Fitness Seller

Voor welk PR ga je vandaag ? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bench was 4x68.
net 2x78 gedaan
 
Net 5x220 deadlift gedaan..!

De 240 die al 8 maanden staat zal er nu zeer spoedig aangaan!!!!
 
8 x 140
3 x 160
Done deal!
 
1x77,5 pushpres pr! :)
 
Gister 5x5x160 fullsquat. Volume PR. En 4x200 stiffed leg DL.
 
Onlangs 4x100 Front Squat gedaan. En 5x1x62,5 strikte OH-Press.
 
5km weighted walk met 60kg. Gehaald.
 
Rack lockout van net boven de knie: 320 kg

en eigenlijk het belangrijkste voor mij, tot nu toe pijnvrij :D
 
310 yoke race 10 meter.
85 90 en 92 boom allemaal pr.(boom is leeg 85 en ik kreeg de techniek vooralsnog niet onder de knie)

Edit stones heb ik de 160 steen tot 2xtoe op de rand van de pallet gehad maar er net niet over de 3ex kreeg ik em erop maar zat er een handje van iemand onder op mijn verzoek..
Geen pr dus maar wel de bevestiging dat die 160 er spoedig aan zal gaan!!!!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag is het ribben eten all you can eat!
Het record van onze vriendenkring is 8, proberen voor 8,5 foto's zullen volgens als iemand toestel heeft. Al niet meer gegeten van 1 uur, om 9 uur is het eten. 8 uur wegkwijnend van de honger. Nog drie uur te gaan!
 
Vandaag is het ribben eten all you can eat!
Het record van onze vriendenkring is 8, proberen voor 8,5 foto's zullen volgens als iemand toestel heeft. Al niet meer gegeten van 1 uur, om 9 uur is het eten. 8 uur wegkwijnend van de honger. Nog drie uur te gaan!

wahaha wat een pr poging:D
suc6 en vreetse;)
 
Vandaag is het ribben eten all you can eat!
Het record van onze vriendenkring is 8, proberen voor 8,5 foto's zullen volgens als iemand toestel heeft. Al niet meer gegeten van 1 uur, om 9 uur is het eten. 8 uur wegkwijnend van de honger. Nog drie uur te gaan!

Verhongeren laten heeft geen zin dan zul je zien dat je juist minder opkunt omdat je maag compleet leeg is.(sneller vol gevoel)
Beste is een beetje eten anders krijg je een schrikreaktie.
Ik heb es 11,5 cheeseburger gegeten bij de mac:D
 
6 grote ribben opgekregen, had nog wel meer kunnen eten, maar na drie vier ribben had je gewoon geen zin er meer in :D foto's zal ik nog wel keertje uploade als ik ze krijg van vriendin!
 
Verhongeren laten heeft geen zin dan zul je zien dat je juist minder opkunt omdat je maag compleet leeg is.(sneller vol gevoel)
Beste is een beetje eten anders krijg je een schrikreaktie.
Ik heb es 11,5 cheeseburger gegeten bij de mac:D

haha ik hoorde het van bryan, mad respect.
 
Hehe thanks ik moet wel zeggen dat ik daarna nooit weer zon smerig ding heb gegeten ik wordt nog misselijk bij de gedachte lol.
 
Lol verkeerde topic.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga vandaag voor een volume PR op clean en pushpress.
 
Back
Naar boven