Fitness Seller

Voor en na...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
ok, ik moet iets bekennen... de foto's van mijn benen, genomen door de webcam, toen had ik een hoger vetpercentage danik oorspronkelijk dacht, stukken hoger, getuige de VOOR foto's die ik de volgende dag met een spiksplinternieuwe digitaal fototoestel heb genomen :

foto-2003-01.JPG


foto-2003-01bis.JPG


foto-2003-01tris.JPG
 
ik heb dus besloten van er toch wat aan te doen en toch ook maar wat te gaan afvallen.... ik hoop dat het mij gelukt is, zeg eens wat jullie van de vooruitgang vinden.. deze zijn genomen geweest begin deze maand :

foto-2003-03.JPG


foto-2003-03bis.JPG


foto-2003-03tris.JPG
 
heb na mijn training van vandaag toch ook nog eens foto's willen nemen, dus opnieuw een dikke twee weken later :

(niet op mijn bek letten, ik kan niet lachen en poseren tegelijkertijd

foto-2003-today.JPG


foto-2003-todaybis.JPG


foto-2003-todaypose.JPG


foto-2003-todayflash.JPG
 
Nice work! :thumb:

Kan je die pics niet voor een "voor en na" reklame van een supplement merk gebruiken? :p
 
Echt een groot verschil.
Op de eerste foto's leek je wel 9 maanden zwanger.
Het is zeker gelukt, je ziet er goed uit.
 
Hey Spike! Stoere vooruitgang man!
Hoe staat het nu met je stats? Erg achteruit gegaan of valt het wel mee?
 
ben je veel kracht verloren ?

*zie boven :D
 
Zo dat was een flink buikje. Ziet er stukken beter uit kerel, respect. Je begint al een echte bodybuilder te worden! ;)
 
nou, door niet deftig te kunnen trainen (veel sport op school, uithouding en zo) ben ik wat kracht verloren maar dat komt stilaan terug nu... ik heb nu al twee trainingen achter elkaar 170kg voor 1 rep gesquat, dus ik ben blij
 
Deejay_Spike zei:
nou, door niet deftig te kunnen trainen (veel sport op school, uithouding en zo) ben ik wat kracht verloren maar dat komt stilaan terug nu... ik heb nu al twee trainingen achter elkaar 170kg voor 1 rep gesquat, dus ik ben blij

Mooizo! Ik zit nu even in een rustweekje en mijn stats zijn niet hoog maar ik ga vanaf vrijdag ook weer knallen. Zal nu toch wel 110kg moeten squaten denk ik.
 
Goede metamorfose.. keep it up :)
 
netjes!..

nou zorgen dat die buik nooit meer terugkomt, want dat zag ik er niet uit :D
 
Zeer netjes gedaan man,
En dat alles binnen een maand zei je?
Keep up the good work!!!
 
well done indeed
 
Heb je dit binnen een maand gedaan zeg je?

Hoe? schema´s!!!! :P

Op dit moment zie ik er namelijk een beetje zo uit als op jouw eerste foto´s (nog wat erger als ik eerlijk ben zelfs...)
 
Holy shit, dit lijkt wel photoshop werk man, zo goed :)
 
Top! en dat binnen een maand! :thumbs:
 
Knap gedaan, enig idee wat je vetpercentage voor en na was ?
 
erg knap man! Hoe heb je die buik weggekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven