MuscleMeat

Voor de motivatie dames? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ceska

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
3.065
Waardering
321
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
25%
Hoe motiveren jullie jezelf? Trakteer je jezelf als je bijv bent afgevallen of 'n deel van je doel hebt bereikt?
Nu moet ik zeggen sinds ik hier op het forum ben gestrand ik echt een stuk gemotiveerder ben dan voorheen, heerlijk al die info en jullie verhalen vooral. Ik ben er nu ook van overtuigd dat ik mijn doel ga halen en ik ga er alles aan toen.

Toch om mezelf extra te prikkelen, ik heb hier in een winkel een onwijs mooie rooie jurk gezien, voor de lente, zomer of uitgaan.
Normaal gesproken heb ik rond maatje 40. Ik heb de jurk nog niet gepast, ik denk dat 40 wel zal passen maar ook wel strak zal zitten.
Nu zat ik te denken om die jurk in maatje 38 te kopen, ik weet dat ik hem nu niet zal passen maar misschien geeft het me die extra motivatie. Goed idee of niet?
Hebben jullie wel eens iets dergelijks gedaan?
 
Nee, ik ben al lang blij als ik mijn doelen überhaupt bereik;)

Of het voor jou een goed idee is, ja misschien wel maar met het passen van kleren is de confectiemaat ook niet alleen bepalend soms is het model gewoon fout, maar om dat te weten moet je het toch eerst gepast hebben...
 
Ik weet niet of ik hier als "heer" mag reageren:P!.
Maar om mezelf te motiveren stel ik me voor elke maand een bepaald doel. Als ik dat bereikt heb dan beloon ik mezelf door een dag vrij te nemen en lekker te doen waar ik zelf zin in heb;) Lekker uitslapen, filmpje pakken, lekker lang douchen etc. Misschien dat dit ook wat voor jullie is
 
Een enigste en grootste belonging/motivatie is progressie.
 
Nee, ik ben al lang blij als ik mijn doelen überhaupt bereik;)

Of het voor jou een goed idee is, ja misschien wel maar met het passen van kleren is de confectiemaat ook niet alleen bepalend soms is het model gewoon fout, maar om dat te weten moet je het toch eerst gepast hebben...

Snap ik miss. Ik ben ook blij als ik mijn doelen heb bereikt :)
Maar ik vind die jurk zo mooi, en ik wil hem gewoon hebben ;)
Maar ja nu denk ik ja ik kan hem wel gaan passen en die nemen, maar gezien ik nu toch drastisch bezig ben mijn vet% te verlagen kan ik hem meteen een maatje kleiner nemen. Dus wanneer ik m pas weet ik dat ik goed bezig ben.
 
wat jammer nou, ik denk dat een jurk je ook mooi zal staan ;)

Neej maar ff alle gekheid op een stokje. Een goeie manier om mijn progressie te zien vind ik. Ik kan niet wachten gewoon tot ik mezelf in een strakker lichaam zie met minder vet. En gewoon een leuke/mooie outfit kan dragen waar ik me goed en zelfverzekerd in voel.
 
Meestal neem ik iets voor mijn junkdag als beloning :D
 
wat jammer nou, ik denk dat een jurk je ook mooi zal staan ;)

Neej maar ff alle gekheid op een stokje. Een goeie manier om mijn progressie te zien vind ik. Ik kan niet wachten gewoon tot ik mezelf in een strakker lichaam zie met minder vet. En gewoon een leuke/mooie outfit kan dragen waar ik me goed en zelfverzekerd in voel.

Lul er niet om heen, je gaat gewoon foto's posten als je m mooi vind zitten :)
 
naja for the update ik heb die jurk dus gekocht... maatje 38 en hij past me al.. dus naja ik ga maar nu voor een betere fit ofzo ;)
 
wat noem je serieus?

Ik wil serieus mijn doel behalen (afvallen)
wat ik daarvoor doe eten volgens schema en trainen ten minste 4 keer per week!
 
Wie van de vrouwen traint hier eigenlijk serieus, naar alle eerlijkheid?

Ik ken er een paar die echt iets doen, van weer anderen vermoed ik dat ze een beetje hier en daar snuffelen aan het ijzer of lamlendig op een fiets zitten en verder lekker 'spammen'..

Die indruk heb ik ook van een hoop mannen/jongens.:rolleyes:

Maar ja, om je vraag maar in alle eerlijkheid te beantwoorden, inderdaad hoor ik train eigenlijk bijna nooit en voor de rest zuip ik en wissel mijn voeding af tussen de pizzaboer en de shoarmaboer. Eigenlijk ben jij naturlijk de enige hier die echt hardcore is.:rolleyes:
 
Wie van de vrouwen traint hier eigenlijk serieus, naar alle eerlijkheid?

Ik ken er een paar die echt iets doen, van weer anderen vermoed ik dat ze een beetje hier en daar snuffelen aan het ijzer of lamlendig op een fiets zitten en verder lekker 'spammen'..



*steekt hand op* Ikke :)
 
ah een woord had je niet moeten noemen miss... shaorma :eek:
 
Wie van de vrouwen traint hier eigenlijk serieus, naar alle eerlijkheid?

Ik ken er een paar die echt iets doen, van weer anderen vermoed ik dat ze een beetje hier en daar snuffelen aan het ijzer of lamlendig op een fiets zitten en verder lekker 'spammen'..


Welke mannen trainen hier serieus, naar alle eerlijkheid?
Is je kapot trainen en af en toe een spuit in je bil serieus?
Hangt er van af wat je serieus noemt.:D
 
naja for the update ik heb die jurk dus gekocht... maatje 38 en hij past me al.. dus naja ik ga maar nu voor een betere fit ofzo ;)
Haha wel leuk dat je jezelf probeerd te stimuleren, maar zou je niet heel erg deppresief worden als je bijv een jurkje had gekocht en wou streven ongeveer in de zomer te kunnen dragen en dit niet te zijn gelukt? dan baal je wel heel erg en kandie weer nouja ''terug in het rekje''

Ik zelf ga dan helemaal fantaseren hoe ik eruit zou zien in die jurk bijvoorbeeld als ik me in jou sitiatie zou plaatsen , en dan later dit niet kan na leven in de zomer :(

EDIT: ik ben een jonge dus ik herhaal *als ik me in jou verplaats* :D
 
Ik motiveer me door me een klein dingetje te beloven bij elk behaald 'minidoel'.
Heel slecht: wanneer ik (eindelijk!) eens onder de 30% BF zit trakteer ik mezelf en vriendlief op een heerlijke uitgebreide burger (iets flamegrilled ofzo) - die ik dan wel ga compenseren met extra cardio... het gaat om het idee ;)

Verder durf ik te stellen dat ik serieus train - 3x in de week in de sportschool met allerlei losse gewichten en sinds pas met mijn nieuwe liefde: mr. Smith
Alle andere dagen zit ik op m'n hometrainer - een halfuur voor het ontbijt of een uur 's avonds.

Ik wil écht graag een lager % BF, aankomen geen bezwaar.
 
Wie van de vrouwen traint hier eigenlijk serieus, naar alle eerlijkheid?

Ik ken er een paar die echt iets doen, van weer anderen vermoed ik dat ze een beetje hier en daar snuffelen aan het ijzer of lamlendig op een fiets zitten en verder lekker 'spammen'..

Ik hoop dat je van mij wel weet dat ik serieus train, helaas nog steeds niet voluit door mijn schouderblessure:(

Ceska,

ik ben eigenlijk altijd gemotiveerd, zeker wat training betreft.
Momenteel ben ik aan het cutten.
Helaas heb ik daar wel wat dipjes bij, dat ik me niet helemaal aan mijn eetschema houdt.
Ik ben overtuigd van een refeeddag maar dan wel clean.
Helaas gaat het duiveltje in mij voor de chocola...:(
Hierdoor gaat het wel wat minder snel, maar ik stel me altijd tot doel om er zomers redelijk droog bij te staan!
Deze keer wil ik nog wat dieper gaan dan normaal.

De beloning waar jij het over hebt, is natuurlijk voor iedereen weer anders.
Het is voor mij genoeg, als ik tevreden ben met mijn spiegelbeeld:)
 
Ik hoop dat je van mij wel weet dat ik serieus train, helaas nog steeds niet voluit door mijn schouderblessure:(

Ceska,

ik ben eigenlijk altijd gemotiveerd, zeker wat training betreft.
Momenteel ben ik aan het cutten.
Helaas heb ik daar wel wat dipjes bij, dat ik me niet helemaal aan mijn eetschema houdt.
Ik ben overtuigd van een refeeddag maar dan wel clean.
Helaas gaat het duiveltje in mij voor de chocola...:(
Hierdoor gaat het wel wat minder snel, maar ik stel me altijd tot doel om er zomers redelijk droog bij te staan!
Deze keer wil ik nog wat dieper gaan dan normaal.

De beloning waar jij het over hebt, is natuurlijk voor iedereen weer anders.
Het is voor mij genoeg, als ik tevreden ben met mijn spiegelbeeld:)
Idd.

Tegen de zomer op het strand lkkr ripped bij staan ? old skool trick ;)
 
Back
Naar boven