AndroidHealthClinic

Voor welk PR ga je vandaag ?

Bezoekers in dit topic

Vandaag proberen 245kg deadliften
 
Hmm succes man, hoe gaat het nu met de deadlift want het ging qua kracht tocht wat minder?
 
Hmm succes man, hoe gaat het nu met de deadlift want het ging qua kracht tocht wat minder?

Ik ben op strongman onderdelen / UB lifts serieus stuk vooruitgegaan en op herhalingen ook veel versterkt. Wat aant sukkelen met men rug dus squat / deadlift is beetje moeizaam. Maar kzie het zitten :)
 
Net gezet:

Pushpress

1x100(eindelijk door de grens)
1x102,5
1x105:D:D:D Hard work always pays of!!
 
Wilde gaan voor 1x90 Mp en heb 2x90 gehaald. Ook bp van 120 gehaald.
 
Floor press 1x170 in de pocket.

Mijn floor press is nu dus ongeveer even sterk als mijn bench press, go figure :/
 
fullsquat op 160 gezet!
boxsquat op 180 gezet
zercher lockout ( 20 cm rom) op 310 gezet!
:)
 
Hoe ging de deadlift Snoob?

Vandaag 1*88 safety squat. Niet echt gepland van tevoren maar het voelde goed. En 20*50 powercleans.
 
2 x 130 bottom pin squat (hamstring par aan de grond)
5 x 90 incline bench
 
5x2x85 BP. Daarna was elke push-oefening zwaar.:D
 
Vandaag proberen 245kg deadliften

Gelukt, ging heel vlot, geen hitching ofzo. Daarna direct 250kg geprobeert, 10cm van lockout blijven hangen op short die paar keer dubbel zat. Volgende keer pak ik die 250kg :)

5*70kg military press ook
 
Gelukt, ging heel vlot, geen hitching ofzo. Daarna direct 250kg geprobeert, 10cm van lockout blijven hangen op short die paar keer dubbel zat. Volgende keer pak ik die 250kg :)

5*70kg military press ook

Niiice!
 
Gelukt, ging heel vlot, geen hitching ofzo. Daarna direct 250kg geprobeert, 10cm van lockout blijven hangen op short die paar keer dubbel zat. Volgende keer pak ik die 250kg :)

5*70kg military press ook

Netjes.

Ik ben bang dat ik mijn schema maar even moet verraden morgen en niet zoals elke week een andere oefening ga doen maar weer ga deadliften!
 
Back
Naar boven