XXL Nutrition

Voor sukkels die niet in evolutie geloven

Bezoekers in dit topic

zolang ze geen extra ledemaat aangroeien, of kieuwen ontwikkelen ofzo, kan ik moeilijk geloven dat dit de next step in evolution is:rolleyes:
de dokters schrijven minder antibiotica voor omdat ziektes ook hiertegen resistent worden.
is dit dan ook een evolutionaire stap??? denk het niet:rolleyes:
 
zolang ze geen extra ledemaat aangroeien, of kieuwen ontwikkelen ofzo, kan ik moeilijk geloven dat dit de next step in evolution is:rolleyes:
de dokters schrijven minder antibiotica voor omdat ziektes ook hiertegen resistent worden.
is dit dan ook een evolutionaire stap??? denk het niet:rolleyes:

Het is inderdaad geen evolutie.
Dat is niet wat ik denk, maar wat een rgoot israelisch wetenschapper beweert en wat ik eerder heb gepost:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/voor-sukkels-niet-evolutie-geloven-210021/#post3835777
 
zolang ze geen extra ledemaat aangroeien, of kieuwen ontwikkelen ofzo, kan ik moeilijk geloven dat dit de next step in evolution is:rolleyes:
de dokters schrijven minder antibiotica voor omdat ziektes ook hiertegen resistent worden.
is dit dan ook een evolutionaire stap??? denk het niet:rolleyes:
Ik denk het wel. Zolang er een mutatie optreedt, kunnen we spreken van evolutie. Of de mutatie blijvend is, is een andere zaak.
 
Sowiso is kieuwen groeien of iets dergelijk een proces van ontelbare generaties. Gebeurt gewoon niet in één stap.

Ook moet je afwijken van het idee "the next step" in evolutie. Er is geen volgende stap, geen volgorde, geen plan. Als de variatie overleeft, dan overleeft het. Punt.
 
Hoe simpel kan men zijn om te denken dat er alleen sprake kan zijn van evolutie als het gaat om het aangroeien van nieuwe ledematen ed. Het lichaam past zich CONSTANT aan. Externe factoren hebben voortdurend een effect op genetisch materiaal. Evolutie is een enorm langzaam proces. Het heeft miljoenen jaren gekost om van vis naar landdier te gaan, en nu zijn er pipo's die denken dat evolutie inhoudt dat je op de ene dag 5 vingers hebt en op de volgende 6? :roflol:
 
:Dzou wel te gek zijn, ratten in een bokaal ofzo
kun je ze dan ratten gif te eten geven:D
 
Hoe simpel kan men zijn om te denken dat er alleen sprake kan zijn van evolutie als het gaat om het aangroeien van nieuwe ledematen ed. Het lichaam past zich CONSTANT aan. Externe factoren hebben voortdurend een effect op genetisch materiaal. Evolutie is een enorm langzaam proces. Het heeft miljoenen jaren gekost om van vis naar landdier te gaan, en nu zijn er pipo's die denken dat evolutie inhoudt dat je op de ene dag 5 vingers hebt en op de volgende 6? :roflol:

zo had ik het nou ook niet bedoeld hoor:o
was een "voorbeeld";)
 
Het "ontstaan" van kieuwen van de ene generatie op de andere is trouwens niet zo ondenkbaar denk ik. Het dierlijk genoom is over het algemeen een grote bak rommel die we voor een groot stuk delen met een hele hoop andere diersoorten.

Wij hebben ook nog wel ergens beginnende kieuwen zitten. Een tot uiting komen hiervan, en nu ben ik aan het gokken, is niet ondenkbaar. Dan is het alleen nog de vraag of dit daadwerkelijk een volledige functioneel en goed geïntegreerd orgaan is.
 
evolutietheorie bestaat alleen in theorie........
geloof is iets anders.
dat geloof je en weet je nooit zeker.

imo bestaat de evolutie zoals Darwin het bedoelde niet.
het is 1 van de vele gissingen van een drugsverslaafde wetenschapper die uiteindelijk uit krankzinnigheid zelfmoord pleegde.
 
