AndroidHealthClinic

Voor de mensen die: multivit. gebruiken en "last" hebben van het hart

Bezoekers in dit topic

Unistyle

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
344
Waardering
1
Beste mensen,

Ik heb laatst gemerkt dat ik ontzettend opgejaagd/zenuwachtig was en wist niet waar het van kwam. Ook kwam ik 's avonds slecht in slaap en voelde mijn hart praktisch de hele dag in mijn nek. Dus geen onregelmatige hartslag of wat dan ook, gewoon hard kloppen door je lijf. Het was net alsof ik pep op had (heb het nooit op, maar kan me er iets bij voorstellen).

Nu had ik het vermoeden dat het van mijn multivitamine was en ben eens op de pot gaan kijken. Het eerste dat ik zag was dat er van vitamine B2 of B3 5000 % :eek: ADH in zat. Ik ben dus eens 2 dagen gestopt met mijn multi en voila, klachten zijn over!

Ik wilde jullie dit ook even mededelen, omdat ik hier ook nog weleens zulke klachten voorbij zie komen!
 
Het is aan te raden om niet meer dan 100 % te nemen in zo'n pilletje, als je geen enorm tekort hebt natuurlijk. Dan ben je wel relatief veilig want de ene keer lees ik een hoge dosis helpt tegen dit, de andere keer lees ik weer je krijgt er dat van...

groet :)
Kim
 
De 100% ADH is bedoeld als absoluut minimum om te zorgen dat bankhangers geen scheurbuik en andere vitamine-gerelateerde ziektes krijgen. Voor sommige vitamines is er ook een maximum. Daarboven gaan kan gevaarlijk zijn. Meestal is dat echter niet de 100% ADH.

Vitamine B2 en B3 is typisch zo iets wat wel redelijk hoog gedoseerd kan worden normaal gesproken.

Maar goed, als je er last van krijgt moet je het misschien niet doen (duh)
 
B2 of B3 5000 % is dat niet erg veel zeg. 300% adh kom ik wel eens tegen maar 5000% nog nooit gezien.
 
Animal Pak van Universal Nutrition bv ...

MINERALEN EN VOEDINGS STOFFEN:
VITAMINEN ( koud geperst)
Foliumzuur 400 mcg 100%
Calcium 76 mg 760%
Vitamin B12 6 mcg 100%
Vitamin B6 72 mg 3600%
Vitamin B3 82 mg 410%
Vitamin B2 76 mg 4471%
Vitamin B1 76 mg 5067%
Vitamin C 1000 mg 1667%
Vitamin E 300 IE 1000%
Vitamin D 680 IE 170%
Pro Vitamin A 3400 IE
Vitamin A 6500 IE 130%
Biotin 300 mcg 100%
 
Oh ja natuurlijk...

Maar ja zou het echt daarvan zijn.
 
Geen idee ... maar vitamines kunnen er wel voor zorgen dat andere voedingsstoffen
beter gaan werken. Dus mss beter efficientie van caffeine, of een ander supplement.
 
Oh ja natuurlijk...

Maar ja zou het echt daarvan zijn.


Purple, van alle mensen hier, dat nu uitgerekend jij moet twijfelen aan mijn woorden......:treuren:

Maar zonder gekheid: ik heb het echt daarvan. Ik zal het morgen voor de grap weer eens proberen. Maar vind het wel typisch dat ik er al 2 dagen geen last meer van heb.
 
probeer maar.. als we nu niets meer horen. dan weten we dat je een attack hebt gehad van die vitamine.
 
Of ze moeten op de I.C. ook wifi hebben......
 
Jawel, maar nog maar net. Ik lig hier nu op de I.C. Ben net wakker, alweer gedroomd over Purple! We liepen hand in hand over het strand, naar de zonsondergang te kijken. Hierna hebben we naar de sterren gekeken en elkaar onze dromen in het leven verteld.
 
Adams Now vitaminen zijn in België onlangs als geneesmiddel erkent omwille van zijn hoge doseringen. Daar heb je ook waarden van 1000% en meer adh. Mss toch even niet gaan bestellen, heb zo al genoeg hartbonzingen.
 
Adams Now vitaminen zijn in België onlangs als geneesmiddel erkent omwille van zijn hoge doseringen. Daar heb je ook waarden van 1000% en meer adh. Mss toch even niet gaan bestellen, heb zo al genoeg hartbonzingen.

Heb Adam ook 3 maanden gehad, goede mulit-vit.
Heb soms ook last van hart-ritme storingen, hart bonzen, maar zelfs
met Animal Pak (ben ik nu terug mee bezig en is nog hoger gedoseerd)
heb ik er geen last van. Ligt eerder toch wel aan iets anders imo
 
Zoals wat, er is niets substantieels in mijn dagelijkse bezigheden veranderd...

Schommelingen in je bloeddruk, teveel aan zout, overtraining, etc ...
Het lijkt me sterk dat een multi vitamine zo'n effect zou hebben als je stevig sport en goed eet.
(alhoewel B1 wel die eigenschappen heeft indien je overdoseert)
 
Ik eet praktisch geen zout, bloeddruk is normaal (ervoor en erna) en van overtraining is ook geen sprake.
 
dan ben je gewoon overgevoelig eraan :p

dus een normale multi vitamine voor jou in het vervolg ;)
 
Hahaha, idd.

Nee, ik neem er geen meer. Is uit verschillende onderzoeken gekomen, dat mensen die een multi pakken, gemiddeld eerder sterven. Dus wil daar liever niet bijhoren. LOL
 
tsja, je moet supplementeren wat je verbruikt ..

Als je day in, day out traint als de beesten heb je wel wat meer nodig dan hetgeen wat je uit je voeding haalt imo
 
Back
Naar boven