AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Voor rondes Sterkste man van Belgie 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1. Ignace
2. Michael
3. Nick
4. Bjorn
5. Mario
6. Loic
7. Ikzelf
8. Javad
9. Sven (uitgevallen door ongeval met tire flip)

De wedstrijd was dik in orde qua organisatie. Heeft ongeveer 2 en half uur geduurd voor 6 onderdelen, dus goed tempo. Was fun :)
 
Johan heb je ook een vertaling naar de DBB nicknames, ik herken ze zo snel niet...
 
Ignace is Str3tch. De anderen zitten voor zover ik weet niet op DBB.
 
Ignace is Str3tch. De anderen zitten voor zover ik weet niet op DBB.

Yes die had ik idd al geraden ja. Ik ken er een paar maar ben altijd benieuwd hoe het niveau zich ontwikkeld en of er nog talent bijkomt.
 
Ik ben diegene die het accidentje gehad heeft :) Bij de 5de tyreflip schoof ik uit met mijn steunbeen en heb ik de tyre vol op mijn linkeronderbeen gekregen, resultaat: binnenste kruisband helemaal over.. Heb de dumbbell en het biervat nog aangevangen maar bij de axle zo uit evenwicht geraakt dat het mij niet luktte, heb wijselijk opgegeven.

Revalideren en volgend jaar sta ik er weer want ik vond een korte maar supertoffe ervaring!
 
Erg jammer, want je kon paar mensen het wel aardig moeilijk maken. Heel erg jammer, ik voelde de pijn tot aan de zijkant. Ik denk dat je er nog relatief 'goed' vanaf gekomen bent?

Heel spijtig dat je eerste ervaring zo gelopen is, en hopelijk krijg je hierdoor niet teveel problemen met dit voorval.
Goed dat je uzelf oplegt om volgend jaar er terug te staan, en misschien ook tegen mij ;)
 
Erg jammer om te horen dat je blessure zo ernstig is, Sven!
Als één van de helpers voel ik me wel schuldig dat het zo lang geduurd heeft eer we de tire van je been hadden gelift. De volgende keer dat ik bij een wedstrijd help, ga ik daar zeker zorgvuldiger in zijn.
In ieder geval wens ik je een spoedig herstel en daarna goede trainingen. Hopelijk weet je zowel je schouder als je knie te revalideren gedurende de komende tijd.
Je was trouwens goed bezig, maar hebt weinig meer kunnen laten zien omdat je je meteen blesseerde op het eerste onderdeel...

Algemeen wat de wedstrijd betreft: het niveau van sommigen was mooi hoog (Ignace, Nick, Mario, ...); aan het topje der verwachtingen, zeg maar. Anderen (Michael en Loic) deden het dan weer een pak minder goed dan ik van hen verwacht had.
 
Is er eigenlijk al nieuws over de sterkste man van Vlaanderen binnen 2 maand?
 
Vlaanderen gaat niet door juist nog west vlaanderen finale limburg en strongman vs higlanders
 
Vreesde het al aangezien er over Vlaanderen meestal al vroeg info is en nu niet.
Volop voorbereiden op augustus dan maar :)
 
Hoi mannen.
Ik weet dat er enkelen vol ongeduld op de resultaten aan het wachten zijn.
De afgelopen weken heb ik het vrij druk gehad, en dat gaat nog even zo blijven. Ik probeer ze zo snel mogelijk online te zetten, maar da's niet gebeurd op 5 minuten ;)

Mocht er trouwens iemand zijn die het beheer van de site wil overnemen (in samenspraak met de NSMB uiteraard), geef ik graag de fakkel door. Zoals al gebleken is, moeten jullie er vaak lang genoeg op wachten voor ik de resultaten online zet of andere zaken op de site kan aanpassen.
Basiskennis van HTML is hiervoor wel een vereiste, om vlot teksten te kunnen aanpassen en bewerken. De tekst editor is nogal een brol-ding, dus het is regelmatig noodzakelijk om de html van je tekst handmatig aan te passen als je het er wat deftig wil laten uitzien :) Dat is ook de reden waarom het online zetten van de resultaten niet op 5 minuten gedaan is en waarom ik die de laatste keren dus als downloadbare excel versie er heb opgezet.

Ik laat hier nog iets weten als de resultaten online staan ;)
 
ok makker komt wel in orde :-)
 
T'is gelukt :) De uitslag is hier te downloaden:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Raar dat er zovelen op de log blijven steken zijn
 
Raar dat er zovelen op de log blijven steken zijn
Anders gezegd: "ik heb van nature epic schouders en jullie zijn allemaal losers":mad:

Ga wat synthol in uw kuiten spuiten!
 
  • Like
Waarderingen: 515
Neen ? Dat was mijn zin niet.

Het viel gewoon op...
 
  • Like
Waarderingen: 515
Mensen zonder kuiten moeten hun bek houden
 
  • Like
Waarderingen: 515
Back
Naar boven