MuscleMeat

Voor welk PR ga je vandaag ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fx107,5 PP
wel 2x100 lol.

En 6x100 smalle bank als 2e oefening na 10x80 en 8x90 dus die 115 smal van vorige week zit wel meer in..
 
Beetje teveel van het goede denk ik. Zal iets meer zijn dan zijn normale squat. Ik schat 210/220.:p

Kon je best is gelijk in hebben hoor. Ben wel benieuwd naar hoe die verhoudingen bij anderen liggen:p
 
250kg pinsquat gehaald vanop navelhoogte, ging easy. 270kg kreeg ik los van de pinnen maar viel voorover, 2de keer was het lichtje uit en kreeg ik er geen beweging meer in. Daarna wel nog 200kg gefullsquat ^^
 
Zo, lekkere pinsqaut dan. Doe hem dan er iets onder navelhoogte maar scheelt bij mij niet zoveel op me full.
 
Ga vandaag voor 3x120 op de bank.
 
vanaf een cm of 10 onder navelhoogte wordt alles een pak zwaarder, en het geeft ook dubbel zoveel spierpijn:D
 
toen straks 1x110 bp :D
 
vandaag chin up pr: 6x BW + 25 kg :)
 
ik ging vorige week van 85 naar 95 met BP :cool:
komt door mn bulk denk ik.
 
vandaag dl van 225 ging goed volgende week 230
 
proberen vanavond military press paar reps te doen met 75-80kg
 
Eens kijken of ik 3x105 kan Front Squatten.
 
vanaf een cm of 10 onder navelhoogte wordt alles een pak zwaarder, en het geeft ook dubbel zoveel spierpijn:D
Dat is zo.
Morgen maar is een pr erop doen. Misschien filmpje ervan maken.
 
3x230 gedeadlift.
 
Deadlift voor 1rm gaan. Hoop op 150 kg (oude 1rm van 10 weken terug 130) blijft pathetic i know
 
kon gister niet trainen verdamme. vanavond 3x190 en 1x220 pin gm
 
Wil je een fiilmpje opnemen van die Gm's?
 
Wil je een fiilmpje opnemen van die Gm's?

Als er een bekende van me met cameratelefoontje rondloopt zal ik het vragen. Zouden evengoed brutale fails kunnen worden though, t gaat wel om een 1rm poging:o

edit:filmpjes komen zowieso nog wel. Tot die tijd mag er nog even terecht gezeurd worden over mijn ectostats haha:p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven