- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Arbuterol, 60 tabletten (universal)
U wilt een maximale spierscherpte en definitie voor een bodybuilding wedstrijd of om er op uw best uit te zien op het strand.
Verlaging van het vetpercentage is een goede instelling, maar zelfs met een laag vetpercentage kan uw definitie nog wel eens te wensen overlaten.
Voor maximale scherpte moet u zowel het vetpercentage als het overtollige vocht verlagen. Arbuterol is een professioneel supplement dat speciaal is ontwikkeld om het onderhuidse vocht te verdrijven.
Arbuterol is wel het krachtigste product wat zonder recept te koop is.
Productinformatie
Inhoud: 60 tabletten
Dosering: 3 tabletten
1 dosering bevat:
Vitamine B6 - 1 mg
Magnesium - 50 mg
Potassium - 99 mg
1900 mg
Arbuterol Diuretic Complex
Dandelion Extract (20% taraxsterol)
Uva Ursi Extract (20% arbutine)
Guarana (22% caffeine)
Brandnetel (hele kruid)
Short Buchu Leaf Extract
Hydrangea Extract
Aanbevolen gebruik: Neem 3 tabletten per dag op een lege maag. Gevorderde atleten kunnen 2 - 3 x daags 3 tabletten gebruiken. Neem nooit meer dan 9 tabletten per dag.
Iemand enig ervaring hiermee? En dit kan ik dan gewoon slikken tijdens me droog training? Heb hier namelijk helemaal nog geen ervaring mee . Thanks
U wilt een maximale spierscherpte en definitie voor een bodybuilding wedstrijd of om er op uw best uit te zien op het strand.
Verlaging van het vetpercentage is een goede instelling, maar zelfs met een laag vetpercentage kan uw definitie nog wel eens te wensen overlaten.
Voor maximale scherpte moet u zowel het vetpercentage als het overtollige vocht verlagen. Arbuterol is een professioneel supplement dat speciaal is ontwikkeld om het onderhuidse vocht te verdrijven.
Arbuterol is wel het krachtigste product wat zonder recept te koop is.
Productinformatie
Inhoud: 60 tabletten
Dosering: 3 tabletten
1 dosering bevat:
Vitamine B6 - 1 mg
Magnesium - 50 mg
Potassium - 99 mg
1900 mg
Arbuterol Diuretic Complex
Dandelion Extract (20% taraxsterol)
Uva Ursi Extract (20% arbutine)
Guarana (22% caffeine)
Brandnetel (hele kruid)
Short Buchu Leaf Extract
Hydrangea Extract
Aanbevolen gebruik: Neem 3 tabletten per dag op een lege maag. Gevorderde atleten kunnen 2 - 3 x daags 3 tabletten gebruiken. Neem nooit meer dan 9 tabletten per dag.
Iemand enig ervaring hiermee? En dit kan ik dan gewoon slikken tijdens me droog training? Heb hier namelijk helemaal nog geen ervaring mee . Thanks