MuscleMeat

Voor welk PR ga je vandaag ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga voor een squat PR - 8x80 ofzo, GM PR 8x50 of meer, calf raises PR 100+ (lol), een pronated holds PR - zo lang mogelijk 90 kilo en een side bends PR 5x40 of iets dergelijks. :thumbs:

Squat 8x70 + 12x60 PR
GM 8x60 PR
Calf raises 10x100 PR
20s 90 pronated holds PR
side bends 5x42.5 PR

w00t:D
 
Net thuisgekomen, totaal gaar, pijn aan mijn linkerarm rond de elleboogstreek, maar wel 3 nieuwe pr's gevestigd :banana:

legextension quadriceps is me gelukt om 1 x 6 x 50kg omhoog te krijgen.
benchpress borstspier : 2 x 8 x 60kg
benchpress shoulder: 2 x 8 x 60kg

Morgen doe ik niks van gewichten, hoogstens ga ik een halfuur ofzo cardio gaan doen .
 
:( zal vandaag geen pr inzitten vrees ik, heb men voet verstuikt
dus vandaag bench-training... denk dat ik pin press ga doen (is lekker veilig, trainer is er vandaag niet) of floor press (heb ik men poot niet voor nodig, maar wel iemand die effe achter staat)
zal wel zien zeker wat het word... :(

woohoo ik heb men floor press verbeterd! 1*82.5kg :)
rest van de training beetje opgelet voor men poot, strak ingebonden viel dat gelukkig allemaal nog goed mee!

maandag zware squat, pr moet eraan!!!
 
volume pr op squat, bench en bor gehaald vandaag:D
 
Laatst bewerkt:
Pr op Pendlay row, 2x100 zo strict als mogelijk is.
 
denk dat ik vandaag rep-out ga doen op 60kg squat. Als ik de 10 haal verklaar ik mezelf heilig :o Heb voorheen altijd 5 reps max gedaan dus eens kijken wat het wordt. Verder lijkt 10*100 deadlift me ook wel leuk voor vandaag.
 
vandaag ga ik op een pr op bbq vreten :D
 
Enjoy Sanca, make you tummy go Boom-Boom :D
 
denk dat ik vandaag rep-out ga doen op 60kg squat. Als ik de 10 haal verklaar ik mezelf heilig :o Heb voorheen altijd 5 reps max gedaan dus eens kijken wat het wordt. Verder lijkt 10*100 deadlift me ook wel leuk voor vandaag.

whehe 10*60, wat ben ik toch bruut. Volume PR's vind ik trouwens vrij saai vergeleken met max. singles.
 
Met trots kan ik zeggen dat ik eindelijk de 100 kilo op de bench heb gehaalt!!! :D
Het was een goeie trainingsdag vandaag: 2 x 100 flat bench
En daarna 2 x BW (79KG) + 20 KG close grip pull up (zeer lang niet gedaan....)
En even wat geoefent met front squatten, setjes van 40/50/60, niet zwaar, simpelweg op de techniek letten. Zoals ik zei: GOEIE TRAININGSDAG :D
 
gisteren PR op de schuine bank van panatta met losse gewichten 160 kg!!
 
gistereb PR op de dumbbell chest press

32kg * 8 :)
 
PR squat :) 175!!!
180 was niet diep genoeg, die moet ik wel halen op wedstrijd!!!!
beetje spierpijn nu :D
 
PR squat :) 175!!!
180 was niet diep genoeg, die moet ik wel halen op wedstrijd!!!!
beetje spierpijn nu :D

WTF ! nice zeg !! zeker voor een vrouw :thumb:

Gisteren m'n oude PR's van 2,5 jaar geleden weer geevenaard na m'n liesblessure: 185 kg en 190 kg deadlift :D en m'n fullsquat verbeterd van 120 kg 2x naar 4x

Ik ga vandaag voor 4x2x 100 kg op de incline bench
 
Back
Naar boven