AndroidHealthClinic

Voor welk PR ga je vandaag ? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net thuis en op alle 5 de dingen die ik getraind heb Pr's :D
Niet dat het echt al om van de daken te schreeuwen is, maar dit doet wel deugd.

Lat's : 1 x 65kg (stang in de nek)

Wat voor lat oefening is dat ???
 
@ baka boko

Uhm , je zit en je neemt de stang tot achter je nek, vermoedelijk noemt dit wel anders, tis gewoon lat/pulley apparaat.
 
Daarnet strict military press : 4 x 105 kg
 
Daarnet strict military press : 4 x 105 kg

Dat gaat een beste boom opleveren bij strongman;)
 
Vandaag 140kg x 5 FULLsquat, echt retediep lol. Ook 5 x 90kg gebenched, vorige 5RM was 85kg. Ben tevreden :)
 
Ik ga vandaag voor 1x74 kg op de MP en 5x170 op de deadlift ( maar 1x 170 is ook al een pr;))
 
pr rust nemen,ga maandag weer beginnen dan heb ik een week niets gedaan!is wel eens goed voor mn lichaam (alleen mn geest is het daar niet mee eens)
 
pr rust nemen,ga maandag weer beginnen dan heb ik een week niets gedaan!is wel eens goed voor mn lichaam (alleen mn geest is het daar niet mee eens)

Ja ik heb ook altijd dat als ik eenmaal een PR maak ik de komende trainingen er ook gelijk mee door wil gaan, met overtraining als gevolg :eek:
 
170 kg gelukt, alleen met klote techniek. Rug was zo bol als wat...als iemand mij kan helpen mijn techniek te verbeteren graag. Ik heb al een idee wat ik beter moet doen ( staat in mijn laatste post van het topic 2 race naar de 500). Graag advies!!
 
:( zal vandaag geen pr inzitten vrees ik, heb men voet verstuikt
dus vandaag bench-training... denk dat ik pin press ga doen (is lekker veilig, trainer is er vandaag niet) of floor press (heb ik men poot niet voor nodig, maar wel iemand die effe achter staat)
zal wel zien zeker wat het word... :(
 
:( zal vandaag geen pr inzitten vrees ik, heb men voet verstuikt
dus vandaag bench-training... denk dat ik pin press ga doen (is lekker veilig, trainer is er vandaag niet) of floor press (heb ik men poot niet voor nodig, maar wel iemand die effe achter staat)
zal wel zien zeker wat het word... :(

Damn dat sucked:( Sterkte.




Ik ga voor een squat PR - 8x80 ofzo, GM PR 8x50 of meer, calf raises PR 100+ (lol), een pronated holds PR - zo lang mogelijk 90 kilo en een side bends PR 5x40 of iets dergelijks. :thumbs:
 
Ik ga binnen een groot halfuurtje voor een verbetering pr van legextension quadriceps (50kg) en benchpress borstspier, Zucht, kwil gewoon weer meer gewicht :grinny:
 
Back
Naar boven