AndroidHealthClinic

Voor welk PR ga je vandaag ?

Bezoekers in dit topic

goeie vraag! veel met kettingen getraind, board presses, floor presses, heb ook speed dagen toegevoegd, dus explosiviteit
ook zwaarder triceps aangepakt

misschien ook een goede dag gehad gisteren, lekker gegeten enzo...

ik hoop dat ik op wedstrijd toch 75 haal!

Whatever you are doing: keep doing it!:cool: Zo komt de 100 toch weer een stuk dichterbij...
 
hahaha phreak 100 is nog een eind hoor!
mss dat goede voeding en niet meer uitgaan er ook wel een rol in spelen :o
 
Gisterenavond 80kg benchpress, verschoot ervan..
 
ik gisterenavond 57kg military press :cool:
vandaag heb ik geen pr's gepland, gewoon rustig trainen.
 
Gister volume PR: 8 x 50 op de MP (erg weak... i know).
Maandag 1RM Back Squat voor het eerst testen, dus dat word zoiezo een PR :P
 
Gister volume PR: 8 x 50 op de MP (erg weak... i know).
Maandag 1RM Back Squat voor het eerst testen, dus dat word zoiezo een PR :P

Krachtige stats dude. Zeker voor je leeftijd!
 
ik geef hier bikerbabe gelijk in PRs in training zijn leuk maar tellen die echt.
Dit is een discussie, ik wil weten wat mensen daarvan denken niet om hun gym prs af te kraken

Mwah, valt niet zo veel te discussieren volgens mij :)
Ben het helemaal met je eens, maar iemand weet voor zichzelf donders goed of hij daadwerkelijk de reps gemaakt heeft die hij aangeeft en in mijn ogen is een gym pr wel voor jezelf iets om progressie aan af te meten. En heeft in die zin zeker wel zijn waarde...

Aan de andere kant... Wedstrijd-PRs in een jury-sport... Tsjah... Tellen die echt???
 
Aan de andere kant... Wedstrijd-PRs in een jury-sport... Tsjah... Tellen die echt???

ik vertrouw eerder op 3 jury-leden dan op het oordeel van 1 iemand in de gym als het gaat over het diep genoeg zijn van men squat bvb
 
nee klusje, ik zit hogere gewichtsklasse
en heb echt nog wel wat werk hoor voor ik wendi inhaal! ;)
 
nee klusje, ik zit hogere gewichtsklasse
en heb echt nog wel wat werk hoor voor ik wendi inhaal! ;)



gelukkig heb ik de BK Powerliften 2005 nog mogen meemaken; helaas had ik te weinig gegeten en zat ik pas op t eind van de dag ( 4e shift dacht ik), dus alleen gekeken.......anders had ik boven Martijn gestaan, die helaas te hoog begon met zijn squat!
;)
 
ja dat had ik toen ook voor he, bomb out op squat! heb ik nu nog altijd schrik voor :o
 
ja dat had ik toen ook voor he, bomb out op squat! heb ik nu nog altijd schrik voor :o



toendertijd, in de 82.5 klasse, zou ik gaan voor een 70 & 80 bench, een 160~170 squat en waarschijnlijk een 170~180 deadlift

waardes die jij nu al behaalt!!
:eek:
 
Als het goed zit vandaag proberen deadlift PR te halen zonder straps, dus 200kg of meer
 
Vandaag 5 x 190kg deadlift, 1 x 210kg van blokken ( 20cm ), 1 x 70kg mp ( strict ). Ging goed :)
 
gisteren paar pr's geplaatst

frontsquat 125-2

barbellunges 100-8

stifflegged dl 130-2
 
Back
Naar boven