MuscleMeat

Voor de palers onder ons (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FraGGo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
936
Waardering
0
Een mager klein mannetje stapt in een lift, kijkt omhoog en ziet naast zich een enorm grote Afro-Amerikaan staan.
De grote man ziet het kleine mannetje kijken, kijkt vervolgens op hem neer en zegt:
"7 feet tall, 350 pounds, 20 inch penis, 3 pound left testicle, 3 pound right testicle, Turner Brown."
Het kleine mannetje krijgt ter plekke een wegtrekker en valt flauw.
De grote vent knielt naast hem neer, schudt het mannetje heen en weer en brengt hem uiteindelijk weer bij.
De grote vent is geschrokken en zegt: "What's wrong with you?"
Met een heel zacht stemmetje zegt het kleine mannetje: "What EXACTLY did you say to me?"
Waarop de grote vent zegt: "I saw the curious look and figured I'd just give you the answers to the questions everyone always asks me. I'm 7 feet tall, I weigh 350 pounds, I have a 20 inch penis, my left testicle weighs 3 pounds, my right testicle weighs 3 pounds and my name is Turner Brown."
Waarop het kleine mannetje zegt:
"Turner Brown? Thank God! I thought You said Turn around."

:D
 
hehehehe...!

:D
 
Zes mannen en 1 vrouw lijden schipbreuk op een onbewoond
eiland.
Na enige tijd beginnen de hormonen op te spelen.
Er wordt een mooie afspraak gemaakt: iedere dag van de week
mag één van de mannen met de vrouw naar bed en de zevende dag
is de vrouw vrij. Alles gaat prima zo, maar grote pech, op een
dag sterft de vrouw.
Je weet hoe dat gaat... 6 mannen alleen...
de eerste week gaat dat moeilijk,
de tweede week is het nog veel moeilijker,
de derde week is het bijna niet meer te doen
en de vierde week ....



















hebben ze haar toch maar begraven :D
 
hahahahah lol :D
 
ghehehe, tegen het einde zag ze r zeker uit als Dandy's stoeipoes! :D
 
met het verschil dat die nog springeleven dis RObje..zij zag een trio met jou wel zitten zei ze net nog )zal straks uitgebreid verslag doen)..

maarre mooi man die van Fraggo en beschuit..geweldig:p
 
Weet ik ik heb een vrouw en een kind, right? En ze kunnen allebei zoveel lawaai maken daar wordt je echt niet goed van. Dus daar heb ik iets op gevonden, als het vrouwtje begint te zeuren, dan doe ik gewoon me broek omlaag en stop mijn genotsknots in haar mond, en als de baby begint te huilen dan stop ik een fopspeen in zijn mond! Ideaal niet waar? Maar goed, het drinken ben ik ook nog niet verleerd uiteraard, dus soms als ik wat op heb en het gezeik begint weer.... nou soms dan haal ik wel eens dingen door elkaar... dus als dan de baby weer begint te schreeuwen dan...................















Stop ik de fopspeen wel eens bij mijn vrouw in de mond! :d
 
Laatste vond ik minder maar die eerste 2 waren om te gillen :)
Mijn dag is weer goed :)
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by dandyman


wat betekent dit in godsnaam eigenlijk???

durf t nu pas te vragen:D

Laughing My Ass Of

:D
 
Back
Naar boven