XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Voor rondes Sterkste man van Belgie 2013

Bezoekers in dit topic

Update atleten lijst ...

En lul zo ni gasten traint wa meer , want iedereen moet uit zijn pijp komen.

En ik lees hier alt ma over ziektens (blessures en tegen slag)

EXTRA INFO: Denken jullie nu echt dat da bij de top roze geur en maane schijn is ?? Da is bij ons ook alt iets in onze prive of met training en blessures ... Maar op het eide van het verhaal wij laten ons ni hangen en wij staan er. Zo win je en zo worden kampioenen geboren!!

Less geneut and more uit de kast komen, bende watjes !!!

En nog inschrijvingen ???


:D
 
amaai 13 atleten das de max maar er is 1 nadeel kzal me nu nog meer moeten geven dju :wl:
 
Ik zal nog maar eens neuten dan :rolleyes:

Zoals het er nu naar uitziet ben ik er niet bij
 
Ja, kom eens wat meer uit de kast, mannen!
 
  • Like
Waarderingen: mat
Op welke dag zijn de strongman trainingen bij Jimmy tegenwoordig? Zaterdag? Zondag? Of wisselt dat nog?
Misschien dat ik voor de voorronde nog een training probeer mee te pikken :)

Mijn verwachtingen...
OH medley en stones zullen op niveau zijn (denk ik). Deadlift wordt een ramp, net als de carry & drag nu ik wat lichter ben :o
Tire flip en conan's wheel geen idee, die hoop ik de komende weken nog een paar keer te kunnen oefenen.
 
Laatst bewerkt:
abo, volgend jaar wil ik wel meedoen :)
 
de trainingen zijn altijd op zondag voor events dan om 14u
 
Ik blijf het toch echt gek vinden 50 / 70 km verder naar het noorden strijden 20 / 30 man om de finale plaatsen. En is het niveau beduiden hoger. Terwijl Belgie toch ook 10 / 11 Miljoen inwoners heeft.
 
Hahaha Fausto, zo naief, ik vraag me af hoeveel volk jullie nog zouden hebben er als er ook elke wedstrijd een geel busje stond te wachten op een urinestaal ...

Wa nu Johan, toch niks met die elastieken aan de hand? :D

Met de elastieken is alles ok, mijn deadlift gaat harder dan ooit :D

Maar dat is dan ook ver alles, ik kan al een paar maanden niet meer pushpressen, events doen of zwaar squatten, ik blijf enorm last hebben van de knietjes (kan nog maar pas gewoon wandelen zonder pijn en dat dan nog niet elke dag), de kinesist was ook ten einde raad en wist niet meer hoe hij me nog kon helpen, next step is een operatie maar ik wil eerst proberen of ik het met rehab opgelost krijg
 
Hahaha Fausto, zo naief, ik vraag me af hoeveel volk jullie nog zouden hebben er als er ook elke wedstrijd een geel busje stond te wachten op een urinestaal ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tja dan is dat het probleem in Belgie. :D Mr. Elastiek
 
Dit is idd het GROTE probleem de mensen willen niet echt meer tot het uiterste gaan ze hebben direct iets nodig maar ja elk zn keuze he en de naam mr elastiek vind ik mega goed
 
no offense maar belgie heeft (op wielrennen en tennis na) nooit zo gek veel te vertellen in sport, ik denk dat het veel te maken heeft met de lage eensgezindheid, er wonen 11 miljoen mensen maar daarvan kunnen 6 miljoen de andere 5 niet uitstaan, lijkt me niet ideaal om samen sterk te worden, ook ivm sponsors enz. (of zeg ik nu complete onzin? belgen? )
 
binnen een paar jaar wanneer Sanca een TV-beroemdheid is zal de 'dag allemaal' bij mij langskomen voor een interview waarin ik zeg dat hij die elastieken van mij gekocht had maar ik totaal geen erkenning krijg voor mijn bijdrage aan zijn faam.
 
Wat een bullshit Domie :P

binnen een paar jaar wanneer Sanca een TV-beroemdheid is zal de 'dag allemaal' bij mij langskomen voor een interview waarin ik zeg dat hij die elastieken van mij gekocht had maar ik totaal geen erkenning krijg voor mijn bijdrage aan zijn faam.

Hahaha :D

Hun bedoelen mijn deadliftsuit met die elastieken/rekkers ;)
 
das natuurlijk ook een mogelijkheid, SHIT :D
 
Back
Naar boven