AndroidHealthClinic

Voor de veteranen onder ons... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zouden jullie t je nog ooit kunnen voorstellen dat jullie stoppen met trainen? ik ben in de overtuiging (voor mezelf dan) dat ook al zou ik totaal geen vooruitgang meer maken. ik toch nog door zou trainen tot t einde van dagen.

ik kan me niet meer een leven voorstellen zonder me kunnen afreageren in de gym.

hoe zit dat bij jullie? jullie wel eens de neiging gehad de handdoek in de ring te gooien?
 
kurgan zei:
zouden jullie t je nog ooit kunnen voorstellen dat jullie stoppen met trainen? ik ben in de overtuiging (voor mezelf dan) dat ook al zou ik totaal geen vooruitgang meer maken. ik toch nog door zou trainen tot t einde van dagen.

ik kan me niet meer een leven voorstellen zonder me kunnen afreageren in de gym.

hoe zit dat bij jullie? jullie wel eens de neiging gehad de handdoek in de ring te gooien?

Ik denk wel eens waar doe je het allemaal voor, de tijd, energie, enz. Maar als ik dan weer eens het strand over loop dan denk ik... ben toch blij dat ik er niet zo uitgezakt uitzie als de meeste van mijn leeftijd. En ik ga zeker door tot ik de halve eeuw volmaak :D
En het is vaak zo als je lang traint het een gewoonte wordt en de sleur optreed en je tot nadenken zet. Dit is ook denk ik wat "de Saint" had/heeft? Als het dan zover is ga ik wat veranderen in mijn schema en maak het wat korter, waardoor de intesiteit toeneemt en de resultaten beter worden. Wat weer tengoede komt aan de motivatie :D
 
DutchVince zei:
Hier heb ik respect voor!

ik zou wel eens foto's willen zien!

Dank je :thumbs:
Wil er wel bij zeggen dat het niet makkelijk was :nope:, in het verleden veel gasten zien gebruiken en groot zien worden, maar ook ziek en/of niet meer trainen. Sta er echter nog steeds gezond bij en je moest eens weten hoe vaak ik wordt aangeschoten met de vraag wat ik nou allemaal gebruik :D

Als ik dan zeg dat het niet meer is dan een beetje Whey, Whey Amino drinks en af en toe wat zink en creatine denken ze altijd dat je de zaak loopt te besodemieteren :hedbang:

Misschien dat ik dit jaar op de NK van de YBF sta, had al een uitnodiging voor dit jaar bij de Nationals in Belgie, maar die kon ik door verstoorde voorbereiding niet honoreren ;)
 
Dave Hawk zei:
Dank je :thumbs:
Wil er wel bij zeggen dat het niet makkelijk was :nope:, in het verleden veel gasten zien gebruiken en groot zien worden, maar ook ziek en/of niet meer trainen. Sta er echter nog steeds gezond bij en je moest eens weten hoe vaak ik wordt aangeschoten met de vraag wat ik nou allemaal gebruik :D

Als ik dan zeg dat het niet meer is dan een beetje Whey, Whey Amino drinks en af en toe wat zink en creatine denken ze altijd dat je de zaak loopt te besodemieteren :hedbang:

Misschien dat ik dit jaar op de NK van de YBF sta, had al een uitnodiging voor dit jaar bij de Nationals in Belgie, maar die kon ik door verstoorde voorbereiding niet honoreren ;)

binnenkort even digi cam meenemen naar de gym? maken we ff een foto sessie :D
 
kurgan zei:
zouden jullie t je nog ooit kunnen voorstellen dat jullie stoppen met trainen? ik ben in de overtuiging (voor mezelf dan) dat ook al zou ik totaal geen vooruitgang meer maken. ik toch nog door zou trainen tot t einde van dagen.

Ik ben nu veertig, als ik dadelijk 50 ben en ik heb geen progressie gemaakt, lees ik ben nog steeds zo strak, dan ben ik heel tevreden. Dus zeker ga ik door. :D
 
@Saint, die sfeer is natuurlijk geweldig zo, dat mis ik bij mij wel, want het kan je enorm stimuleren, ik had dat vroeger met klimmen, dat 6 mensen onder aan de route staan te schreeuwen "vasthouden, kom op en nog een greep" en dat je dan een route alsnog uitklimt terwijl je armen 5 minuten eerder al zo gepompt waren dat je eigenlijk al los had willen laten.
Hopelijk vind ik die sfeer als ik in september naar een nieuwe gym ga.

@monsterstrenght, die enorme nek als avator, je evenbeeld over een paar jaar?
 
Tuurlijk, stierennek is het enigste wat ik massagericht train :D
 
kurgan zei:
hoe zit dat bij jullie? jullie wel eens de neiging gehad de handdoek in de ring te gooien?
Nee, echt nooit gehad. En zoals je op de voorgaande reacties ziet, merk je dat bijna niemand dat gevoel eigenlijk heeft. Na een aantal jaren kun je eigenlijk niet meer stoppen met trainen.

bartmen zei:
En het is vaak zo als je lang traint het een gewoonte wordt en de sleur optreed en je tot nadenken zet. Dit is ook denk ik wat "de Saint" had/heeft?
@Bartmen: dat is niet helemaal precies wat ik heb. De sleur komt er absoluut niet in. Ik ga steeds zeer gemotiveerd naar de sportschool, ik bereid nog steeds elke dag mijn maaltijden en geniet nog steeds van het vreten. Waar het meer om gaat is dat je op een gegeven moment gewoon niet meer zwaarder en sterker wordt, wat je ook probeert. Of het gaat heel langzaam. Ik vroeg me dan ook af wat anderen dan doen, of je meer gaat voor kwaliteit of conditie of wat dan ook.
 
Het lijkt mij dat je automatisch alternatieven gaat verzinnen zodra je niet meer vooruit gaat terwijl het doel van fanatiek sporten volgens mij juist de progressie is. Het is niet massa vs kwaliteit, het is kwaliteits-massa.
 
Back
Naar boven