Hoe simpel kan men zijn om te denken dat er alleen sprake kan zijn van evolutie als het gaat om het aangroeien van nieuwe ledematen ed. Het lichaam past zich CONSTANT aan. Externe factoren hebben voortdurend een effect op genetisch materiaal. Evolutie is een enorm langzaam proces. Het heeft miljoenen jaren gekost om van vis naar landdier te gaan, en nu zijn er pipo's die denken dat evolutie inhoudt dat je op de ene dag 5 vingers hebt en op de volgende 6? :roflol:

Trial and error, bedacht door (je raadt het al) neodarwinisten.
Nogal logisch, de mislukte vis waar je het over hebt die het overleeft is per diret met pootjes uit het ei gekomen. Vissen overleven het niet buiten water, laat staan dat ze ooit met een paar seconden per dag uit het water kunnen muteren in freaks wat we landdieren noemen, dat weet zelfs een kind.
 
Het "ontstaan" van kieuwen van de ene generatie op de andere is trouwens niet zo ondenkbaar denk ik. Het dierlijk genoom is over het algemeen een grote bak rommel die we voor een groot stuk delen met een hele hoop andere diersoorten.

Wij hebben ook nog wel ergens beginnende kieuwen zitten. Een tot uiting komen hiervan, en nu ben ik aan het gokken, is niet ondenkbaar. Dan is het alleen nog de vraag of dit daadwerkelijk een volledige functioneel en goed geïntegreerd orgaan is.


jij hebt hier echt over nagedacht he:D:D
 
;)bedoelde ik ook niet als grap
 
Het "ontstaan" van kieuwen van de ene generatie op de andere is trouwens niet zo ondenkbaar denk ik. Het dierlijk genoom is over het algemeen een grote bak rommel die we voor een groot stuk delen met een hele hoop andere diersoorten.

Wij hebben ook nog wel ergens beginnende kieuwen zitten. Een tot uiting komen hiervan, en nu ben ik aan het gokken, is niet ondenkbaar. Dan is het alleen nog de vraag of dit daadwerkelijk een volledige functioneel en goed geïntegreerd orgaan is.

Ah, je bedoelt de 100 'rudimentaire' organen die door neodarwinisten zijn aangehaald als bewijs voor hun theorie?

Het is al aangetoond dat die rudimentaire organen, die voorheen nutteloos leken te zijn, toch wel nut hebben.
De lijst van rudimentaire organen die in 1895 gemaakt werd door de Duitse anatoom R. Wiedersheim bevatten ongeveer 100 organen, waaronder de appendix en het staartbeen. Met de ontwikkeling die in de wetenschap gemaakt is, werd er ontdekt, dat alle organen op de lijst van Wiedersheim eigenlijk belangrijke functies in het lichaam hadden.
Bijvoorbeeld, er werd ontdekt dat de appendix, die als een rudimentair orgaan gezien was, eigenlijk een lymfe-orgaan was, die tegen de infecties in het lichaam vecht. Dit feit is in 1997 duidelijk geworden: “Andere lichaamsorganen en weefsel zoals de zwezerik, lever, milt, appendix, beenmerg en een kleine verzameling van lymfeweefsel zoals de amandelen in de keel en Peyers plaque in de ingewanden spelen ook een rol in het lymfesysteem. Zij helpen het lichaam ook om tegen infecties te vechten.

Er werd ook ontdekt, dat de amandelen die op dezelfde lijst van rudimentaireorganen stonden, een belangrijke rol spelen in de bescherming van de keel tegen infecties, en wel in het bijzonder tot de adolescentie. Er werd ontdekt, dat het staartbeen aan de onderkant van de wervelkolom de beenderen rond het bekken ondersteunt en dat het een punt is, waar kleine spieren samenkomen. In de daaropvolgende jaren ging men begrijpen, dat de zwezerik het immuniteitsysteem in het menselijk lichaam ondersteunt door de T-cellen te activeren, dat de pijnappelklier ervoor zorgde, dat er een aantal belangrijke hormonen afgescheiden wordt, dat de schildklier effectief was in het regelen van een geleidelijke groei bij baby’s en kinderen en dat de hypofyse de correcte functionering van de vele hormoonklieren controleert. Dit zijn allemaal organen die eens als rudimentair gezien werden. De halvemaanvouw in het oog werd ook als een rudimentair orgaan gezien door Darwin, maar heeft in feite de controle over het reinigen enbevochtigen van de oogboog.


