XXL Nutrition

Voor welk PR ga je vandaag ? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Morgen 117,5 proberen benchen . Misschien zit een 60 kg pushpress er ook wel in ./ We zullen zien hoe fit ik me voel .
 
vandaag gehaald
pendlay 10*90 12*85
pullup: 10*bw+5
chin: 10*bw +7,5

bw 104
 
Vreemde verhouding..

Ja ik weet het . Ik pushpress / MP nog niet zo lang . Ben zoals een echte roffe superdude beginnen benchen en heb erbij wat shoulder DB raisjes gedaan , maar nooit echt gepressed . Is echt een werkpunt voor mij . Zal wel snel de hoogte ingaan .
 
vandaag 135 kg gebencht, oud recordje is weer in zicht, nog 10 kg te gaan :D
 
3x80 MP of een paar doubles.. even zien hoe lekker het gaat.
 
Is voorzichtig kijken of ik een paar kilo bij mijn squat en bench op kan gooien.

squat 190 ..als het lekker gaat, ga ik waarschijnlijk toch voor de 200
bench...
 
Is voorzichtig kijken of ik een paar kilo bij mijn squat en bench op kan gooien.

squat 190 (als het lekker gaat, ga ik waarschijnlijk toch voor de 200)
bench...

Het gaat alweer een paar dagen lekker en hij wil weer overdrijven ...



j/k

Succes man .
 
elke rug en biceps oefening die ik vandaag ga doen, gaat een pr worden.. MOET gewoon.
 
Het gaat alweer een paar dagen lekker en hij wil weer overdrijven ...

j/k

Succes man .

Dat dacht ik dus ook:roflol: Ik wilde ... bench neer zetten, maar doe mooi ff voorzichtig an:p Squat veel aan techniek gewerkt eh. En nu op blote voeten gaat echt super. Me huidige pr is wel heel oud en te genant voor woorden.
 
net powershrug 5x140 pr:)
 
Dat dacht ik dus ook:roflol: Ik wilde ... bench neer zetten, maar doe mooi ff voorzichtig an:p Squat veel aan techniek gewerkt eh. En nu op blote voeten gaat echt super. Me huidige pr is wel heel oud en te genant voor woorden.

6x190 is niks om je voor te schamen!
 
Toen wist ik niet eens wat squatten was:roflol:
 
Morgen 117,5 proberen benchen . Misschien zit een 60 kg pushpress er ook wel in ./ We zullen zien hoe fit ik me voel .


117,5 failed . Wel een evenaring gehad van mijn huidige PR : 115 .
60 kg Pushpress dik gehaald (2 reps) en er za nog meeer in moest ik ze niet na de bench hebben gedaan .
 
\Haha wat een belachelijke verhouding 2x60 pushpress en een 115 bench :D
 
3x100 Full Front Squat gedaan. Lekker zwaar voor de core.:D
 
Morgen 125 deadlift poging.
 
Back
Naar boven