MuscleMeat

Voor mensen die supp. van BSN (willen) bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wie koopt er nou voor 210euro BSN producten ???

Haal dan wat winny of dbol, ben je de helft minder kwijt en groei je 6 keer zo hard...
 
Wie koopt er nou voor 210euro BSN producten ???

Haal dan wat winny of dianabol, ben je de helft minder kwijt en groei je 6 keer zo hard...

er zijn een aantal mensen die het graag natuurlijk willen doen, of toch zo lang als mogelijk natuurlijk.

bart
 
Ik weet niet wat voor supps dat zijn, maar als je a.s bedoelt mij niet gezien.:bang:

Ik ben 22, en wil nog lang leven vriend. Daarnaast is me eerste kindje op komst en er moeten nog meerdere volgen :D:D
 
Ik weet niet wat voor supplementen dat zijn, maar als je a.s bedoelt mij niet gezien.:bang:

Ik ben 22, en wil nog lang leven vriend. Daarnaast is me eerste kindje op komst en er moeten nog meerdere volgen :D:D

goeie tip voor je bewaar je geld dan liever voor je kind die op komst is en de al de andere die moeten volgen..:D
 
haha lol reps :P tja..die BSN masstack, ik weet het niet , sommige zeggen dat het dikke troep is. en andere verklaren het tot een heilige stack.

ALS je en top stack wilt, hoor ik betere dingen over de controlled labs stack, Green Magnitude, Purple Wraat en Whiteflood, is nog de helft goedkoper ook!

en die ene ALRI stack (bam, JW en pro-A) SCHIJNT ook top te zijn
 
Ik wil gewoon goede stack pak om goed te groeien, over die van BSN hoorde ik wel wat goede dingen, vandaar mijn voorkeur. Maar een andere lijkt me ook wel prima. Ik zal nog ff rondkijken. Toch bedankt voor alle tips, suggesties, etc.
 
Als je de Mass Stack wilt hebben + Syntha-6 + Thermonex ben je het beste uit bij Vitacell.nl????

je vergeet de extra kortingen die er gegeven worden, bijvoorbeeld: Prosportvoeding

Dan kom ik uit op ongeveer €185,- voor het complete pakket!
 
wat loopt je hele tijd moeilijk te doen :P .

1. je bent 22 (neem ik aan)...creditcard is vaak kostenloos bij je huidige bank, en anders 2e per maand ofzo...neem er gewoon 1, zal je vaker nodig hebben.
2. je kan ook gewoon via paypal betalen.
3. je kan OOK nog gewoon via je bank overschrijving(naar buitenland) betalen

Na ene PM te krjigen over Punt 3 hierboven.

OM dus op bb.com te bestellen via bank overschrijven moet je de betaal optie
"Check Or Money Order By Mail "

vervolgens moet je ff customer service emailen, met simpele vraag.
Dear Sir/Madam,

Could you please send me bb.com's banking details so i can transfer the money for my order?

Regards,

Henkieblabla


dan krijg je binnen halfuur, alle gegevens, invulle bij je bank, of bij internet bankieren. en klaar .

ECHTER duurde het bij mij wel 7 dagen, voordat zij het ontvangen hadden!.
 
Na ene PM te krjigen over Punt 3 hierboven.

OM dus op bb.com te bestellen via bank overschrijven moet je de betaal optie
"Check Or Money Order By Mail "

vervolgens moet je ff customer service emailen, met simpele vraag.
Dear Sir/Madam,

Could you please send me bb.com's banking details so i can transfer the money for my order?

Regards,

Henkieblabla


dan krijg je binnen halfuur, alle gegevens, invulle bij je bank, of bij internet bankieren. en klaar .

ECHTER duurde het bij mij wel 7 dagen, voordat zij het ontvangen hadden!.

Oke cool....thnx for the info.
 
ik zou idd liever voor een andere stack gaan dan die van BSN. Met die van Controlled Labs heb ik zelf hele goeie ervaringen mee. Van Gaspari is er ook een goeie stack maar ik hoor dat voor de echte gains je tog die van ALRI moet proberen.
 
Back
Naar boven