XXL Nutrition

Voor welk PR ga je vandaag ?

Bezoekers in dit topic

powershrug 3x210:D
 
Gister Deadlift:
10x50
10x80kg
5x130kg
5x150kg
3x160kg PR
7x140kg
 
Netjes beast.. waar in Amsterdam train je eigenlijk?
 
Netjes beast.. waar in Amsterdam train je eigenlijk?

For For Free op de lijnbaansgracht. Voormalig Barry's fitness. Wil binnenkort is ff wat andere gyms gaan checken zoals pallestra:).
 
For For Free op de lijnbaansgracht. Voormalig Barry's fitness. Wil binnenkort is ff wat andere gyms gaan checken zoals pallestra:).

Is wel leuke school alleen beetje veel allochtonen die geen nederlands spreken.
 
Netjes kerel!

1x180 in de pocket?

Weet ik niet. Ik ga nooit super zwaar op DL's. Moet het wel meer gaan doen. Hoe zwaarder ik ga hoe beter hij voelt ook. Hij voelde sowieso veel lichter dan ik had verwacht En ben nu sort off aan het cutten ook:(.


Whine!:D

Maar goed ik moet ff m'n 1RM gaan checken op de DL.
 
Is wel leuke school alleen beetje veel allochtonen die geen nederlands spreken.

Ehm ik neem aan dat FFF niet overal hetzelfde is, maar er trainen idd wel veel allochtonen. Maar daar heb ik geen last van.
 
toen straks 3x70 pushpress en 4xbw +60 kg dips
 
Ehm ik neem aan dat FFF niet overal hetzelfde is, maar er trainen idd wel veel allochtonen. Maar daar heb ik geen last van.

Ik had het over palestra :P Heb er jaartje getraind ofzo, staan wel toffe apparaten enzo en genoeg gewicht.
 
Ik had het over palestra :P Heb er jaartje getraind ofzo, staan wel toffe apparaten enzo en genoeg gewicht.

Ok. Ik nam aan dat je het over FFF had, omdat er bij jouw lokatie groningen staat:).
 
bench, 10 x 100 ofzo, dunno yet ^^
 
strax kijken hoever ik kom met een pinsquat op navelhoogte ofzo
 
strax kijken hoever ik kom met een pinsquat op navelhoogte ofzo

Vrij dicht in de buurt van je deadlift denk ik.


Succes. Ik ga hetzelfde doen, maar dan pr op reps.
 
Vrij dicht in de buurt van je deadlift denk ik.


Succes. Ik ga hetzelfde doen, maar dan pr op reps.
Beetje teveel van het goede denk ik. Zal iets meer zijn dan zijn normale squat. Ik schat 210/220.:p
 
Back
Naar boven