Over rudimentaire organen zegt het volgende in het tijdschrift “Evolutionary Theory’: “Kunnen rudimentaire organen een bewijs voor de evolutie leveren?”
“Omdat het niet mogelijk is onomstotelijk nutteloze structuren te identificeren, en omdat de inhoud van het argument dat gebruikt is, niet wetenschappelijk geldig is, concludeer ik, dat ‘rudimentaire organen’ geen speciaal bewijs leveren voor de evolutietheorie.




De beroemde bioloog H. Enoch, die de theorie van de rudimentaire organen uitdaagt, brengt deze logische fout als volgt tot uitdrukking:


“Mensapen bezitten een appendix, terwijl hun minder direkte verwanten, de lagere apensoorten die niet bezitten: en het verschijnt weer opnieuw onder de rustige zoogdieren zoals de opossum. Hoe kunnen de evolutionisten dit verklaren?
H. Enoch, Creation and evolution,”New York; 1966, pp. 18-9.



 
Trial and error, bedacht door (je raadt het al) neodarwinisten.
Nogal logisch, de mislukte vis waar je het over hebt die het overleeft is per diret met pootjes uit het ei gekomen. Vissen overleven het niet buiten water, laat staan dat ze ooit met een paar seconden per dag uit het water kunnen muteren in freaks wat we landdieren noemen, dat weet zelfs een kind.
Ten eerste is er geen sprake van een "mislukte vis". Er is alleen sprake van een "vis die zich aanpast aan dynamische omstandigheden". Wanneer een vis dichter bij land of in ondiep water komt verandert er iets aan de omgeving, het dier wordt verplicht om zich aan te passen aan een bepaalde nieuwe omgeving of omstandigheid. Het gaat niet over mislukken, het gaat over adapteren. Daar dienen genen voor: om informatie door te geven aan nieuwe generaties, zodat die generaties beter in staat zijn te overleven.

Dit is allemaal mooi aangetoond met archeologische vondsten, het is geen ideetje van een gek zoals jullie creationisten en Darwinsceptici graag willen doen uitschijnen. Je moet echt wereldvreemd zijn om nog steeds te denken dat er niet zoiets bestaat als evolutie. Evolutie is overal terug te vinden. Zelfs jij gaat door een evolutie in je leven. Je spermatozoïden dragen nu al niet meer dezelfde genetische informatie als bij je geboorte.
 
Ten eerste is er geen sprake van een "mislukte vis". Er is alleen sprake van een "vis die zich aanpast aan dynamische omstandigheden". Wanneer een vis dichter bij land of in ondiep water komt verandert er iets aan de omgeving, het dier wordt verplicht om zich aan te passen aan een bepaalde nieuwe omgeving of omstandigheid. Het gaat niet over mislukken, het gaat over adapteren. Daar dienen genen voor: om informatie door te geven aan nieuwe generaties, zodat die generaties beter in staat zijn te overleven.

Dit is allemaal mooi aangetoond met archeologische vondsten, het is geen ideetje van een gek zoals jullie creationisten en Darwinsceptici graag willen doen uitschijnen. Je moet echt wereldvreemd zijn om nog steeds te denken dat er niet zoiets bestaat als evolutie. Evolutie is overal terug te vinden. Zelfs jij gaat door een evolutie in je leven. Je spermatozoïden dragen nu al niet meer dezelfde genetische informatie als bij je geboorte.

Wie zegt dat ik creationist ben? Ik ben agnost, sterker nog, een aanhanger van Danicken :)

Ik evolueer? Ik GROEI, dat is iets anders dan evolueren, ik ben geen pokemon :p

Dit is allemaal mooi aangetoond met archeologische vondsten

Ook een leuke :rolleyes: trial and error is nog nooit aangetoond. zijn slechts verzinsels en hypotheses van fantasten.

Hedendaags zijn er met de miljarden fossielen die gevonden zijn nog geen EEN tussenfossiel en ook de Explosie van Cambrium is zelfs voor Richard Dawkins niet te verklaren.

Tussenfossielen met valse schedels en de Piltdown man zijn allang ontkracht. En de pygmee is geen aapmens.
 
Back
Naar boven