XXL Nutrition

voor spier definitie

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Arbuterol, 60 tabletten (universal)

U wilt een maximale spierscherpte en definitie voor een bodybuilding wedstrijd of om er op uw best uit te zien op het strand.

Verlaging van het vetpercentage is een goede instelling, maar zelfs met een laag vetpercentage kan uw definitie nog wel eens te wensen overlaten.

Voor maximale scherpte moet u zowel het vetpercentage als het overtollige vocht verlagen. Arbuterol is een professioneel supplement dat speciaal is ontwikkeld om het onderhuidse vocht te verdrijven.

Arbuterol is wel het krachtigste product wat zonder recept te koop is.

Productinformatie

Inhoud: 60 tabletten

Dosering: 3 tabletten

1 dosering bevat:
Vitamine B6 - 1 mg
Magnesium - 50 mg
Potassium - 99 mg

1900 mg
Arbuterol Diuretic Complex
Dandelion Extract (20% taraxsterol)
Uva Ursi Extract (20% arbutine)
Guarana (22% caffeine)
Brandnetel (hele kruid)
Short Buchu Leaf Extract
Hydrangea Extract


Aanbevolen gebruik: Neem 3 tabletten per dag op een lege maag. Gevorderde atleten kunnen 2 - 3 x daags 3 tabletten gebruiken. Neem nooit meer dan 9 tabletten per dag.



Iemand enig ervaring hiermee? En dit kan ik dan gewoon slikken tijdens me droog training? Heb hier namelijk helemaal nog geen ervaring mee . Thanks :thumb:
 
Ik gebruik Calcium Pyruvate zit die ook in en hoge dosis Calcium. Maar volgens mij kost dit heel duur en kan je er maar heel kort mee doen.
 
En werkt het bij jouw?
 
Hmm ben nu net een paar dagen bezig, dus kan er nog weinig over zeggen.
 
Waarom zou je als niet wedstrijd athleet vochtafdrijvers nemen?
 
OMdat ik er best uit wil zien op het strand hahaha. Nee alles wat een beetje kan helpen zou ik graag wat info over willen weten en met mensen praten die er ervaring mee hebben
 
Je gaat geen vet verliezen door vochtafdrijfers. Kan alleen handig zijn voor iets eenmaligs, zoals wedstrijd.
 
aah ok! Maar ik vind altijd mooi om al die lijntjes te zien. Maar ik heb ook geen zin om zo super extreem laag te gaan zitten met me vet % . Dus zijn door nog middelen voor dat je dus mooi die definitie krijgt te zien? Of moet je dan gewoon zo vet percentage hebben van 4%?
 
Originally posted by Ryu
aah ok! Maar ik vind altijd mooi om al die lijntjes te zien. Maar ik heb ook geen zin om zo super extreem laag te gaan zitten met me vet % . Dus zijn door nog middelen voor dat je dus mooi die definitie krijgt te zien? Of moet je dan gewoon zo vet percentage hebben van 4%?

Ja dan zal je vetpercentage laag moeten zijn. 4% is wel erg laag.
 
Back
Naar boven