Fitness Seller

voor en nadelen van gebruikers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

monique

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jan 2006
Berichten
7
Waardering
0
Mijn vriend wil graag ooit anabolen gaan gebruiken. Hij wil wedstrijden gaan doen en zonder anabolen zal hij de top misschien nooit halen!Ik ben er zelf heel erg op tegen. Ik zie hem al voor me als een agressieve, impotente arogante jongen(sorry als ik hiermee mensen beledig!). Ik weet dat dit misschien een heel vertekend beeld is, ontstaan uit ontwetendheid.Ik zou hem hierin graag willen steunen. Hij ziet alleen de voordelen!Ik zou graag in contact willen komen met jongens die dit al een tijdje doen om zo een realistischer beeld te krijgen van de werking en de gevolgen ervan voor zijn gedrag, onze eventuele kinderen en andere dingen!

Alvast heel erg bedankt
Groetjes monique:???
 
1-2 cycles zal je heus niet aan doodgaan. gezond kan je het niet noemen natuurlijk, maar als je alles volgens het boekje doet, genoeg eten, genoeg slaap, veel traint, geen alcohol zuipen/drugsgebruik tijdens de kuur en belangrijkst van allemaal: een goede nakuur doet om bijwerkingen te voorkomen, kan je je kuur op redelijk verantwoordelijke manier laten verlopen

voor en nadelen kun je in de sticky's lezen

pm me maar als je nog vragen hebt
 
Goed dat je voor hem op onderzoek bent gegaan, wees slim laat hem hier eens een aantal maandjes lezen.

daar zal hij veel info over opdoen over voeding suplementen training en als laatste AAS, heeft hij al een goed voedingsschema?

wat zijn zijn stats trainjaren enz... vertel eens wat meer
 
Je hebt een pm.

Er zitten zeker voor en nadelen aan gebruik. Ik merk zelf dat mijn gedrag tijdens gebruik toch wel veranderd. Normaal ben ik best een rustig persoon. Onder het genot van a.s. wil ik nog wel eens snel en geprikkeld uit de hoek komen.

Ook als je/jullie nog kinderwensen hebt zijn er zeker dingen om rekening mee te houden.
 
bedankt voor de tip!

Ben een map aan het aanleggen met informatie!In die eerste link wordt inderdaad over de nadelige gevolgen gesproken maar wel maar minimaal.Aan humeurschommelingen alleen heb ik niet zoveel, ik wil goed geinformeerd zijn voordat ik hem hier eventueel in steun. Hoe zit het bijvoorbeeld met kinderen, is daar al iets over bewezen en effecten op de lange termijn?Ben ook benieuwd hoezeer het je gedrag beinvloed. heb ooit een vriend gehad die aan de drug zat en die heb ik helemaal zien veranderen, vandaar mijn angst. Dat wil ik niet nog een keer meemaken!Alle tips voor info zijn welkom en als je nog vriendinnen kent van jongens die het gebruiken zou ik het ook fijn vinden met hen in contact te komen!Heel erg bedankt he! Groetjes monique
 
Inleesmaterie:

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.steroid.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
bij het gebruik van anabolen zijn zeker wel risico's verbonden.

anabolen zorgen niet alleen voor een verhoogde eiwitsynthese, ze hebben in diverse andere organen een uitwerking.

ze hebben bijvoorbeeld invloed op je prostaat; door anabolen gaat je prostaatgroeien.
prostaatgroei (prostaathypertrofie) is een vaak voorkomend problemen bij mannen van 50 +, rond deze leeftijd beginnnen ze de invloed van testosteron te merken. In het ergste geval worden er testosteron-blokkers toegediend om verdere groei tegen te gaan.
En denk ook eens aan prostaatkanker, een veel voorkomend en gevreesd probleem bij mannen....
Als je al op jonge leeftijd absurde dosissen testosteron toe gaat dienen, bereik je het punt van een vergrootte prostaat veel eerder.
Immers, testosteron en zijn varianten zorgen voor prostaatgroei.

