Fitness Seller

Voor de spiegel poseren? (1 bezoeker)

poseer je wel eens voor de spiegel?

  • jazeker! wie niet?!

    Stemmen: 138 80,7%
  • (bijna) nooit.

    Stemmen: 12 7,0%
  • te vaak haast!

    Stemmen: 43 25,1%
  • ik maak dan ook altijd foto's.

    Stemmen: 8 4,7%

  • Totaal stemmers
    171

Bezoekers in dit topic

Ik train ook voor een spiegel, werkt erg motiverend om je spieren te zien werken :D
 
Ja ik train ook voor spiegel (s) dan kan je tenminste echt goed zien waar je mee bezig bent. en tussendoor het trainen even wat aanspannen is ook altijd goed he. Maar zo te zien valt het nog wel mee hoevaak ik in de spiegel kijk .. 5x per dag uitgebreid wtf ???
 
bij elk spiegel die ik tegenkom span ik wel even aan zelf als ik langs een raam loop kijk ik of ik mezelf er in kan zien eigenlijk best ziekelijk
 
Uiteraard optie 1, altijd elke ochtend als ik mijn haren was en voor ik ga douchen.
 
ja moet het bekennen... doe het met grote regelmaat :D
 
Sommige gasten hier zijn wel erg obsessief. Kijk ook wel dagelijks maar elke spiegel je biceps aanspannen? What are you, 12?

Ik probeer te veel kijken te vermijden omdat ik dan mn zelfvertrouwen verlies.
 
Ja te vaak dat wel vooral om een beetje het aanspannen van alle spiergroepen onder de knie te krijgen want dat wil lang niet altijd :)
 
Bij de sportschool nooit eigenlijk.Weet niet, misschien het idee dat ik verwaand overkom.We hebben wel van die mannetjes die met alles dat ze doen in de spiegel kijken.Meestal lachen we daar een beetje om met een vast groepje.Thuis daarintegen kijk ik wel in de spiegel,voor progressie.Niet 5 keer maar meestal als ik opsta,loop ik eerst de kamer in om kleren te zoeken en dan staat er ook een grote spiegel waar ik dan even inkijk

Vermijd het wel zoveel mogelijk buiten.Ik weet dat ik groter/langer ben dan de gemiddelde nederlander,als je dat eenmaal zeker weet hoef je niet zoveel bevestiging voor jezelf meer te zoeken.
 
Ja hoor, wil toch wel weten hoe het erbij staat ;)
 
Back
Naar boven