XXL Nutrition

Voor het slapen gaan, Casein-shake of kwark?

Bezoekers in dit topic

Fl0ris

Novice
Lid geworden
20 dec 2014
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Goede avond lezers,

Wat raden jullie aan voor het slapen gaan te nuttigen, een bakje kwark a 500 gram of een casein shake van rond de 40 gram. Waar zouden jullie voor kiezen en waarom?

Ik hoor het graag!
 
Casein shake, omdat kwark toch nog wel wat suiker bevat. 3,2 gram per 100 ong is toch dik 15 gram op 500 gram.
 
Shake, omdat makkelijker en sneller weg te werken is, plus als je geen carbs wil is caseine shake dan ook de juiste keuze.
 
Hangt van je doelen af. Ik zou zelf eerder voor kwark kiezen ivm het weten wat er in zit en de opname is trager dan casein shake.

Casein shake, omdat kwark toch nog wel wat suiker bevat. 3,2 gram per 100 ong is toch dik 15 gram op 500 gram.

ohnee, dikmakertje :o
 
shake,kwark is vies.
 
Top bedankt voor de reacties dan ga ik de kwark vervangen door een shake.
 
Kwark, ik wil liever niet midden in de nacht wakker worden omdat ik honger heb.
 
Daar heb ik 's nachts sowieso geen last van hooguit dorst dus dat is geen reden voor mij om voor kwark te kiezen
 
Wat casseine door je kwark doen met wat nootjes en kaneel. :o
 
Elite XT van Dymatze werkt een uur of 12!
 
Kwark.

Voorkeur vast voedsel.
 
Kwark.

Als een shake niet nodig is, geniet "vast" voedsel de voorkeur.
 
Casein shake, omdat kwark toch nog wel wat suiker bevat. 3,2 gram per 100 ong is toch dik 15 gram op 500 gram.

Ja maar casein shakes van B&F bevatten 20 gram suiker per shake :cool:
 
Ik gebruik nu XXL Night Protein (nu in aanbieding), 26euro/30dagen=86ct per shake. Nagenoeg even duur als kwark, maar veel lekkerder, betere voedingswaarde en nagenoeg geen vet/koolhydraten.
 
Ik eet 500gr kwark met 40gr caseine voor het slapen gaan, als ik in mijn cut zit hou ik het alleen op caseine
 
De meningen zijn verdeeld zie ik, op dit moment ben ik aan het cutten dus kies ik voor caseine.
 
Dat waar ik het goedkoopste mee uit zou zijn en waarmee ik mijn voedingswaarden voor die dag haal :)
Meestal een halve bak kwark + havermout en kaneel
 
Ongelooflijk dat er nog steeds mensen kleine fracties suiker een aandachtspunt vinden.. Wtf?
 
Ik gebruik nu XXL Night Protein (nu in aanbieding), 26euro/30dagen=86ct per shake. Nagenoeg even duur als kwark, maar veel lekkerder, betere voedingswaarde en nagenoeg geen vet/koolhydraten.

Dit is waar je het voor doet Casseine van XXL
Het heeft een COMPLEET AMINOZURENPROFIEL,
 
Back
Naar boven