MuscleMeat

voor een ene keer lekker naar de kl#te

Bezoekers in dit topic

whahah nog steeds wakker
 
slaapt ze :P ohja, voor de anti kater --> witbrood met cola en een aspirine (Y) suc6
 
hehe, way 2 go Kale :cool: Geniet er maar van :drinka:
 
KaLe zei:
whahah nog steeds wakker
en nog steeds van t padje?

KOM OP KEREL WAAR BEN JE NU TOCH MEE BEZIG!!! SLAPEN ZAL JE, ZO WORD JE NOOIT GROOT!!:D
 
Bro post eens een dronken foto shoot post gehgehegehgehe en ik geloof niet dat jij "alleen" maar gedronken hebt ;)
 
ScHrOeFjE zei:
Bro post eens een dronken foto shoot post gehgehegehgehe en ik geloof niet dat jij "alleen" maar gedronken hebt ;)

Nee precies maar ik hou wel van dit soort threads weehehehe! Heerlijk.

Kale dozen-karma voor je. ;)
 
Geniet ervan ouwe :)

Je leeft maar 1x en elke dag kan je laatste dag zijn...
 
daarom dat bedoel ik... ik lprobeerde even te maffen in de tuinn.. mij te heet pfff
 
lal.. die bodybuilders van tegenwoordig.. tsssss =D
 
oja... ook zo'n mooi actie...


kom dus thuis.... oooh k*t me slot is weg. dacht dat ik em verloren was. en me fiets was naar de klote en me ouders wilden niet dat ik op hun fiets ging omdat ik dus ook naar de klote was. Dus.. hardlopend zoeken naar me slot. Helemaal de stad in gerend en der weer uit.. me bek zo drrrrroooog als een droge spons. Komt ik thuis. Ligt mijn slot in de plantenbak.

raar of niet raar?
 
ghe ghe lachen man, groot gelijk heb je! en of het slecht is?? mwaa denk dat het goed is om je lichaam af en toe op zijn flikker te geven al is het maar om je geestelijk te verbeteren( hoewel je daar nu best ziek bent haha)
 
ecth goed voel ik me niet nee.... :D
 
kijk als je wakker bent ff in de spiegel negeer je hoofd en verbaas je hoe droof je bent doordat je door de alcohol een boel vocht bent kwijt geraakt!
 
Moet kunnen, de schade valt ook echt wel mee. Gisteravond ook lekker veel gezopen, lekker lopen ouwehoeren en wat lopen kloten (is altijd leuk als je gedronken hebt).

Dus gewoon lekkuh zuipuh KaLe ;)
 
Af en toe een keer los moet kunnen Kale. Had die zatte hersens van je wel eens willen zien!
 
whahahahaha wat een loolige trhead en alleen drank? geen coke? of ***?
 
alleen (k*t)drank .
 
ik ook man vorige week, was best gezellig maar wanneer je nooit veel drinkt en je gaat aan de ketel 1, dan zegt je maag de volgende dag ook van: jonge, moest dat nou :mad: :D
 
Back
Naar boven