AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Voor rondes Sterkste man van Belgie 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Update atleten.
 
Update atleten
 
het is hier gevaarlijk stil !!!
 
Status, rehab, rehab, rehab



Maar komt goed :D
 
het komt stilaan dichterbij jongens
 
Ja, het is hier rustig... :)

Is iedereen er al wat in aan het komen? Ignace, Filip, Mario en Yannick hebben er al een wedstrijd op zitten en laten zien dat ze klaar zijn voor de strijd.
 
idd youri ik en filip zullen er klaar voor zijn :-)
 
- Filip Loos ( Kasterlee )
- Dimitri Stoops ( Stekene )

- Igneace Meanhout (Bredene )
- Johan De Pauw ( Bavegem )
- Nick Pieters ( Paal-Beringen )
- Mario Van den Broeck ( Herselt )
- Yannick Vermeulen ( Westerlo )
- Jawad Fakeri ( Oosterzele )
- Johan Caenen ( Bilzen )
- Sven Huysmans (Paal-Beringen)
- Loic Lamoulin (Andenne)

voorspelling van een hollander
 
Ik ga zelf geen voorspelling maken; volgens mij gaat het erg spannend worden.
Maar ik denk wel dat een paar heren gaan verrassen. In ieder geval zal ik aanwezig zijn om dit alles waar te nemen. :)
 
Ja, het is hier rustig... :)

Is iedereen er al wat in aan het komen? Ignace, Filip, Mario en Yannick hebben er al een wedstrijd op zitten en laten zien dat ze klaar zijn voor de strijd.

nee nog niet
 
das een mooie voorspelling makker maar ik denk dat het ietsanders zal zijn het zal zijn zoals youri zegt er zullen er ons een deel verrassen
 
hmm domie, wat een rare voorspelling
 
Zo raar is Domie zn voorspelling toch niet ? Alleen vrees ik ervoor of ik er wel ga kunnen staan, voorbereiding is sinds de wintercompetitie 0,0

In dat geval gaat Loic door :D Yannick maakt ook een goede kans, geen idee wat Sven zou kunnen brengen

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 17:58 ----------

das een mooie voorspelling makker maar ik denk dat het ietsanders zal zijn het zal zijn zoals youri zegt er zullen er ons een deel verrassen

Nick en Sven bedoel je ?
 
Als Loic nog in de vorm is die hij de laatste keer dat ik hem bezig zag heeft, zie ik hem nog wel voor de winst gaan.
Ik zou Sanca er ook graag bijzien, maar dat zal veel van zijn herstel afhangen vrees ik.
Sven ken ik niet, Yannick maakt idd ook kans om er bij te zijn.
Voor mezelf vrees ik dit keer dat het zeer moeilijk zal worden, maar ik ga er wel voor natuurlijk :D
 
de sven en nick zijn zeker ook niet te onderschatten het zal een close call worden
 
Zo raar is Domie zn voorspelling toch niet ? Alleen vrees ik ervoor of ik er wel ga kunnen staan, voorbereiding is sinds de wintercompetitie 0,0

In dat geval gaat Loic door :D Yannick maakt ook een goede kans, geen idee wat Sven zou kunnen brengen

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 17:58 ----------



Nick en Sven bedoel je ?

Ter info Sanca, De Sven heeft op zijn eerste strongman training ne stone van 155 geladen + 170 van de grond maar net niet op de knieen. En ik dacht zonder hars of in elk geval zeer weinig.
Eveneens ne log van 120 net niet uitgestrekt.
Ne sterke beer zalle.:)

---------- Post toegevoegd 5 April 2013 om 10:55 ----------

hmm domie, wat een rare voorspelling

En waar staat VDB?
'k zie je niet staan in de deelnemerlijst! :cool:
 
Back
Naar boven