XXL Nutrition

Voor de vrouwen, jullie vagina loopt gevaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Het goede nieuws voor mannen, komt wederom van de andere kant van de wereld. Dat rubber bij verbranding kankerverwekkend zou kunnen werken wisten we al langer dan vandaag. Helaas is die wetenschap niet voldoende om vrouwlief te overtuigen van de geneugten van vrije vaginale coïtus. Gelukkig staat de wetenschap niet stil. Australisch onderzoek heeft namelijk uitgewezen dat vaginale coïtus met condoom de kansen op onvruchtbaarheid zeer ernstig verhoogd. Sterker nog, al bij twee keer intensief wrijvend contact tussen rubber en de vagina zouden miskramen niet meer uit te sluiten zijn. De studie wees uit dat wanneer rubber wrijving ondergaat met vaginaal weefsel, er een enorme hoeveelheid gevaarlijke moleculen worden overgebracht die zeer snel de vruchtbaarheid aan banden leggen. Hoe zit dat dan precies met deze vrijwel acute onvruchtbaarheid. Wel u moet weten dat vruchtbaarheid meestal het gevolg is van aanraking met onnatuurlijke stoffen die niet direct uit de natuur komen. Voor de vagina wordt deze interruptie van rubber als zeer vreemd gezien. Bijkomend aspect is, is de penis nog veel negatiever reageert op de aantasting met rubber. Door aantasting van rubber ten alle tijden te vermijden, zal de vagina z’n vruchtbaarheid persistent behouden, waardoor zwangerschap mogelijk blijft. Ergo: Bij 1 aantasting door rubber is vruchtbaarheid al vrijwel tot een bijna nulpunt gezakt. En wiens partner nog niet gemotiveerd is geraakt door deze argumenten: Ga zelf eens met je borsten als vrouwelijke trots rondlopen terwijl er bouwtape om zit. :thumbs:
 
aha ik vroeg me al af hoe ze de plotse onvruchtbaarheid ging verklaren in Children of men.

Goed gevonden Marky :thumbs:
 
gewoon een schapen-, varkensdarm met een knoop in :p
back to the good old days :D
 
gewoon een schapen-, varkensdarm met een knoop in :p
back to the good old days :D

inzekere zin is dat een DP :D

Alle rubbers naar Afrika! Ik denk dat de vibrator- en dildoindustrie hier niet blij mee is....
 
anaal zonder condoom dan maar
 
aha ik vroeg me al af hoe ze de plotse onvruchtbaarheid ging verklaren in Children of men.

Goed gevonden Marky :thumbs:

He die ga in van het weekend kijken :D
 
hehe goede artikelen laatste tijd :P
 
sja, dan allemaal maar over op latex :roflol:
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven