heb vanmorgen nog coïtus gehad en het was 3:1 voor mij dus ik meen dat ik daaruit mag concluderen dat ik sneller klaarkom dan een man :)
Vrouwen die voorspel nodig hebben, hebben altijd wel iets te zeuren. Kotsen op die la en hem erin schuiven. It's as simple as that!
 
Ik heb vanmorgen nog coïtus gehad en het was 3:1 voor mij dus ik meen dat ik daaruit mag concluderen dat ik sneller klaarkom dan een man :)
Vrouwen die voorspel nodig hebben, hebben altijd wel iets te zeuren. Kotsen op die la en hem erin schuiven. It's as simple as that!

Jij hebt wat met Gorillor?
Eerst er inschuiven dan kotsen ;)
:D
 
Ik heb vanmorgen nog coïtus gehad en het was 3:1 voor mij dus ik meen dat ik daaruit mag concluderen dat ik sneller klaarkom dan een man :)
Vrouwen die voorspel nodig hebben, hebben altijd wel iets te zeuren. Kotsen op die la en hem erin schuiven. It's as simple as that!

Waarom ben je nu al bezet.
 
Back
Naar boven