MuscleMeat

voor lauw :p (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2005
Berichten
6.433
Waardering
0
Lauw ik zou dolgraag een volgeling van je willen worden. De wijze woorden die ik jou overal zie vertellen dringen nu pas goed tot mij door, jij hebt de wereld voor mij open laten gaan, nu weet ik eindelijk wat mijn doel in mijn leven is. Ik zou dus heel graag in je sekte willen stappen en eventueel je rechterhand willen worden, om samen iets groots op te bouwen en voort te zetten. Ik weet zeker dat er genoeg dbb'ers zijn die ook in je sekte willen. Samen staan wij sterk! Zeg het voort!
 
Likt Lauw je ballen om dit te typen?
 
Gay as the century is long.
 
Likt Lauw je ballen om dit te typen?
ha! Stelletje jaloerse bitches!
Ik heb een mannelijke aanbidder…. Kuuuuhuuut. :(

Rawplayer, heb je toevallig nog zussen? Zo nee, kan je dan tenminste iets meer vertellen over hoe geweldig ik wel niet ben?
 
Ik vind mijn moeder vakker irritant, kan je daar iets mee?
 
Om eerlijk te zijn heb ik inderdaad wel eens nagedacht over een sekte. Ik ben immers behoorlijk egocentrisch en manipulatief. Maar ik ben ook ambitieloos dus mijn sekte is nooit echt van de grond afgekomen zeg maar.

Is het misschien een goed idee als anderen een sekte beginnen rondom mij? Dat ik ben voor mijn sekte, wat God is voor de christenen. Ik doe de hele dag geen reet, zo weinig dat er reden is om te twijfelen of ik überhaupt wel besta, maar toch gelooft iedereen rotsvast in me en vrezen ze mijn toorn. Dat lijkt me wel wat.
 
Lauw ik zou dolgraag een volgeling van je willen worden. De wijze woorden die ik jou overal zie vertellen dringen nu pas goed tot mij door, jij hebt de wereld voor mij open laten gaan, nu weet ik eindelijk wat mijn doel in mijn leven is. Ik zou dus heel graag in je sekte willen stappen en eventueel je rechterhand willen worden, om samen iets groots op te bouwen en voort te zetten. Ik weet zeker dat er genoeg dbb'ers zijn die ook in je sekte willen. Samen staan wij sterk! Zeg het voort!

hoe hard ben je tegen die bakstenen muur aan gelopen/gerent?
 
post eens een foto van je moeder.

edit: of voel mijn toorn!
 
Wat ze tegenwoordig al niet doen om een beetje karma te krijgen.
 
ow...... is dat de bedoeling van dit topic...
en ik was nog wel zo naief te denken dat het echt om mij draaide... :(

Nou, in dat geval kunnen we het net zo goed over Mikki hebben vind ik.
Ik stuur d'r wel even een pmtje.
 
ow...... is dat de bedoeling van dit topic...
en ik was nog wel zo naief te denken dat het echt om mij draaide... :(

Nou, in dat geval kunnen we het net zo goed over Mikki hebben vind ik.
Ik stuur d'r wel even een pmtje.

slotje!!!
 
ja joh, ik kan je geeneens karma geven, ik moet het verdelen over andere leden. Maar voordat ik dat doe, wil ik eerst een topic zien met mijn naam er in natuurlijk :D
 
Back
Naar boven