Fitness Seller

Voor en Na (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo je rug is wel fors gegroeid of zie ik dat verkeerd? Wat vind je er zelf van? En wat zijn de volgende doelstellingen?
 
Hoeveel druk je nu dan en hoeveel voor je begon met as.?
En de overige stats?
 
Ik druk nu 75 kilo, waar ik nu op blijf hangen, ben begonnen met 45 kg.
Ik ben 34 jaar, 185 lang, woog 77 nu 83 kilo.
 
Tering dat is echt wel een verschil! Vooral de rug idd. Ben je tevreden met het resultaat of wilde je nog meer?
 
Ik heb je foto's kleiner gemaakt, maar hoe moeten we het zien, links voor de kuur en rechts na de kuur?
 
Originally posted by admin
Ik heb je foto's kleiner gemaakt, maar hoe moeten we het zien, links voor de kuur en rechts na de kuur?

Ik ben zeer tevreden met het resultaat, maar het kan altijd meer hé en een mens is toch nooit tevreden.

Bedank T voor het verkleinen van mijn foto's.
De foto's in de tuin zijn na me kuur een paar weken geleden.


Greetz :suicide:
 
Mijn doelstelling is dat ik 100 kg druk en 100 kg ga wegen.

----> Leuke doeslstelling Mr X, en ik hoop dat je ze haalt, maar wat zegt nou in hemels naam die 100 kg in de ogen van een BB'er?

Niet veel : er is ook nog zoiets als shape, definitie, hardheid,symetrie, spierkwaliteit. enz,....
krijg je alleen door 'n goede basis, jaartjes trainen, enz,

Lichaamsgewicht zegt niet veel hoor, 'n BB'er die 'n heel pak kilo's lichter staat als jou kan er 10 X indrukwekkender uitzien...

good luck !
 
Mr X dat ziet er een stuk beter uit. Je rug vindt ik nu dus echt gaaf. :thumb:
 
Originally posted by Renzo
Mijn doelstelling is dat ik 100 kg druk en 100 kg ga wegen.

----> Leuke doeslstelling Mr X, en ik hoop dat je ze haalt, maar wat zegt nou in hemels naam die 100 kg in de ogen van een BB'er?

Niet veel : er is ook nog zoiets als shape, definitie, hardheid,symetrie, spierkwaliteit. enz,....
krijg je alleen door 'n goede basis, jaartjes trainen, enz,

Lichaamsgewicht zegt niet veel hoor, 'n BB'er die 'n heel pak kilo's lichter staat als jou kan er 10 X indrukwekkender uitzien...

good luck !

als ik een Paul Lans zie ;)
 
Originally posted by Mr.X.
Ik druk nu 75 kilo, waar ik nu op blijf hangen, ben begonnen met 45 kg.
Ik ben 34 jaar, 185 lang, woog 77 nu 83 kilo.

Ik heb t al eens eerder gevraagd, maar hoeveel reps pak je met die 75kg?
Verder zie je wel ernstige verbetering... Die foto's van voor ben je best wel schriel ;)
Vooral rug en traps.. netjes
 
Originally posted by Renzo
Mijn doelstelling is dat ik 100 kg druk en 100 kg ga wegen.

----> Leuke doeslstelling Mr X, en ik hoop dat je ze haalt, maar wat zegt nou in hemels naam die 100 kg in de ogen van een BB'er?

Niet veel : er is ook nog zoiets als shape, definitie, hardheid,symetrie, spierkwaliteit. enz,....
krijg je alleen door 'n goede basis, jaartjes trainen, enz,

Lichaamsgewicht zegt niet veel hoor, 'n BB'er die 'n heel pak kilo's lichter staat als jou kan er 10 X indrukwekkender uitzien...

good luck !

Helemaal gelijk, dus dan hoeft men ook niet te vragen wat mijn doelstelling is.
 
Originally posted by AlexvanM
Mr X dat ziet er een stuk beter uit. Je rug vindt ik nu dus echt gaaf. :thumb:


Thx, :D

Ik geil zowat op mezelf.
 
Originally posted by matthieu


Ik heb t al eens eerder gevraagd, maar hoeveel reps pak je met die 75kg?
Verder zie je wel ernstige verbetering... Die foto's van voor ben je best wel schriel ;)
Vooral rug en traps.. netjes

op het moment benchpress ik met 75 kilo 8x4
Waarvan ik de eerste twee sets gewoon maak zonder hulp.
Ik was een half jaar geleden vergeleken met nu zeker iel,Ik ben nu door de AS, en VEEL en HARD trainen zwaarder,breeder, geiler,en sterker geworden.



