AndroidHealthClinic

voor een ene keer lekker naar de kl#te (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
en dat ben ik nu... ik kom net thuis en zit nog steeds met een biertje voor me neus.. ik heb me verjaardag ff lekker gevierd


ik vind dat je er af en toen lekker de dikke schijt aan moet hebben en lekker los gaan :D

toch? of zijn er mensen niet met me eens... ik heb net wel weer me eerste (1ste maaltijd!) ontbijt op en ik zit serieus nog steeds met een biertje voor me neus! ik denk dat ik beter even kan gaan slapen, maar ik wou dit even met jullie mededelen.

en toch hou ik van jullie hoor :D

latex!
 
oh jeeee ... wedden dat ik gigantische commentaar krijg? (en verdient hoor =] )
 
of nie?
 
Happy belated birthday!

En nee, ik vind het niet kunnen. Wist je niet dat je bier beter kunt injecteren? Werkt veel beter en is stukken minder schadelijk voor je lever. Altijd injects boven orals verkiezen, hoe vaak moet het nou nog gezegd worden!? :yell:
 
hahaha.,,, dat heb ik natuurlijk niet verteld..


ik speel natuurlijk zo een avond op safe!

ik injecteer vodka en whipsky!

word je knetterleipert van :D
 
KaLe is zat olé olé :D
 
Beter toch, af en toe ff goed los en lekker bier drinken, zoals een wijse turkse shaman genaamd Nihat ooit zei: "Jonge je moet genieten"
 
zoooo... nah jah.. ik ben zo lam als een balletje.. :D

nu nog :D en het is 10 uur hahahaha

was me kettingslot kwijt.. dus ik het hele traject wat ik had gefietst, nog een keer afgegaan, maar dan rennend.. tjheees.. kep nog nooit zso een droge muil gehad :D

damn.. this is die andere zeite :D
 
Geniet er maar lekker van bro.....(vooral straks van je koppijn gehgehegehgehe)
 
btw; me ouders lachen zich de tering.. die zijn n et wakker natuurlijk. dis me ma op een gegevn moment de tuin sproeien. En die gekke KaLe trekt al zijn kleren uit en springt door de tuin heen, richting de sproeier :D
 
en schijt aan me burenn.... da ik met me snikkel koop te slingeren door de tuin :D (weten ze ook wat voor vlees ik in de kuip heb :eyebrow:
 
whahahaha, het zal je zoon maar zijn :D
 
Moet je alleen nog een bandana om je leuter strikken met :

Maar ik rook niet!!
 
whahah :D
 
Ben je nu nog aan t zuipen jongen?? :D

Of heb je dr zon berg coke bij gehad dat slapen er niet meer in zit? ;)
 
Groot gelijk Kale. Naait d`r maar `s flink op!
 
Whahaha mafkees!! :D

je gaat lekker! ik hield et vanacht om 5 uur al voor gezien, en jij zit 5 uur later nog te pilsen.
 
Lol .. kale vuilen zatte mafkees :D
en och.. geniet ervan kerel :)
 
KaLe zei:
btw; me ouders lachen zich de tering.. die zijn n et wakker natuurlijk. dis me ma op een gegevn moment de tuin sproeien. En die gekke KaLe trekt al zijn kleren uit en springt door de tuin heen, richting de sproeier :D
:roflol: hahaha
 
en nou slaapt onze grote vriend :p ....morgen is ie weer online :D
 
Back
Naar boven