Er wordt vaak gezegd dat een vergrootte prostaat weer volledig hersteld, en dat het nooit bewezen is dan anabolen kanker veroorzaken, maar ik ben hier niet zo zeker van.

Anabolen kunnen een kankercel niet ontwikkelen, maar er zijn onderzoeken geweest waarin anabolen een bestaande kankercel versneld kunnen laten groeien. Kortom; met anabolen is er een verhoogd risico op kanker.
Als kanker al veel in je familie voorkomt, dan ga je wat mij betreft het lot tarten met serieus anabolen gebruik.

Anabolen hebben ook een uitwerking op hartspierweefsel. Je hart groeit. Ook al is het nooit bewezen dat een harstilstand een direct gevolg is van anabolen gebruik, alleen al de afgelopen maand heb ik zeker 5 gevallen gelezen van anabolen-gebruikers van jonge leeftijd die gestorven zijn aan de gevolgen van een hart-aanval. Als je al een zwak hart hebt (wat je zelf niet weet), en dan aan de anabolen gaat, kom je er misschien te laat achter.... (denk hierbij ook weer aan familie-aanleg)

Anabolen zorgen voor een behoorlijke stijging in cholesterolgehalte. Hart-en-vaatziekten zijn doodsoorzaak nr1 of 2 geloof ik. Cholesterol heeft een sleutelrol in een hart-en-vaatziekten.

Anabolen in pilvorm bevatten een schadelijke stof voor je lever. Je hebt dus een verhoogde kans op leverschade. Bij verstandig gebruik zal dit wel meevallen, maar bij onverstandig gebruik neemt de kans op leverziekten aanzienlijk toe. Ook weer hetzelfde verhaal; als je al een zwakke lever hebt, zal dit tijdens anabolen gebruik aan het licht komen.

Langdurig gebruik van anabolen zorgt voor het krimpen van de testikels.
Er zijn middelen die deze afname in volume tegen gaan, maar er zijn onderzoeken geweest dat verkeerd gebruik van deze middelen de cellen van Leydig beschadigen, de cellen van Leydig zijn van belang voor het verwekken van kinderen.

Dit zijn slechts een aantal schadelijke gevolgen van anabolen gebruik.
Gevolgen die tijdens of kort na het gebruik misschien niet naar voren komen (zoals acne en haaruitval), maar pas aan het licht komen rond het 50e -70e levensjaar.

Het is niet te voorspellen of je last gaat krijgen van bijwerkingen.
Een groot aantal gebruikers heeft (op dit moment) nergens last van.
Maar wij zijn geen van allen dokters, en niemand van ons kan een garantie geven dat het bij jou niet fout gaat. Sterker nog, niemand van ons kan met zekerheid zeggen dat het anabolen-gebruik geen schade in het lichaam heeft aangebracht.

Het is vooral belangrijk om je goed te informeren voor je aan de anabolen begint. Leer alle ins-en-outs over de werking en bijwerking van de stof, en maak dan pas een beslissing. "het doel heiligt de middelen", maar vraag jezelf altijd af of het risico wel opweegt tegen het resultaat.

PS; ik heb in al die tijd dat ik hier topic's voorbij zie komen, slechts een heel enkele keer gezien "PM me maar, of ik stuur je een PM", en nu zie ik hier een vrouwelijke topic-starter, en nu zie ik het 2x staan.
Stelletje scheinheilgen zijn jullie!
 
Jajajajaaa er is weer eens een meisje op het forum en wat zijn we allemaal inneens behulpzaam en iedereen wil inneens PM'en........

Zal wel door de testoteron komen :hornyna:
 
Ik heb 3 kuren gedaan. Tijdens mijn laatste kuur kreeg ik flinke steken rondom mijn hart. Echt zo pijnlijk dat ik gewoon moest gaan zitten. Missch iets overgedoseert. Hoewel ik in vorgaande kuren nergens last van had en met de zelfde doseringen kuurde. Missch te snel achter elkaar gekuurd of het was de tren. Anyway wat de meeste al zeggen. Als je op een verantwoorde manier kuur moeten een paar kuurtjes geen kwaad kunnen. Ik heb zelf voor en na alle kuren bloedtesten gedaan en al mijn bloedwaarden waren keer op keer prima.

