MuscleMeat

Voor mensen die supp. van BSN (willen) bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ArmaniJeans

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jan 2006
Berichten
75
Waardering
0
Beste Sporters,

Ik heb aardig het net afgezocht naar de laagste prijs voor de meeste BSN producten. De ervaring leert dat je niet bij iedere aanbieder alles moet kopen, maar dit per product moet doen, dit scheelt soms bijna 10 euro.

Ik ben er bijna mee klaar, vervolgens zet ik dat hierop.

In ieder geval, mochten jullie een nog lagere prijs zien, post t dan meteen hierop.

Laterszzz
 
Voor het BSN Mass Stack ben je het beste bij

Mass Stack Foundation Cycle by: BSN - Completebody -

Hier kost hij namelijk € 174,50

Voor alleen N.O.- Explode en Cellmass (BSN Basic Stack) ben je het beste uit bij Body Supplies :: Stacks :: BSN Basic Stack Hier betaal je dan € 98

Nitrix haal je bij Nitrix CEM3 (BSN) || Body en Fit Shop voor € 49,90

Syntha-6 haal je voor € 39 bij Syntha-6

Thermonex haal je bij KRACHTVOEDING.NL voor € 37,85

Cellmass koop je voor € 49,90 bij CellMass (BSN) || Body en Fit Shop

N.O.-Explode kost € 55 bij Prosportvoeding.nl - NO Xplode (BSN)

Als je de Mass Stack wilt hebben + Syntha-6 + Thermonex ben je het beste uit bij Vitacell.nl

Hier betaal je maar € 210 voor het hele pakket. Dat scheelt dus echt !!!

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Ik ieder geval wel. Ik ga namelijk voor het laatse pakket. Dat is gewoon het goedkoopste wat er is. Volgens mij zelfs goedkoper dan buiten de EU. Als iemand dat pakket wilt, laat me weten; krijgen we misschien nog meer korting !!!!

Laterszzz
 
Voor het BSN Mass Stack ben je het beste bij

Mass Stack Foundation Cycle by: BSN - Completebody -

Hier kost hij namelijk € 174,50

Voor alleen N.O.- Explode en Cellmass (BSN Basic Stack) ben je het beste uit bij [Link niet meer beschikbaar] Hier betaal je dan € 98

Nitrix haal je bij Nitrix CEM3 (BSN) || Body en Fit Shop voor € 49,90 $35.95

Syntha-6 haal je voor € 39 $25.95 bij [Link niet meer beschikbaar]

Thermonex haal je bij KRACHTVOEDING.NL voor € 37,85 $23.95

Cellmass koop je voor € 49,90 $34.95 bij CellMass (BSN) || Body en Fit Shop

N.O.-Explode kost € 55 $31.50 bij Prosportvoeding.nl - NO Xplode (BSN)

Als je de Mass Stack wilt hebben + Syntha-6 + Thermonex ben je het beste uit bij Vitacell.nl

Hier betaal je maar € 210 voor het hele pakket. Dat scheelt dus echt !!!

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Ik ieder geval wel. Ik ga namelijk voor het laatse pakket. Dat is gewoon het goedkoopste wat er is. Volgens mij zelfs goedkoper dan buiten de EU. Als iemand dat pakket wilt, laat me weten; krijgen we misschien nog meer korting !!!!

Laterszzz

De rode prijzen zijn de prijzen bij Suprememuscle
Dit zijn dollars, dus in euro is het nog minder:D
 
Maar kost het niet een berg geld om het hier naartoe te halen? en je moet volgens mij ook invoerrechten betalen, ik weet het niet zeker maar dat lijkt me zo



@armani: als ik ff voor je bel krijg je het wel voor minder hoor, dus als je wilt bestellen dan hoor ik het wel:D
 
Voor de duidelijkheid. Dit zijn allemaal NL bedrijven. Dit heb ik bewust gedaan. Voor buiten NL zijn de prijzen natuurlijk lager, maar ik wil geen gezeik met douane en naheffing en dergelijke. Vandaar dit lijstje !!!
 
Dat laatste pakket? Dat zou top zijn. Ze openen binnenkort winken in hoofddorp. Als je wat voor me kunt regelen zou ik dat zeer waarderen gozer !!!
 
