XXL Nutrition

Voor en nadelen van hgh bij vrouwen?

Bezoekers in dit topic

Thebo

Cool Novice
Lid geworden
26 jun 2012
Berichten
36
Waardering
0
Vriendin van mij geeft 6 dagen per week les in bodypump Zumba kracht training enz eet gezond ma wil als hulpmiddel hgh zetten 5/7 1,5iu wat zijn hier de voor en nadelen van?

Heeft dit bijv invloed op vruchtbaarheid of andere dingen

Gr.
 
Hulpmiddel voor wat??..ze geeft toch les en eet gezond? Dan zou vetverlies als vanzelf moeten gaan. Voor spiermassa heeft het op zichzelf niet veel nut, dus wat denkt ze ermee te bereiken?
 
Zijn veel betere en goedkopere middelen voor vetverlies;)

Behalve goed voedingsschema dan en trainingsschema;)

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 09:16 ----------

Hulpmiddel voor wat??..ze geeft toch les en eet gezond? Dan zou vetverlies als vanzelf moeten gaan. Voor spiermassa heeft het op zichzelf niet veel nut, dus wat denkt ze ermee te bereiken?

:roflol:
 
Ik versta dat niet: GH voor 'bodypump Zumba kracht training enz'.
 
Zijn veel betere en goedkopere middelen voor vetverlies;)

Behalve goed voedingsschema dan en trainingsschema;)

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 09:16 ----------



:roflol:

Jij denkt dat ze met 1.5iu bulked up haar zumba lessen verlaat?
 
Ik versta dat niet: GH voor 'bodypump Zumba kracht training enz'.

*zucht*

1.5iu 5/7 + bodypump 2uur ed + zumba 3uur ew = IGF-1 confusion + oestrogeen orals = hgh confusion = GAINS

Ik ga er vanuit dat ik JOU dat niet hoef uit te leggen.
 
Jij denkt dat ze met 1.5iu bulked up haar zumba lessen verlaat?

Agreed

Als stand alone product is HGH helemaal niet de beste keuze om spieropbouw te gaan doen.
 
Blijft de vraag van Sjors, hulpmiddel voor wat. Als ze herstel te kort komt door al die lessen dan zou hgh imo best een hulpmiddel kunnen zijn om die lessen wel vol te houden of om juist wel wat te groeien waar ze eerst door teveel aan training niet groeide. HGH is op 1.5 iu geen bulkmiddel en HGH zonder slin is sws geen bulkmiddel. En het is te duur als fatburner maar voor beter herstel kan je het best proberen als je het geld hebt. Zou voor pezen en gewrichten en voor je huid ook wel eens positief kunnen zijn.

CJC1295 zonder DAC met ghrp (2/6) zou wel eens een goedkoper alternatief kunnen zijn.
 
Jij denkt dat ze met 1.5iu bulked up haar zumba lessen verlaat?

zo zeg jij het niet.

zoals jij het zegt is hgh niet geschikt voor spieropbouw.

Dat klopt ook wel, het zorgt voor hyperplasie;)

Maar goed, met jou hoeft niemand in discussie te gaan natuurlijk, onze alwetende BB-ster:D
 
Krijgt ze wel een mooi huidje van :)
 
zo zeg jij het niet.

zoals jij het zegt is hgh niet geschikt voor spieropbouw.

Dat klopt ook wel, het zorgt voor hyperplasie;)

Maar goed, met jou hoeft niemand in discussie te gaan natuurlijk, onze alwetende BB-ster:D


Ik herhaal nog even wat ik heb gezegd:
Voor spiermassa heeft het op zichzelf niet veel nut, dus wat denkt ze ermee te bereiken?


Laat je e-spierballen maar even rollen hoor, wat is daar onjuist aan? Of zit je tamponnetje vandaag gewoon niet lekker?
 
Kijk naar een lage dosering anavar.

Op 5 of 10mg zal het al meer effect hebben bij een vrouw dan HGH voor een fractie van de prijs.
 
Ik herhaal nog even wat ik heb gezegd:
Voor spiermassa heeft het op zichzelf niet veel nut, dus wat denkt ze ermee te bereiken?


Laat je e-spierballen maar even rollen hoor, wat is daar onjuist aan? Of zit je tamponnetje vandaag gewoon niet lekker?

Beter anders formuleren dan ;)

Voor spiermassa heeft 1,5iu op zichzelf niet veel nut, dus wat denkt ze ermee te bereiken?

Door "het" te zeggen pretendeer je dat HGH "op zichzelf" geen nut heeft voor spiergroei,.. wat natuurlijk kkolder is ;)

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 15:45 ----------

Agreed

Als stand alone product is HGH helemaal niet de beste keuze om spieropbouw te gaan doen.

Wél voor de zgn "naturals", Weldegelijk gains, en moeilijk tot niet detecteerbaar ;)
 
Ik herhaal nog even wat ik heb gezegd:
Voor spiermassa heeft het op zichzelf niet veel nut, dus wat denkt ze ermee te bereiken?


Laat je e-spierballen maar even rollen hoor, wat is daar onjuist aan? Of zit je tamponnetje vandaag gewoon niet lekker?


jij denkt echt dat hgh geen nut heeft voor spiermassa/opbouw?
 
Ik ook Rob,. ken ze zondermeer,.. echter ken ik ook mensen die "naturel wedstrijden" doen er er weldegelijk baat bij hebben ;)

Vraag is dan of ze er niet stiekem iets bijsnoepen... zoals bv test suspension ofzo. Of eventueel een
oral of SARM. Nu ja, eender wat wat snel uit je lichaam is.
 
'het' heeft ook weinig nut met de gegevens die we hebben.

1. het betreft een vrouw
2. dosering die ze wil gaan gebruiken.


Als ze voor lean mass gaat, dan doet die dosering ongeveer net zoveel als een bak kwark. Dat zou flink omhoog moeten, ze zou op zijn minst een bloedtestje moeten doen en met de pil moeten stoppen. Daarbij is de looptijd voor enig effect een half jaar en is het belachelijk duur.

HGH werkt niet hetzelfde voor vrouwen als voor mannen en het zou mij verbazen als er vrouwen zijn die voor dat doel gh stand alone zouden inzetten.
 
Back
Naar boven