Fitness Seller

Voor het eerst cutten na 2 jaar trainen

Bezoekers in dit topic

meskes

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2014
Berichten
79
Waardering
16
Lengte
1m89
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Ik ben ruim 2 jaar aan het trainen als ecto en ben inmiddels gegroeid van 64kg naar 84 kg. Vetpercentage is opgelopen tot ongeveer 16 procent en wil nu gaan droogtrainen zodat ik in de zomer rond de 10 procent zit. Mijn onderhoud ligt op 3000 kcal weet ik uit berekening en ervaring en ben dus van plan om 2500 te gaan eten en geen cardio. Ik heb ook een goed voedingsschema in overleg met mijn fitnesstrainer gemaakt. Ik val van nature al erg makkelijk af en kijk na 2 jaar bulken dan ook enorm uit naar cutten omdat het eten mijn strot uit komt haha. Mijn vraag is of jullie nog tips hebben of eventueel kritische noten zodat ik optimaal vet kan verliezen.
 
Nee, klinkt eigenlijk wel goed zo. Het is ook geen rocket science tenzij je alles helemaal 100% perfect wilt doen.

Ik zou je aanraden om ongeveer 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht te nemen en tot 1 gram vet per kg lichaamsgewicht, de rest opvullen met koolhydraten. Kom je al een heel eind.
 
post je voedingsschema eens?
 
Dit is mijn voedingsschema voor de cut. Moet het nog iets opvullen tot 2500 a 2600 kcal maar dit is de basis

voedingsschema.png
 
Iets lager in koolhydraten en iets hoger in vet en het is een prima schema.
 
Nee, klinkt eigenlijk wel goed zo. Het is ook geen rocket science tenzij je alles helemaal 100% perfect wilt doen.

Ik zou je aanraden om ongeveer 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht te nemen en tot 1 gram vet per kg lichaamsgewicht, de rest opvullen met koolhydraten. Kom je al een heel eind.

Je zit te laag in je vet , dat is ook belangrijk. 1 gram per kilo aanhouden dus.

Succes
 
Misschien wat vis in steken om zo je vetten hoger te krijgen in plaats van die sinaasappelsap waar veel koolhydraten ik zitten?
 
Goeie tip! Ik ga die denk vervangen voor wat noten of vis. En ga nog wat lijnzaad toevoegen. Dan ben ik aardig op weg denk ik
 
Back
Naar boven