MuscleMeat

Voor welk PR ga je vandaag ? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wilde vandaag PR deadlift zetten, heb op grip gefaald. Heel m'n hand doet pijn. Heb het idee dat het qua kracht moet kunnen. Volgende week: 136 deadlift, 10 chin-ups pronated, 72 bench en 64 OH-press. Als dat zou lukken ben ik helemaal tevreden. Note to self: moet ik wel weer fatsoenlijk gaan eten.

Gaaf topic trouwens
 
@ Peccie: Lachen, laatst deed ik ook 5 x 160, en daarna 170 1 maal, verwachtte eigelijk 175 te kunnen, mr nee.....
Succes morgen! And let us know man
 
Congrats aan iedereen !

Ik ben dus voor front squat gegaan. Al van in de opwarmsets voelde ik dat ik nog niet hersteld was van vorige deadliftraining, mn onderrug was nog erg stijf en stram. Maar ik moest en zou een PR hebben, ben dus tot 175kg full front squat gegaan, ging vrij vlot. Wel maar een single en niet voor een triple, maar PR is PR ! Gezien de omstandigheden ben ik zeer tevreden ! Volgende keer fris en monter moet 185-190 lukken !
 
HA ik heb GEFAALD op de benchpress GVD. Had 1 vinger hulp nodig met de 100kg om door men sticking point te komen. Heb het dan proberen goedmaken met een PR op pushpress / BOR en legpress !
Pushpress: 1 x 75kg -> 90kg
BOR: 5 x 100kg -> 4 x 110kg
Legpress: 5 x 300kg -> 2 x 400kg

Toch k*t van men bench, maarja SHIT HAPPENS.
Mooie PR steven ! :)
 
Hehe congrats op naar de 300.
 
ik ga elke training voor PR's, maar ik train dan ook nog maar 4 weken :p
morgen wordt het vermoedelijk benchpress, huidige pr is 65 1RM (povertjes maar een mens moet ergens beginnen :p)
 
Oeh, net te laat gezien...

Gisteren ME Bench dag gedraaid en een pr van 165 kg neergezet op de floor press. Met deadstop.
 
Congrats aan iedereen !

Ik ben dus voor front squat gegaan. Al van in de opwarmsets voelde ik dat ik nog niet hersteld was van vorige deadliftraining, mn onderrug was nog erg stijf en stram. Maar ik moest en zou een PR hebben, ben dus tot 175kg full front squat gegaan, ging vrij vlot. Wel maar een single en niet voor een triple, maar PR is PR ! Gezien de omstandigheden ben ik zeer tevreden ! Volgende keer fris en monter moet 185-190 lukken !

Impressive... MOST impressive...
 
Vandaag iig 8xBW+20kg chins
4+ reps met 220 deadlift met deadstop (is geen PR, maar wel sinds mijn onderrugblessure.. althans 4+ reps zou wel een rep pr zijn).
 
wilde vandaag PR deadlift zetten, heb op grip gefaald. Heel m'n hand doet pijn. Heb het idee dat het qua kracht moet kunnen. Volgende week: 136 deadlift, 10 chin-ups pronated, 72 bench en 64 OH-press. Als dat zou lukken ben ik helemaal tevreden. Note to self: moet ik wel weer fatsoenlijk gaan eten.

Gaaf topic trouwens


Sappie!
 
Oeh, net te laat gezien...

Gisteren ME Bench dag gedraaid en een pr van 165 kg neergezet op de floor press. Met deadstop.

Dat is netjes man, doe ik je nog niet na...
(Maar ik lig nu ook niet zooo ver achter, vorige week 3x145)
 
Gisteren front squat Ass to the grass: 1x150 (vorig was 140)
--> ik ben vrijdag te zwaar gegaan op front squat, anders zat er wel 155-160 in
 
alweer 10 meer als je oude pr, op naar je nieuwe pr!
 
oly squat gehaald, 3 dubbels met 137,5, 1 met 140, en mp helaas maar 4 triples met 67,5,had vorige week ook niet volledig getraint en teveel gedronken dit weekend dus zou mee kunnen spelen, maar 4 triples alsnog pr :)
 
alweer 10 meer als je oude pr, op naar je nieuwe pr!

ik doe die oefening nog maar een paar maanden, dus het is normaal dat ik vooruit ga als een trein. De eerste keer dat ik dit deed, voelde 100 als zelfmoord :D.
 

geen idee wat een sappie is maar er vormen zich nieuwe eeltplekken op mijn handen omdat ik van stang ben geswitcht met het chinnen, een bredere, hoekige stang namelijk. Normaal is grip nooit problematisch maar de huid van dat nieuwe eelt moet nog even hard worden. Volgende week trek ik hem gewoon omhoog :P
 
Back
Naar boven