Fitness Seller

Voor sukkels die niet in evolutie geloven

Bezoekers in dit topic

ik heb altijd al geloofd in evolutie, maar kan iemand me er aub van overtuigen dat immuun worden, daadwerkelijk evolutie is:o

Stel een rat is niet immuun voor rattengif, maar na een tijdje worden er ratten geboren die wél immuun zijn geworden voor rattengif. In principe ontwikkelt de diersoort 'rat' dus een nieuw aspect om te overleven ==> Evolutie.
 
Het verbaasd me hoeveel mensen gewoon niet eens snappen wat 'evolutie' betekend.
 
ik heb altijd al geloofd in evolutie, maar kan iemand me er aub van overtuigen dat immuun worden, daadwerkelijk evolutie is:o
Als het immuun worden een genetisch verschijnsel is, dan is het een evolutie, hoe klein ook.
Veel meer dan zeggen "dat is evolutie" kan er niet gedaan worden om je te overtuigen. Dat is nu eenmaal een vorm van evolutie.
 
thanks
na al die pagina's snap ik het :D
 
Gen mutatie vind dagelijks plaats, maar niet elke mutatie heeft een positief effect of een groot genoeg effect om en heel ras te veranderen. Je zult evolutie dus eerder aantreffen bij organismen die een kort leven hebben en waar de natuurlijke selectie nog heel hoog is.

Bacteriën e.d. zijn hier het beste voorbeeld van. Sommige vermenigvuldigen zich per paar minuten.
 
Inderdaad een waardeloze topictitel. Maar weer een mooie manier om de onsamenhangendheid (en illogica) van melkisaleentijdjebedorven aan het werk te zien.

Chapeau TS!
 
Back
Naar boven