AndroidHealthClinic

Voor welk PR ga je vandaag ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wil 95-100kg clean & jerk proberen en mss 3 x 220kg deadlift ofzo, kzie wel strax :)
 
90kg zandzak overhead pressen!
 
110 close grip benchpress, op reps

niet aan toe gekomen. benchen gestaakt wegens fysieke ongemakken. 12x40kg db press en 9x38 incline db press ook nice
 
morgen deadliften vanaf plateau. Oud record is 120 maar is een poos geleden. Wil er met minstens 10 kg overheen :P
 
Wil 95-100kg clean & jerk proberen en mss 3 x 220kg deadlift ofzo, kzie wel strax :)

100kg C&J gelukt, 3x220kg deadlift niet geprobeerd, wel gemaxt maar fail op 250kg :(
 
140 gelukt maaer ja dat was een evenaring van het oudere record.. 5x10 gesquat ook en begonnen met de box squat die erg lekker aanvoelde
 
Es kijken of ik nog steeds 230 kan deadliften wel 10 kg onder mn pr maar toch moet ergens weer beginnen:P
 
Es kijken of ik nog steeds 230 kan deadliften wel 10 kg onder mn pr maar toch moet ergens weer beginnen:P

DRAMA
Tijd om weer keurig op mijn trainingsuren te verschijnen en de weekenden wat rustiger aan te doen..
 
Om dit topic maar weer eens leven in te schoppen, straks ga ik nogmaals voor een 4/5x200 deadlift.
 
5x150 dl

3 fails @ 90kg log.
 
Ik had vorige week 3 x 110 bench press, had er graag 4 van gemaakt.

maar gister kreeg ik beetje last en ging niet helemaal dus de 100 gestopt.

en andere oefening gedaan.
 
Hou op met haten Erca!!!
 
Back
Naar boven