Maar als je vriend de ''top'' wil halen blijft het toch niet bij 1-2 kuurtjes
 
hardgainers zei:
Jajajajaaa er is weer eens een meisje op het forum en wat zijn we allemaal inneens behulpzaam en iedereen wil inneens PM'en........

Zal wel door de testoteron komen :hornyna:

"ik heb je een PM gestuurd"

hoezo moet er nou ineens via PM gecommuniceerd worden ???

er zal wel zoiets in hebben gestaan;

"Hey Monique, geef ff je MSN, praat wat makkelijker, dan zal ik je nog wat dingen uitleggen want ik wil je graag helpen".
Hier heb je meteen mijn 06, als je vragen hebt bel of sms me maar, geen probleem"


:roflol: , leer mij gozers kennen.
 
Nee , idd als ie de top wil halen wordt het dichter in de buurt van non-stop kuren.

mijn ervaring in de 1ste kuur, zie bijwerkingen in mn 1ste log.
Nu mn 2e kuur echt totaal geen bijwerking alleen heeel klein beetje sneller geiriteerd en ook zeer licht toegenomen bloeddruk. Eigenlijk heb ik wel recht om te zeggen dat ik nu geen bijwerkingen ervaar behalve een goddelijk lichaam:p

Voor de rest ben ik het met Hardgainers eens, stelletje slijmballen:D
 
Haha, waar maken jullie je druk om?Bedankt dat jullie het stuk voor stuk voor me opnemen en bedankt voor alle informatie!Voel me in een keer wel omgeven door mooie gespierde mannen haha!Ben hier niet om een nieuwe vriend te scoren hoor maar vindt het best grappig dat jullie testostoron gehalte nu zo opspeelt!Ben blij dat ik daar geen last van heb!

Groetjes monique
 
Wacht maar tot je vriendje aan de anabolen zit, dan reageert hij ook zo op elk ander meisje!
 
Hij zal sneller geirriteerd zijn en bij periodes 24/7 ubergeil. Gewoon de communicatielijnen openhouden scheelt al heel veel. Het is echt niet zo dat ie ineens van een weldenkend mens in een neanderthaler verandert. Dat hangt nl voor een groot deel vooral af van zijn persoonlijkheid en hoe hij er zelf mee omgaat.

Ik wil je overigens even complimenteren met het feit dat je je in de materie aan het verdiepen bent. Zegt veel over hoe je in jullie relatie staat. Veel van de meiden houden het op 'wil het niet hebben' en daarmee begint de ellende vaak pas goed. Echt petje af!
 
Tof dat je je zo`n zorgen om `m maakt en dat je wel openstaat voor alle info.
Laat `m anders zichzelf effe voorstellen hier. Misschien steekt ie er nog wat van op.
 
Worst case scenario: het blijft niet bij 1 of 2 kuurtjes...Steroiden hebben een verslavende werking. Bereid je voor op een leven dat vooral om hem draait! Bodybuilding is een 24-uurs sport. Het leven met een bodybuilder die kuurt en in (wel of niet) wedstrijdvoorbereiding zit kan erg belastend zijn voor je relatie (het heeft mij er 2 gekost!)...
 
Hij komt al vaak op deze site!Heb me al bij meer forums aangemeld maar dit is verreweg de beste!Ik ben zelfs al meer gaan sporten in de hoop zijn sportverslaving beter te begrijpen. Misschien moeten we allebei maar gaan bodybuilden en nergens meer over zeuren haha!Bedankt voor jullie steun. Was nog wel bang dat jullie misschien beledigd zouden zijn vanwege mijn vooroordelen dus dit valt me alles reuze mee!
 
bijwerkingen

weet iemand nog een site waar ik alle bijwerkingen kan nalezen. Heb er een gevonden maar die is in het engels dus dat schiet niet zo op!?:help:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven