MuscleMeat

Voor en Na (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Diver2000
zeker wel goed resultaat, ik denk als je flink gaat bulken en daarna een goede kuur gaat doen je onwijs resulktaat kan halen, omdat je met iets meer vet tijdens een kuur vaak goed kan doorstoten qua massa.

succes

Deze jongen houdt wel van doorstoten. :p
 
Originally posted by _BooStaR_
Dat ziet er zeker niet slecht uit! Ik heb nog wel een vraagje aan je:

Waarom ben je zo snel/vroeg aan de AS gegaan??
Op de fotopagina van jouw homepage (http://www.elucidate.nu/mijnfoto.htm) is een duidelijk verloop (progressie) te zien.. maar volgens mij had je zonder AS nog een hoop kunnen bereiken! Daarbij had je dan ook nog met trots kunnen zeggen dat het puur natuur is...

Daar heb je gelijk in, maar die standpunt hebben we al enkele keren besproken hier.
:rolleyes:
 
Originally posted by Ronnie_Size
------------------------------------------------------------------------------------
Mijn doelstelling is dat ik 100 kg druk en 100 kg ga wegen.
Als ik straks 100 kilo weeg dan druk ik die ook makkelijk. :D
------------------------------------------------------------------------------------

Hey Mr.X,

Je bent zeker vooruit gegaan Mr.X!! Vooral je rug... maar dat heb je al meer te horen gekregen denk ik? Vraagje..? Vind je zelf niet dat je iets te vroeg aan de AS bent gegaan? Ik bedoel dus daarmee dat je eerst een goede basis opbouwd qua lichaamsbouw en kracht en die later uitbreid d.m.v AS..?
Ik wil zelf ook aan de AS gaan en zie er nu al vrij groot uit. En heb een goed basis opgebouwd. Ik train nu al 3 jaar en 1,5 jaar nu echt volgens de BB rules, dus met aangepaste voedingschema's en supplimenten and a sick BB mind! En wou deze winter aan de AS gaan maar heb het besloten om het te verzetten om "zelf" nog iets groter te worden om strax een boost te creeren. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je misschien die 100 kilo bankdrukken dan wel had kunnen halen?? Ik ben nu 20, 1.78 en weeg ongeveer 84,5. Ik druk nu 110 kilo met 8 reps (laaste 2 reps met een vinger hulp) en 115 met 6 reps. Wat moet t worden als ik aan de AS ga??:D Mijn doel is in iedergeval om "monster" groot te worden. En wat is jou doel? Qua lichaamsbouw?? Want gewicht intereseerd me helemaal nix, alleen mijn bouw! I must become a monster!!
In iedergeval je hebt hard gewerkt en probeer de 100 kg te halen, suc6!;)

Mzzl

Ronnie Size


Hier valt me bek van open. :eek2:
Ok jou aanpak is anders maar de doelstelling is hetzelfde fuc**** groot worden, als een beest maar dan nog erger.

mzzzzzl
 
Originally posted by Mr.X.


op het moment benchpress ik met 75 kilo 8x4
Waarvan ik de eerste twee sets gewoon maak zonder hulp.
Ik was een half jaar geleden vergeleken met nu zeker iel,Ik ben nu door de AS, en VEEL en HARD trainen zwaarder,breeder, geiler,en sterker geworden.



:eek:

Uiteindelijk ben je er gewoon niet veel mee opgeschoten omdat je in mijn ogen geen goede basis hebt. Je zal ook bijna alles verliezen omdat je niet genoeg kennis van zaken hebt. 5 kilo extra lichaamsgewicht is er vooral als beginneling makkelijk bij te trainen, met de juiste voeding, training en voldoende rust.

Hoeveel je kan bankdrukken zegt ook niet veel.... het gaat om wat je in de spiegel ziet en niet hoeveel je kan banken. Een goede maatstaf om je gehele krachttoename te meten is dan nog altijd de vollegge deadlift.

HCMF
 
Tja lukt je dat niet zonder kuren?
hehe kuren is als je geen geduld hebt. MAar ik hoop voor je dat het geen verslaving word.
 
Vindt het gewoon lekker. :lick:
 
Logisch is het ook, maar ik vind niet dat kuren de basis mag zijn van bodybuilding, het is iets wat je kan helpen om verder te gaan dan je natuurlijke limiet.
 
Originally posted by admin
Logisch is het ook, maar ik vind niet dat kuren de basis mag zijn van bodybuilding, het is iets wat je kan helpen om verder te gaan dan je natuurlijke limiet.

Daar heb je gewoon gelijk in T, maar niemand kan mij daartoe dwingen om eerst een naturel basis te krijgen.

Als iemand, met kennis, me 1x een wijze raad verteld dan is dat aardig, de tweede x gaat al verveelen en 3x is gewoon gezeik.
Maargoed dat neem ik allemaal voor lief.
 