:eek:
 
Ik hoop voor je dat je redelijk wat massa kan houden. Het is zeker een goede verbetering. Ik zou nu gewoon goed eten en trainen en niet te snel nog een kuur gaan doen. Op die manier kan je zoveel mogelijk massa houden en ga je niet op je kuren leven, anders als je een tijdje niet kuurt, stort je in als een plumpudding.. Zou gewoon flink bulken komende tijd en over week of 8-10 dan weer een kuur nemen (aangezien je dit toch van plan bent).. Maar niet puur op je kuren gaan leven. Geef je lichaam effe kans zich te herstellen en vang door goed te eten en goed te trainen zoveel mogelijk op, succes :thumb:


ps. dit is advies, geen commentaar, voor je weer in de aanval gaat
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by soulreaver
Ik hoop voor je dat je redelijk wat massa kan houden. Het is zeker een goede verbetering. Ik zou nu gewoon goed eten en trainen en niet te snel nog een kuur gaan doen. Op die manier kan je zoveel mogelijk massa houden en ga je niet op je kuren leven, anders als je een tijdje niet kuurt, stort je in als een plumpudding.. Zou gewoon flink bulken komende tijd en over week of 8-10 dan weer een kuur nemen (aangezien je dit toch van plan bent).. Maar niet puur op je kuren gaan leven. Geef je lichaam effe kans zich te herstellen en vang door goed te eten en goed te trainen zoveel mogelijk op, succes :thumb:


ps. dit is advies, geen commentaar, voor je weer in de aanval gaat

Dit klinkt voor mij ook niet als commentaar of gezeik.
Ik ben niet zo moeilijk, maar laat gewoon niet over me heen zeiken.
En wat je hier schijft is voor mij duidelijk.
Ik zou meer moeten bulken zoals je zegt, kan ik ook makkelijk hebben, ik ben van me zelf aardig droog en ik wordt niet vet.

Mzzl
 
zeker wel goed resultaat, ik denk als je flink gaat bulken en daarna een goede kuur gaat doen je onwijs resulktaat kan halen, omdat je met iets meer vet tijdens een kuur vaak goed kan doorstoten qua massa.

succes
 
Dat ziet er zeker niet slecht uit! Ik heb nog wel een vraagje aan je:

Waarom ben je zo snel/vroeg aan de AS gegaan??
Op de fotopagina van jouw homepage (http://www.elucidate.nu/mijnfoto.htm) is een duidelijk verloop (progressie) te zien.. maar volgens mij had je zonder AS nog een hoop kunnen bereiken! Daarbij had je dan ook nog met trots kunnen zeggen dat het puur natuur is...
 
Als ik die site bekijk zie ik dat je wel omhoog bent gegaan met gewicht maar niet echt heel veel, daar staat tegenover dat je ook met vet omhoog bent gegaan. bij mijn eerste kuur woog ik ook 77 kg met 12 % vet, ik ben toen naar de 90 kg gegaan en later naar 92 met 14 % vet. nu staat ik weer met 12 % vet op een gewicht van 87 kg. Staat wel tegenover dat ik bijna niks ben kwijt geraakt maar wel een basis had van 10 jaar naturel.
 
------------------------------------------------------------------------------------
Mijn doelstelling is dat ik 100 kg druk en 100 kg ga wegen.
Als ik straks 100 kilo weeg dan druk ik die ook makkelijk. :D
------------------------------------------------------------------------------------

Hey Mr.X,

Je bent zeker vooruit gegaan Mr.X!! Vooral je rug... maar dat heb je al meer te horen gekregen denk ik? Vraagje..? Vind je zelf niet dat je iets te vroeg aan de AS bent gegaan? Ik bedoel dus daarmee dat je eerst een goede basis opbouwd qua lichaamsbouw en kracht en die later uitbreid d.m.v AS..?
Ik wil zelf ook aan de AS gaan en zie er nu al vrij groot uit. En heb een goed basis opgebouwd. Ik train nu al 3 jaar en 1,5 jaar nu echt volgens de BB rules, dus met aangepaste voedingschema's en supplimenten and a sick BB mind! En wou deze winter aan de AS gaan maar heb het besloten om het te verzetten om "zelf" nog iets groter te worden om strax een boost te creeren. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je misschien die 100 kilo bankdrukken dan wel had kunnen halen?? Ik ben nu 20, 1.78 en weeg ongeveer 84,5. Ik druk nu 110 kilo met 8 reps (laaste 2 reps met een vinger hulp) en 115 met 6 reps. Wat moet t worden als ik aan de AS ga??:D Mijn doel is in iedergeval om "monster" groot te worden. En wat is jou doel? Qua lichaamsbouw?? Want gewicht intereseerd me helemaal nix, alleen mijn bouw! I must become a monster!!
In iedergeval je hebt hard gewerkt en probeer de 100 kg te halen, suc6!;)

Mzzl

Ronnie Size
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven