Fitness Seller

voor het slapen eten

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by NewbieNeo
heb zelf ook een vraagje... :D
zit whey ook in natuurlijke producten of wordt 't speciaal bereid, waardoor 't alleen in poedervorm verkrijgbaar is?

Het vereist een productie proces nl. het scheiden van whey en vetten bij de productie van kaas uit verse melk. Zelf maken kan niet aangezien er dus speciale processen aan zijn verbonden.
 
Whey is gewoon wei en dat is de vloeistof die vrij komt bij de kaasbereiding in het eerste proces. Dan wordt de wrongel die met behulp van stremsel (uit een kalvermaag) is ontstaan (aangezuurde melk klontert samen) van de wei gescheiden. Is dus een afval produkt waar ze wat leuke dingen mee zijn gaan doen..
Is Taksi niet ook een weidrankje?

Maar afijn ik heb even gevraagd aan de vakgroep levensmiddelentechnologie waar de meeste caseïne in zit: in de magere, harde kazen dus... of gewoon in melk omdat je daar meer van kunt zuipen .... eh drinken.
 
Als je 'ripped' wil worden (weinig vet) maar wel je spiermassa wilt houden kan je het best wel eten voor het slapen gaan maar weinig koolhydraten in je maaltijd verwerken.

Hoe het werkt weet ik niet precies, maar het werkt voor mij erg goed :) .

Originally posted by Esperantisto
.. kan iemand me uitleggen wat iig betekent?

iig = in ieder geval
 
Originally posted by Kris
Als je 'ripped' wil worden (weinig vet) maar wel je spiermassa wilt houden kan je het best wel eten voor het slapen gaan maar weinig koolhydraten in je maaltijd verwerken.

Hoe het werkt weet ik niet precies, maar het werkt voor mij erg goed :) .



iig = in ieder geval

Dat had T al uitgelegd:o :D :rolleyes: :D :p
 
Originally posted by f*cking ecto


Dat had T al uitgelegd:o :D :rolleyes: :D :p

Had T dat eerste of dat tweede uitgelegd?? Ik had de topic ff vluchtig gescanned op de twee antwoorden die ik gaf maar dacht dat het nog niet ter sprake was gekomen :)
 
Originally posted by f*cking ecto


Dat had T al uitgelegd:o :D :rolleyes: :D :p
So ? Een tweede mening kan nooit kwaad ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven