Fitness Seller

voor een ene keer lekker naar de kl#te

Bezoekers in dit topic

LOl @ Kale... euh je weet ten minste (en blijkbaar de hele buurt...) dat je jarig bent geweest :)

Maar had wel een foto willen zien van die pretoogjes ;)
 
maurice86 zei:
ik ook man vorige week, was best gezellig maar wanneer je nooit veel drinkt en je gaat aan de ketel 1, dan zegt je maag de volgende dag ook van: jonge, moest dat nou :mad: :D

Ik drink ook bijna niet meer, maar als ik drink gaat t ook wel snel en heb ik de volgende dag spijt, als ik weer zo lam ben als een mongool.
 
Mijn drie dagen pret komen er nu aan. Drie dagen met school naar parijs. Heb alvast de nodige spullen ingeslagen ;) . Maar goed kan ik daarna er weer een maandje of 3 tegen aan. :)
 
He! Alcohol komt wel hard aan als je aan het cutten bent... :D


Ach, van tijd tot tijd alle remmen los is niks mis mee.
 
Ach. Ik drink ieder weekend, nooit superveel ofzo. Moet kunnen :)
 
haha, onze vriend kale is nu nog naar de klote ...
 
Dude genieten van je leven.
Helemaal als je jaarig bent. Lekker eten en drinken

Daarna weer lekker aan het dieeten. Niks mis mee dude!!!
 
Hiekie zei:
haha, onze vriend kale is nu nog naar de klote ...

nou nee hoor.. ben wakker, maar ben goed verrot. ach, goed eten en hard trainen strax :)

Ik kan op een of andere manier altijd harder en zwaarder trainen als ik van het weekend iets geks heb gedaan. Ben ik een keer niet wezen stappen, dan heb ik qua training echt een k*tweek.
 
Nou zet em op kerel! overal even een schijfje extra aan!
 
Hey kale, nog een paar weken en dan weer helemaal los gaan bij MINDCONTROLLER ofniet????
 
jep, daar gaat ik ook heen
 
Whehe, moet kunnen Kale, keer lekker uit je dak gaan! Daarna weer lekker volle bak knallen in de gym!
 
Back
Naar boven