MuscleMeat

Voor Espi en haar "volgelingen"

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Wie een goed coïtusleven wil hebben kan maar beter niet gaan fietsen. Uit een onderzoek van professor Luc Baeyens van het Brugmann-ziekenhuis in Brussel blijkt namelijk dat fietsen het coïtusleven kan schaden.

In het onderzoek werden 1.000 fietsers onderzocht. 94 procent van hen gaf aan fysiek ongemak te ondervinden. 60 procent van die problemen doet zich voor rond de genitalia. Fietsende mannen hebben bijvoorbeeld tweemaal zo vaak te maken met erectiestoornissen dan niet fietsers. Daarnaast blijken vrouwen veel vaker te kampen met zwellingen van de genitalia dan tot nu toe werd aangenomen.

Het onderzoek raadt aan om vaker rechtop te gaan zitten om zo de genitalia en het zitvlak te ontlasten. Vrouwen zouden zadels met openingen links moeten laten liggen en kiezen voor de vertrouwde vrouwenzadels.

t is al oud nieuws maar zag t weer staan;)
 
Lang leve de auto :D
 
Pestkop.. :grumble:

Het kan goed kloppen... kreeg pas last van mijn 'hormonen' toen ik minder ging fietsen en meer aan KT ging doen..
Veel vrouwen, die aan KT doen, trainen expres de benen net voor ze 'aan de rol' gaan :roflol:

Waarom denk je dat ik die Pampers uit mijn broek heb gehaald.. een flinke afstand in aero-houding met een standaardbroek (met zeem) komt neer op toch wel bijna een week onthouding.
Daar staan de endorfines (door de mooie natuur) en extra adrenaline (door moordlustige autochauffeurs die je naar het leven staan of gewoon snelle afdalingen) tegenover.

Espi
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, maar daarom kun je ook beter je PC spier trainen om je zaakje in goede conditie te houden.
 
Back
Naar boven