XXL Nutrition

Voor welk PR ga je vandaag ? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Morgen 3x5x105 bench, en 100 pendlay row for reps.

Over 2 weken komen de DL pr's.
 
Vandaag wat rep PR's op de bench, ging als volgt:

20xstang
10x50kg
8x85 = PR
5x90 = PR
10x80

8x30kg incline dumbbell press na benchen is volgens mij ook een PR.

Gaat de goede kant op. Tijdje helemaal niet benchen en focus op incline heeft me goed gedaan.

Goeie borst training dan! :thumbs:

Ik heb ook PR op incline bank, 2 x 90. Zat meer in maar me borst was nog stijf van de vorige training. Was echt actief vandaag, wilde maar door blijven gaan en voelde me sterk. Heerlijk dat bulken! :D

Edit: Morgen 1 RM testen voor Back Squat, wilde het vorige week doen maar dat is een 2 rm geworden. Ik ga voor de 150!!!!!!! MAKKEEELLLIJJKKKKK :hedbang: :wl: :rocknana: :lifter: :sd: :gay:
 
Laatst bewerkt:
vanavond probeer ik 320 te buigen.
90kg bodyweight

wel de 320 lukte net niet met buigen kon niet uitstrekkken was al over het dooie punt heen, zat te klooien met mij lucht, volgende week wedstrijdpak aan dan komt het goed. But on a brighter note trok daarna wel een pr met deadlift 310kg. dus ben zeer tevreden
 
Hoe bedoel je zat te klooien met me lucht....hadh et laatst met toppen op dl ook...door de druk van me lucht op me romp moest ik lucht ditchen en kwam ik in eens met "onderdruk"waardoor ik me romp niet meer gestrekt kon houden....
 
wel de 320 lukte net niet met buigen kon niet uitstrekkken was al over het dooie punt heen, zat te klooien met mij lucht, volgende week wedstrijdpak aan dan komt het goed. But on a brighter note trok daarna wel een pr met deadlift 310kg. dus ben zeer tevreden

En dat allemaal aan 90kg, super !
 
dat zijn de betere gewichten ja :) Wil deze week een push-record zetten. Bench of shoulderpress, maakt niet uit. En misschien 3* bw + 15 kg chinups.
 
Gisteren een pr gebencht: single op 175 kg met 1 sec. deadstop.

Vandaag weer mijn eerste poging tot een fatsoenlijke RE Pull training. Zin in en huiverig voor :) Wish me luck!
 
Thanks,

ja dat klooien met lucht als je niet genoeg hapt voordat je gaat buigen kan je tekort komen bovenin, voor mij is dat een stomme fout, maar ja liever op training dan in een wedstrijd.

enne locust ik zou wel willen mpen zoals jij mi schouders zijn knudde.
 
lockout floorpress (aangezien me bench niet meer dan 170kg toelat volgens specificaties) 200kgx1 rom +-20cm
Was overigens de eerste keer dat ik deze oef deed dus ruimte voor verbetering!
 
Zoveel mogelijk triples met 150kg deadlift, ik ga voor 10x3!
 
Voel me een beetje ziekjes vandaag dus ga easy op de DL vandaag denk ik:o.
 
2x160kg en 1x180kg DL

5x120kg Bor
 
rep pr op deadlift &
pr op rackpulls
 
Even een vraagje. Als ik 3x5x95kg Full Squat, wat zou dan mijn 1RM zijn?
 
Back
Naar boven