AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Voor rondes Sterkste man van Belgie 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tjah elk heeft zo z'n eigen visie over dit soort dingen maar stel je nu eens voor dat de nsmb er nie is ik denk personelijk dat het zeker niet beter zal gaan en dit gewoon weg nu is al een ramp kwa wedstrijden we moeten nu al bedelen aan de mensen om aan 4 wedstrijden te hebben maar dit is mijn visie natuurlijk

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 19:07 ----------

kzou het jammer vinden sanca dat je het zo vlug opgeeft waar is de tijd dat jij mij zat te blammeren hier op dbb juist voor de voorronde vorig jaar ik heb me daar ook niet zot op gemaakt maar ik gebruikte het wel om me te motiveren en nu zijn de rollen eens anders om en je geeft op kvind het wel jammer ik denk personelijk dat je mentaal er wat door zit ivm je blesures rust eens goed neem de nodige tijd om te herstellen ik zeg het niet om u te comanderen he ik heb het zelf meegemaakt met mn beenbreuk op vlaanderen en dan mn operatie aan mn schouder het is aan u he hopelijk komt het niet raar over maar denk er eens goed over na
 
Alsof dat hetzelfde is en net alsof ik opgeef :roflol:

Mentaal erdoor zitten ?! Ik ben mentaal sterker dan ooit makker ! Aan de berichten en mails te zien doe ik nu gewoon waar anderen de balls niet voor hebben maar hun delen wel dezelfde mening
 
Laatst bewerkt:
tjah elk heeft zo z'n eigen visie over dit soort dingen maar stel je nu eens voor dat de nsmb er nie is ik denk personelijk dat het zeker niet beter zal gaan en dit gewoon weg nu is al een ramp kwa wedstrijden we moeten nu al bedelen aan de mensen om aan 4 wedstrijden te hebben maar dit is mijn visie natuurlijk

Misschien zie je het verkeerd? Als je moet deelnemers bedelen om 4 wedstrijden te kunnen organiseren, moet je jezelf eens de vraag stellen of er eigenlijk wel een draagvlak is voor zoveel wedstrijden. En dan weiger je nog mensen uit Nederland die graag willen meedoen...

Het feit dat je zo agressief te werk moet gaan om mensen in jullie organisatie te krijgen zegt al veel vind ik.
 
"Vroeger" waren er ook een pak meer atleten, just sayin'

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 19:34 ----------

Jimmy kon wel gisteren mijn bericht op facebook zo snel mogelijk verwijderen en hier meelezen, maar reageren ? Zelfs niet privé, dat is dus die 0.0 respect voor atleten die niet bij hem trainen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
tjah elk heeft zo z'n eigen visie over dit soort dingen maar stel je nu eens voor dat de nsmb er nie is ik denk personelijk dat het zeker niet beter zal gaan en dit gewoon weg nu is al een ramp kwa wedstrijden we moeten nu al bedelen aan de mensen om aan 4 wedstrijden te hebben maar dit is mijn visie natuurlijk

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 19:07 ----------

kzou het jammer vinden sanca dat je het zo vlug opgeeft waar is de tijd dat jij mij zat te blammeren hier op dbb juist voor de voorronde vorig jaar ik heb me daar ook niet zot op gemaakt maar ik gebruikte het wel om me te motiveren en nu zijn de rollen eens anders om en je geeft op kvind het wel jammer ik denk personelijk dat je mentaal er wat door zit ivm je blesures rust eens goed neem de nodige tijd om te herstellen ik zeg het niet om u te comanderen he ik heb het zelf meegemaakt met mn beenbreuk op vlaanderen en dan mn operatie aan mn schouder het is aan u he hopelijk komt het niet raar over maar denk er eens goed over na

Jimmy heeft me daarjuist opgebeld en we hebben een lang gesprek gehad, blijkbaar hebt gij die "haat" tegenover mij nodig om uzelf op te jutten omdat gij mij ziet als dé te beaten man ?

Blijkbaar zit er toch een serieus cultuurverschil tussen de west-vlamingen en de limburgers, ik ga het allemaal even laten bezinken nu
 
Laatst bewerkt:
Sanca ga er niet op in. Strecht kan toch ook nl een wedstrijdje mee doen genoeg jongens waar je dan tegen kan strijden.
 
Ok, jongens. Hopelijk komen jullie eruit. Ik kan het met iedereen goed vinden en vind het dus helemaal erg om verschillende groepen die bij elkaar zouden moeten horen, uiteen gedreven te zien worden.
Het gaat inderdaad om respect voor elkaar (en zodoende kan ik Sanca's reacties goed begrijpen), maar als blijkt dat het respect en vertrouwen hersteld kan worden (waar het gelukkig nu naar lijkt), laten we daar dan op focussen. :)

Ik hoop alleszins jullie allemaal te zien op de voorronde en daar weer de sfeer mee te maken die we zo goed kennen in onze sport.
 
Zoals ik dus al zei, ik laat het nog wat bezinken, het zijn nog 20 dagen dus tijd genoeg om te wikken en wegen


Maar feit blijf sowieso dat ik nog altijd met 2 verrotte knietjes zit ook :o
 
Zoals ik dus al zei, ik laat het nog wat bezinken, het zijn nog 20 dagen dus tijd genoeg om te wikken en wegen


Maar feit blijf sowieso dat ik nog altijd met 2 verrotte knietjes zit ook :o

Los van die kapotte knietjes, zou ik gewoon meedoen Sancaman. Kan je reactie begrijpen maar zo zal er altijd wel een reden zijn om nie mee te doen, focus op de reden waarom je wel wilt meedoen, omdat deze sport je passie is ;) rest is onbelangrijk.
 
Je kan natuurlijk van de voorronde gebruik maken om die "mottige west vlaming" eens te tonen hoe je met je rekkers 300kg deadlift :D
 
Ik doelde uiteraard niet op jou he. Wat ik over jou denk, durf ik hier niet eens te zeggen :eek:

j/k :p
 
Jimmy heeft me daarjuist opgebeld en we hebben een lang gesprek gehad, blijkbaar hebt gij die "haat" tegenover mij nodig om uzelf op te jutten omdat gij mij ziet als dé te beaten man ?

Blijkbaar zit er toch een serieus cultuurverschil tussen de west-vlamingen en de limburgers, ik ga het allemaal even laten bezinken nu

Had ie nog wat te melden over dat belgie got talent?
 
Had ie nog wat te melden over dat belgie got talent?

Dat het via de NSMB site was dat ze mij gevonden hadden, ben er verder niet op ingegaan
 
Dat het via de NSMB site was dat ze mij gevonden hadden, ben er verder niet op ingegaan
Ach Sanca, vergeet vooral niet dat je gezondheid imo belangrijker is dan iets bewijzen!
Even uitrusten en zien dat je er volgend jaar staat een optie?

Ik wil anders wel komen supporteren als ik kan? :D
 
Ach Sanca, vergeet vooral niet dat je gezondheid imo belangrijker is dan iets bewijzen!
Even uitrusten en zien dat je er volgend jaar staat een optie?

Ik wil anders wel komen supporteren als ik kan? :D

Moedig je me nu aan of raad je het me af ? I'm confused :D
 
2rpd8at.jpg


op zo ene kan je toch niet boos worden?
 
Whahaha, Domie, ouwe rellerd :roflol:


Ik moedig je aan om het dit jaar eens uit te zitten!

Alweer ? :(

In 2009 heb ik in de finale gestaan, toen 2 jaar niet kunnen meedoen door privéproblemen (:D), vorig jaar had ik een kuitscheur en ben ik halverwege de voorronde moeten stoppen, nu weer busted knees, wanneer kan ik weer meedoen ? Als ik 50 ben ? :sad:
 
Ik begrijp geen 1 van jullie zijn reactie ( de negatieve dan )

Nu zijn we zoveel jaren verder en nog blijft er gezeik komen naar de federatie.

De NSMB is een groep mensen die sterkste man wil promoten en vooruit helpen.

Dat is niet ikke of Igneace, of gelijk wie ... Een groep waar wij wel bij horen maar ook jullie.

Nu ook te verstaan is dat andere meer doen voor de sport dan anderen.

Maar ik lees weer dat het die zijn dat het minste doen voor de sport en federatie in Belgie dat wel het meest klagen en neuten over dingen waar de federatie niks mee te maken heeft.

Ter verduidelijking ik ben geen beest en met mij valt te praten. Als je iets te zeggen hebt bel me en praat er over.
Lig niet te zeveren over de mensen als ze weinig tijd hebben om op dere gelijke forums te kijken omdat ze bezig zijn om alles in orde te brengen voor de voorrondes, finale en andere wedstrijden.
Of mail me persoonlijk ik neem dan wel contact met je op.

Het verbaast me dat de actie van 1 persoon zoveel zever kan te weeg brengen.

Ja Sanca het gaat over u, ik heb met jou gepraat hier over. En ik hoop dat we elkaar begrijpen en er nu ni kinderachtig over moeten doen om op dit forum onozel te blijven doen.

Ik heb gezegt aan wat het ligt en waarom wij dat doen en dat dat om op gevat worden als een compliment naar jou toe als atleet.
Ik begreep ook jou kant en frustratie, maar heb ook gezegt dat wij ni kunnen ruiken tot in Limburg en dat niet iedereen constant op die forums en blogs leest.

+ er bestaat geen groep Jimmy vs de rest ... Totaal niet, iedereen mag met mij komen trainen zonder probleem.
En als iemand hulp nodig heeft of iets wil weten, ik denk dat iedereen hier wel ver weet hoe je me moet bereiken ( email, FB , GSM, adres en trainings locatie )

Dus ik hoop dat het laatste er over is gezegt.
Je bent een goeie atleet en een leuke publieks trekker, en ik ben blij dat je bij ons hoort.

Nog maals mijn publieke verontschuldigingen, we gaan ons wat proberen in houden, maar als er af en toe iets voor bij zoeft of gezegt wordt ... denk 2x na en weet waarom.
Ik hoop dat jij bereid bent om het zelfde te doen, want je bent er ook een klein beetje over geweest, en je weet wat ik bedoel. We hebben het er over gehad aan de telefoon.
En als de mensen me zeggen dat ze je via ons gevonden hebben, wil dat niet zeggen de NSMB site, duidelijk !!!

Ik wens je een goed herstel en goede trainingen, en veel succes voor de voorrondes en mogen de beste winnen.
Met of zonder rekkers, i don't care !!! Je moet het nog altijd doen en je zelf bewijzen, wat een ander ook zegt.
Resultaten spreken voor zich en op de eind meet worden de punten gegeven.
Dus dikke duim en train ze.

PS
andere dat iets tegen me te zeggen hebben, een paar regels terug ....
Bel me of mail me, want ben niet zo goed met achter klap, vindt dat schijnheilig doen.
;)
 
Back
Naar boven