Je zou ook gewoon eens iets van iemand kunnen aannemen X.
 
Originally posted by Geurt-G
Je zou ook gewoon eens iets van iemand kunnen aannemen X.

Dat doe ik dus ook.
 
Hoeveel drukte je dan voor de AAS?
Ik snap niet dat je met AAS zo weinig vooruit gaat (Geen afzeiken bedoeld)
IK ben nu 3 maanden bezig ik drukte toen ik begon met bench press 50 kg en zonder AAS druk ik nu 80 kg ik weeg 68 kilo (maar :( )
Of heb ik meer aanleg of zo?
 
Originally posted by arievh
Hoeveel drukte je dan voor de AAS?
Ik snap niet dat je met AAS zo weinig vooruit gaat (Geen afzeiken bedoeld)
IK ben nu 3 maanden bezig ik drukte toen ik begon met bench press 50 kg en zonder AAS druk ik nu 80 kg ik weeg 68 kilo (maar :( )
Of heb ik meer aanleg of zo?

Ik drukte voor me as 45 kg bank, nu deze week van 75 Kg naar 80 Kg gegaan.
Mijn trainings maat die drukt 100 kilo, die gozer is duidelijk sterker dan mij, peck deck pakt ie alle plakken, das ook 100 kg.
Maar ik heb meer defenitie en massa dan hij.
Verder ben ik als kind het trapgat afgelazerd, dat was cool, twee polsen gebroken, me arm en elleboog, daardoor durf ik soms ook niet alles te geven, me spieren laten schrikken doe ik wel met 80 of 85 waar me maat 90 a 100 pakt.

Greetzz
 
Ah ja ik ken het. Ik heb een keer met een scooter ongeluk mijn sleutelbeen gebroken. Daarna durfde ik eerst ook niet meer te trainen omdat het kraakte enzo. Maar daar ben ik nu gelukkig overheen.

Maar dus met die AAS dan krijg je dus sneller definitie in massa en niet echt in kracht(ook wel wat meer kracht)?
 
Originally posted by arievh
Ah ja ik ken het. Ik heb een keer met een scooter ongeluk mijn sleutelbeen gebroken. Daarna durfde ik eerst ook niet meer te trainen omdat het kraakte enzo. Maar daar ben ik nu gelukkig overheen.

Maar dus met die AAS dan krijg je dus sneller definitie in massa en niet echt in kracht(ook wel wat meer kracht)?

het is maar net wat voor een kuur je hebt ...........

:p
 
Damn ik heb ff wat beter gekeken.
Maar DAMN zo'n kuur werkt echt wel goed.
Zwaar breede rug. Damn dat maakt me depri, ik train me de pleuris en jij spuit het in je :P
Nee maar zondergekheid ik vind het natural trainen lekker en ik ben er aan verslaafd. Ieder ze eigen ding :D

Sommige mensen willen een auto die 300 Km/uh kunnen en sommige willen gewoon 120 kunnen rijden ;)

Suc6
 
Originally posted by Mr.X.


Verder ben ik als kind het trapgat afgelazerd, dat was cool, twee polsen gebroken, me arm en elleboog.

Greetzz

Ondanks dat ik je een sukkel vind lijkt me dat geen prettige ervaring auw auw! Hopelijk heb je er geen blijvende schade aan overgehouden!
 
Bedankt voor je medeleven.

Originally posted by HardcoreMF


Ondanks dat ik je een sukkel vind lijkt me dat geen prettige ervaring auw auw! Hopelijk heb je er geen blijvende schade aan overgehouden!

Hahaha sukkels moeten er ook zijn, eikel !!!

Zo heb ik vooral moeite met pepaalde bicepsoefeningen.
Maar ik zeg altijd maar een spuiter blijft een spuiter dus gaan met die banaan. :banana: <------ komt uit mijn bananenboom, zelf geplukt.
 
Re: Bedankt voor je medeleven.

Originally posted by Mr.X.



Maar ik zeg altijd maar een spuiter blijft een spuiter dus gaan met die banaan. :banana: <------ komt uit mijn bananenboom, zelf geplukt.

Waahahaha Rotte AAP! ;)
 
Originally posted by Mr.X.


Ik drukte voor me as 45 kg bank, nu deze week van 75 Kg naar 80 Kg gegaan.
Mijn trainings maat die drukt 100 kilo, die gozer is duidelijk sterker dan mij, peck deck pakt ie alle plakken, das ook 100 kg.
Maar ik heb meer defenitie en massa dan hij.
Verder ben ik als kind het trapgat afgelazerd, dat was cool, twee polsen gebroken, me arm en elleboog, daardoor durf ik soms ook niet alles te geven, me spieren laten schrikken doe ik wel met 80 of 85 waar me maat 90 a 100 pakt.

Greetzz

Ik denk dat mensen ook teveel naar gewicht kijken. Mijn doel is massa, ben BB geen powerlifter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven