MuscleMeat

voor- en nadelen HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
wat zijn de voor en nadelen van HGH-gebruik volgens de gebruikers hier?
 
Kan je al 1 nadeel noemen terwijl ik het nog niet gebruikt hebt...de prijs.
 
de prijs valt vergeleken met 10/5 jaar geleden enorm mee, nu is het als je een beetje inkomen hebt (en je hebt het ervoor over) betaalbaar
 
Kans op diabetes, schildklierproblemen, sneller groeien van kankercellen en gezwellen, deze drie houden me het meeste tegen.

verder verhoogde ADH, (wat voor allerlei problemen kan zorgen), kleine kans op progesteron geraleteerde gyno, huiduitslag, slaapproblemen en nog wat kleine dingetjes.



meende ook gelezen te hebben dat iemand zijn hoofd veranderde in dat van een alien
 
en dat het van China komt en dat je niet zeker weet of er wel inzit wat er wel zou moeten in zitten. zelfs de medicatie die China levert aan Afrika (antibiotica, anti malariamedicatie, enz..) is niet wat het zou moeten zijn en dat wordt dan nog wel aan de apothekers geleverd en niet via de zwarte markt. China is onbetrouwbaar als supplier. wie dat tegenspreekt is naief.
 
Allemaal nadelen waar blijven de voordelen??
 
Voordeel? Lekker elke dag prikken! :D

Tja, je spierdefinitie verbeterd er duidelijk van, je vet smelt weg als sneeuw voor de zon, en wat je wint behou je grotendeels.

Dit alles wel bij minimaal 5mnd gebruik.
 
idd,nog altijd geen voordelen?
 
Aangezien de nadelen al genoemd zijn, nu de voordelen:
-AAS werkt beter
-huid wordt beter
-vet smelt weg
-je komt zelfs met een gigantische bulk niet snel vet aan
-blessures genezen sneller
 
Sommige mensen mogen wel solliciteren bij tellsell :roflol:

Isn't amazing Tony.
 
Allemaal tell sell verhalen idd.
Tis geen wondermiddel,tis peperduur,en wat je ervoor terug krijg,moet je samenzien met as en een hoop energie.Cardio en dieet.......iedereen doet het overkomen of het een superwondermiddel is...DAT IS HET NIET.

Het gaat NIET VANZELF,en je moet hele diepe zakken hebben,en geduld.
 
Allemaal tell sell verhalen idd.
Tis geen wondermiddel,tis peperduur,en wat je ervoor terug krijg,moet je samenzien met as en een hoop energie.Cardio en dieet.......iedereen doet het overkomen of het een superwondermiddel is...DAT IS HET NIET.

Het gaat NIET VANZELF,en je moet hele diepe zakken hebben,en geduld.

goed verwoord bro ! met deze uitleg ben ik 100 % akkoord!!!
 
Ik heb hier laats eens naar geinformeerd, de prijs en het uiteindelijke kostenplaatje voor het tijdsbestek dat het echte resultaat zou moeten geven.

Begin maar vast met sparen is eigenlijk geen optie. Alleen weggelegd voor de geslaagde crimineel. :D
 
Ik heb het 6mnd "Moeten" gebruiken voor mijn brandwonden op benen...Ik kreeg om de dag 3iu voor het slapen toegedient, ik kreeg last van enorme krampen en zwellingen... Nu niks meer, dankzij de HGH is het mooi genezen, ik trainde toen nog niet btw
 
3iu vlak voor het slapen.....daar is hier wel is een discussie om geweest, de injectietijden!
 
Aangezien de nadelen al genoemd zijn, nu de voordelen:
-AAS werkt beter
-huid wordt beter
-vet smelt weg
-je komt zelfs met een gigantische bulk niet snel vet aan
-blessures genezen sneller

op mijn 19de heb ik 24 weken 4iu jin genomen, kon wel wat meer eten, maar bij 8000+kcal zal je nog steeds vet worden bro
 
Back
Naar boven