AndroidHealthClinic

Voor de Muziekliefhebbers (1 bezoeker)

Wie is jouw ultieme Gituar God

  • Steve Vai

    Stemmen: 0 0,0%
  • Joe Satriani

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alex Rudi Pell

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yngwie Malmsteen

    Stemmen: 1 6,7%
  • Slash (van G 'n R)

    Stemmen: 5 33,3%
  • Jimmy Page (Led Zepplin)

    Stemmen: 2 13,3%
  • Eddie Van Halen

    Stemmen: 3 20,0%
  • Randy Rhoads (1e guitarist van Ozzy)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Angus young (Ac/Dc)

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal stemmers
    15

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
hier een selectie van de bekendste en beste guitaristen ooit. ik laat Jimi Hendrix er bewust uit omdat hij aan de grondslag staat van alles wat er tegenwoordig met een gitaar gedaan wordt.

beslis maar wie jullie uit die lijst de allerbeste vinden :D
 
Slash :) Puur en alleen omdat ik de rest niet zo goed ken, en ik ben vroeger jaren dikke fan geweest van g n' r. Vind ze nu nog steeds de shit (op hun spagetti incident na dan).
 
slash kon met een vreselijk mooi gevoel spelen. het was echt waar een mega goeie guitarist. maar Yngwie kan IMO dingen doen met een guitaar die je normaal niet voor mogelijk houdt. maar slash is goed, fantastische solo's kon ie spelen !
 
****, ben Angus young vergeten :D het showbeest een een zeer gekke maar retegoeie guitarist
 
ken ze vrijwel allemaal niet, dus een beetje ondoordacht om dan een keus te maken. Vond Guns N Roses altijd wel gaaf .maar dan wel de commerciele nummers zoals November Rain ( een van mn alltime favourites) en paradise city maar om alleen daarom Slash te kiezen???

nou vooruit. toch gekozen:)
 
je zou eens een aantal liedjes van die venten moeten vinden, het zijn stuk voor stuk goede guitaristen.
 
Gitarist Metallica? Of staat die r al bij (ken ze niet bij naam hoor)

Die solo waar 'fade to black' mee begind is echt super wreed. En tijdens 'to live is to die' speeld hij ook strakke deuntjes!!! En jah, 'orion' vind ik ook echt zo vet...
 
Metallica ja!
was ik vroeger helemaal gek van.
vooral fade to black ja. unforgiven en one, until it sleeps..en zo kan ik nog wel doorgaan. zijn wel de meer komkommercieele nummers maar ik ben ook geen echte hardrockfan.

nothing else matters ook maar die kan ik nu niet meer aanhoren.
is onderhand enorm uitgemolken, zonde zonde

zal vandaag eens de oude cassettes onder t stof vandaan halen:D
 
Originally posted by dandyman


is dat niet Flea???

nee dat is de bassist. die gitarist was er een tijd mee genokt vanwge problemen ofzo, maar hij was weer terug sinds 'scarred tissue'
 
Originally posted by dandyman
Metallica ja!
was ik vroeger helemaal gek van.
vooral fade to black ja. unforgiven en one, until it sleeps..en zo kan ik nog wel doorgaan. zijn wel de meer komkommercieele nummers maar ik ben ook geen echte hardrockfan.

nothing else matters ook maar die kan ik nu niet meer aanhoren.
is onderhand enorm uitgemolken, zonde zonde

zal vandaag eens de oude cassettes onder t stof vandaan halen:D

Dandy, kijk maar eens of je 'to live is to die' hebt, staat op 'and justice for all...' (nummer 8). Dan ff spoelen (eigenlijk niet maar als je ongeduldig bent :)) naar ongeveer 4:30 minuut en dan komt echt een VET stukje muziek. En 'orion' staat op 'master of puppets' (nummer 7) en is een instrumentaal nummer. Echt super vet ook!
 
Of Zak Wylde ook gitarist van Ozzy en heeft ook een eigen band Black Label Society.....
 
Waar staan de dire straits?
 
bij de poll:

most overastimated bands


:)
 
Waaaaaaaa ik word echt ziek van dat 'No post specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster'. F*cking irritant man! Waar komt dit door?

Krijg dat kei vaak te zien als ik wil editten...
 
Originally posted by frietbakker
Of Zak Wylde ook gitarist van Ozzy en heeft ook een eigen band Black Label Society.....

ja, maar die band zuigt grote tijd man... ik snap niet hoe hij zich kan verlagen tot het maken van zo'n slechte groep...

vind het persoonlijk geen slechte gitarist maar't is geen erg technische muziek dat hij speelt...
 
Junior Marvin, de leadgitarist van Bob Marley and The Wailers in hun topperiode... Het geheel klopte gewoon!! Of voor het meer stevige genre Sid Vicious of Keith (hadden ook in ieder geval hun charisma mee!) Van diegene die in de poll staan ga ik dan weer voor die headbangende gozer van AC/DC!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Rob G
Waaaaaaaa ik word echt ziek van dat 'No post specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster'. F*cking irritant man! Waar komt dit door?

Krijg dat kei vaak te zien als ik wil editten...
Cookies deleten...
 
Back
Naar boven