De rode prijzen zijn de prijzen bij Suprememuscle
Dit zijn dollars, dus in euro is het nog minder:D

Ik heb het ALLEEN over NL bedrijven. Vindt t al knap genoeg dat men ze voor zulke prijzen verkoopt !!!
 
euhm er zijn in europe veel goedkopere oplossingen voor bsn producten dan dat zoals de site van bsnonline.de die hebben syntha 6 voor 39 euro en er zijn er zelfs in europa die het voor 31 euro verkopen
 
armani, je loopt te zeuren....als je in het buitenland koopt en laat verzenden via IPS (die trage manier, dus NIET fedex/dhl/ups) krijg je misschien 1 op de 100x een controle + naheffing.

ik heb zelf tig dingen zo besteld uit het buitenaldne nog NOOIT een naheffing gekregen. en het scheelt wel de helft van je in NL betaald! (ja incl. verzendkosten)
 
Al zo vaak @ US besteld en nog 0x invoer moeten betalen....ik weet dus wel waar ik men supplementen haal. En das dus nie de nl shops :p
 
armani, je loopt te zeuren....als je in het buitenland koopt en laat verzenden via IPS (die trage manier, dus NIET fedex/dhl/ups) krijg je misschien 1 op de 100x een controle + naheffing.

ik heb zelf tig dingen zo besteld uit het buitenaldne nog NOOIT een naheffing gekregen. en het scheelt wel de helft van je in NL betaald! (ja incl. verzendkosten)

Ja, iedereen loopt me hier dan bang te maken, ik wil ook wel de gok wagen, maar gewoon geen bullshit en zo. via 1Fast400 - Nutritional supplements for health, athletics, diet, and bodybuilding, with free fitness information and articles bijvoorbeeld? Daar was ik ook iets van $ 60 kwijt aan verzendkosten alleen.
 
Al zo vaak @ US besteld en nog 0x invoer moeten betalen....ik weet dus wel waar ik men supplementen haal. En das dus nie de nl shops :p

Bestel je volgende keer voor mij met je mee ??:D:D
 
Alle spullen van BSN zijn legaal, dus daar kun je geen gezeik mee krijgen
Wanneer je het via USPS laat overkomen duurt het wel een paar dagen langer, maar kost het minder ($40,-) en de kans op naheffing is NIHIL.

Maar je moet het natuurlijk zelf weten waar jij besteld.

Vind het alleen raar dat je het wel door iemand anders in de USA wil laten bestellen, maar het niet zelf "durft"
 
Niet dat ik niet durf, puur omdat ik daar geen ervaring mee heb, daarnaast zag ik dat veel leden hier vaker bestellen en nooit gezeik krijgen, dus stelde ik voor om mee te bestellen.

Maar ik zal toch gewoon hier bestellen...

Heb ook geen creditcard
 
ik heb net weer een bestelling via bb.com gedaan, niet zo veel verzendkosten hoor. relatief gezien..
 
wat ik de vorige x vergeten was :P DOH!

(1) Olympian Labs HCA, 100 Capsules Shipped From: ID
(1) Controlled Labs Orange Triad, 270 Tablets Shipped From: ID
(1) Higher Power Micronized Creatine, 1000 Grams Shipped From: ID
(2) Optimum BCAA 5000 Powder, 336 Grams Shipped From: ID
(1) FREE GIFT: F.I.T. Mobile Mixer, 1-Mixer Shipped From: ID :banana:
 
Niet dat ik niet durf, puur omdat ik daar geen ervaring mee heb, daarnaast zag ik dat veel leden hier vaker bestellen en nooit gezeik krijgen, dus stelde ik voor om mee te bestellen.

Maar ik zal toch gewoon hier bestellen...

Heb ook geen creditcard

wat loopt je hele tijd moeilijk te doen :P .

1. je bent 22 (neem ik aan)...creditcard is vaak kostenloos bij je huidige bank, en anders 2e per maand ofzo...neem er gewoon 1, zal je vaker nodig hebben.
2. je kan ook gewoon via paypal betalen.
3. je kan OOK nog gewoon via je bank overschrijving(naar buitenland) betalen
 
Back
Naar boven