Fitness Seller

Voor en Na

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn doel is massa en gewicht en kracht.
 
bah bah IK VIND dat je mensen die AS gebruiken voor schut zet want dit zijn nou precies de lui die NIET aan AS zouden moeten komen."een spuiter blijft een spuiter" Wat een k*topmerking. Dit is duidelijk een geval van iemand die snel groot wil worden zonder inspanning. Maar maakt verder niet uit over 2 jaar ben je toch weer alles kwijt en zit je met je dikke pens voor de tv chips te eten omdat je geen geld meer hebt voor de AS en dus geen zin meer om te trainen. PS kheb je fotos niet gezien want die deden het niet maar aan je natwoorden en commentaar te zien zal dat ook niet veel soeps zijn. Voor mensen die bb wel seriues nemen....train ze nog en slaap lekke :)
 
Originally posted by karperblues
PS kheb je fotos niet gezien want die deden het niet maar aan je antwoorden en commentaar te zien zal dat ook niet veel soeps zijn.

Nou hij is wel snel breed geworden, dat geef ik wel toe; niet op de manier waarop ik het zou willen doen.
Hij heeft in een korte tijd wel erg veel progressie gemaakt.

trouwens ff off-topic:
Internet Explorer crasht bij mij als ik deze thread open, volgens mij ligt het aan die foto's die er niet zijn. Ligt dat aan mijn pc?
 
Originally posted by Bouwer


Nou hij is wel snel breed geworden, dat geef ik wel toe; niet op de manier waarop ik het zou willen doen.
Hij heeft in een korte tijd wel erg veel progressie gemaakt.

trouwens ff off-topic:
Internet Explorer crasht bij mij als ik deze thread open, volgens mij ligt het aan die foto's die er niet zijn. Ligt dat aan mijn pc?

dat zijn foto's vlak na de kuur, wacht eens 2 maanden en kijk dan nog eens, dan zal die alles kwijt zijn, er is geen basis..
 
Dat kan je ook beter kwijt dan rijk zijn, zag er nie uit man, maargoed. Ieder zn meug.
 
Originally posted by soulreaver


dat zijn foto's vlak na de kuur, wacht eens 2 maanden en kijk dan nog eens, dan zal die alles kwijt zijn, er is geen basis..

Maar goed, dat was volgens mij al gezegd tegen hem maar hij nam de risico's voor lief; hij moest en zou kuren.
En hij blijft toch ook doorkuren? Houdt hij dan niet z'n massa vast?
Ik denk dat hij op deze manier zo wél zijn lichaam verpest/kapot maakt, maar volgens mij weet hij dat zelf ook wel.

't Zou idd best kunnen dat hij dat alles ook weer snel kwijt is, maar het is wel grappig om te zien wat er gebeurt met iemand die meteen aan de aas gaat zonder een basis opgebouwd te hebben. Grappig om te zien wat het met je doet, hoe het je (zo snel) veranderd, tegelijkertijd is het ook wel een beetje triest dat iemand zo snel naar zulke middelen grijpt.
 
Laatst bewerkt:
Grappig en tegelijkertijd triestig :( vooral omdat je goed weet dat ze er later veel spijt van zullen krijgen...
 
Het ergste is nog, hij heeft niet de instelling van een BB. Iemand die het heerlijk vindt te trainen. Dus de kans is groot dat die over 6-12 maanden gestopt is met trainen en dan raakt ie alsnog alles kwijt..

Ik stoorde me het meest aan het feit dat wij allen hier dezelfde instelling hebben en het een heerlijke sport en levensstijl vinden, terwijl zo'n dwaas de naam verpest en de foute instelling heeft.. dat die meteen kuurt, zijn keuze, maar de hele instelling was al fout.. triest.. en het ergste is, raakt hij in de WAO, dan betalen wij het weer :(
 
Ik zou graag de foto's willen bekijken, alleen mijn browser laat ze niet zien:mad: . Kan je niet even een nieuwe link maken X?
 
Hij heeft ze blijkbaar weggehaald...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven